• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • @zarnesteanu, si eu imi mai permit uneori mixturi verbale romana-engleza, dar in alt scop, acela de a persifla invadarea bietei noastre limbi, chiar si la nivel cult, cu terminologie englezeasca mai ales in domeniul tehnic , ceea ce cica ii prezinta intr-o aureola "cool" pe cei care cuteaza......Dar sa nu uitam ca toti preferam sa folosim "downloadarea" in loc de "descarcarea", deoarece tendinta noastra biopsihosociala este de a ne atasa instinctiv de orice grup sau curent social "in voga", adica "la putere", pentru a ne autoreprima senzatia inspaimantatoare de vid launtric care ne domina pe toti (vid care nu s-a nascut decat din cauza inversunarii noastre in egoism, rautate, duplicitate si lasitate). Plus ca unii sunt atat de comozi incat, daca scriu, de exemplu, know-how, au impresia ca au economisit timp si spatiu. Doar vezi bine ca acum face ravagii "generatia k", adica aceea care comprima "echivalent" conjunctia "ca" sau chiar grupul "ca" din cuprinsul oricarui cuvant, deoarece Occidentul a dat unda verde pentru schimonosirea limbilor popoarelor estice, avand in vedere ca pe acestea se intemeieaza mesajul......crestin (nedenaturat). Without exception, we love desperately this English and this globalization because, indeed, xenomania seduces us the easiest among all the nations of the world :D
    Range Rover şi revista românească Caesar au creat o ediţie limitată Evoque
  • Misterul continua......Pare a fi modul tipic american de a-l intretine :) Oricum, se anunta un monument......high-tech. Din cate am inteles eu, cel putin de la "GM Human-Machine Interface Group", eminentele cenusii in materie de cercetare-dezvoltare lucreaza intens la cel mai evoluat program de inzestrare e-tehnologica, asa-zisul "GM Advanced Tech Window", care le va oferi posibilitatea pasagerilor, inclusiv soferului, sa navigheze in touchscreen pe......geamurile masinilor. Star Trek? Total Recall? Au anticipat ceva in acest sens productiile SF, dar......nici chiar asa ! Ajung sa cred ca, de fapt, va fi vorba despre Machine-Machine Interface, in care omul nu mai reprezinta decat "un punct din retea" sau "un accesoriu necesar", cum ii mai alinta femeile pe barbati. GM, that's enough ! OK, esti "cea mai tare" compania auto inovativa la nivel electronic, intotdeauna ai fost, dar limiteaza-te la masini si la gadget-urile lor de bun augur acumulate pana in prezent, sa nu proiectezi navete futuristice (te-ai mai jucat cu asa ceva si prin anii '50) si mai ales sa nu vizezi niciodata......Corvette, care este legenda ta vie, cartea de vizita a intregii tale istorii !! Insa sunt constient ca protestul meu amarastean nu inseamna decat o picatura intr-un ocean; who the f*ck dintre oficiali o sa ma ia pe mine in seama? PS: Se dovedeste inca o data ca ciber-tehno-globalizarea nu suporta sa se multumeasca cu un progres sau altul, ci "adora" sa manifeste neincetat o "foame" irationala de a urca tot mai sus......Noul Turn Babel?
    Chevrolet ne prezintă un nou trailer pentru viitorul model Corvette
  • Dragul tatii Loeb (Niels, adica), poate ca voi chiar vreti sa cuceriti esantionul de "liliputani" al pietei auto, dar, cel putin in opinia mea, modelele mini se adreseaza unor oameni de dimensiuni veleitare......mini. Avantajul (de fapt, atuul) nu poate fi decat unul singur, indiferent ce valente tehnice i se atribuie: consumul......Ca daca vin eu cu dimensiunile mele......generoase (fizic vorbind :D) si daca mai urca macar inca unul ca mine, la prima curba mai stransa, daca o abordez cu viteza......paaa ! Suprafata sasiului chiar are importanta. Este drept ca un Spark, de pilda, alearga foarte "cool" pentru gabaritul sau, dar......daca taceam, tot gras ramaneam :)
    INTERVIU: Niels Loeb, designerul lui Opel Adam: "Adam dă semnalul întineririi mărcii Opel"
  • Esentele tari stau in autostrazi mici (ca lungime). De-aia nu merita sa parasesti Romanica, fiindca este terna si fascinanta. Acum mai trebuie indeplinit un alt vis ceausist: transformarea Capitalei in port. Nu de alta, dar poate asa nu ne mai trezim cu fel de fel de marinari prin Bucuresti :D
    România: Autostrada Soarelui a fost finalizată după 30 de ani
  • Catre astfel de lucruri ar trebui sa-mi indrept atentia cu prioritate, nu sa-mi mananc ficatii cu boii din Renaissance Center sau cu ciumegarelile politichiei autohtone. Foarte impresionant reportajul ! Ma bucur ca si Buick beneficiaza de acelasi pachet tehnologic, dar convertit in IntelliLink. Pe de alta parte, asa cum prefigura si @mntsn, tare ma tem ca Chevrolet si Cadillac o vor lua cu mult inaintea celorlalte marci din concern, caz in care lui Opel, Buick si GMC nu le-ar mai ramane decat alternativa includerii prin absorbtie (toate trei in Chevy, accentuand un eventual statut mai exclusivist al lui Caddy). Evident ca incerc sa evit mental un asemenea scenariu fantasmagoric, dar progresele celor doi zbiri ai lui GM sunt destul de pronuntate pentru a nu se ajunge acolo......
    Chevrolet MyLink primeşte o actualizare odată cu lansarea pe noul Impala
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău