• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Eu nu ma mai pronunt, ca sa nu-mi iau iarasi scatoalce cum ca-s "pe langa subiect"......Dar sa nu uitati o butada a la Murphy: "Ceea ce incepe prost ("democratia", in reteta damboviteana, din '89 incoace), se termina si mai prost" (macar de s-ar......termina :D). PS: Baditza, sigur ca trebuie sa facem ceva concret, dar evident ca n-am izbuti absolutamente nada cu vorba "blanda", "de duh", cu dialogul "coerent", "civilizat" si "constructiv", de vreme ce pramatiile dedulcite la Putere nu stiu decat de ghioaga ! Dar, in plus, hai sa-i batem in geam, la A8 sau Seria 7, si ciumegului cu ceafa de gealat, inaintasi fumurii Armani pe nas si ghiulul cat Istanbulul, sa-l chemam cu entuziasm la revolta populara......pe el, care probabil o fi sponsor electoral "pe sestache", dar ma opresc aici, ups, ce neatent sunt :D
    Bucureştiul ar putea avea două taxe de circulaţie din 2014
  • Per ansamblu, depistez in aer o anumita rumoare, de parca nici pasionatii infocati ai carutei romanesti cu motor in loc de coviltir nu s-ar fi asteptat la rezultatele astea, ce-i drept, socante......Terifianta masinuta este Dacia contemporana; am condus de cateva ori Low-Gun-ul (cum am mai vazut scris pe aici), ba am si prins unul fara servodirectie, si impresia mea generala a refuzat sa evolueze: la-men-ta-bil. Confort zero intepenit, manevrare greoaie (chiar si cu servo / Daciile actuale nu releva nici cea mai vaga idee de aerodinamica), reactii mai lente la comenzi decat in cazul multor altor marci, senzatie ireprimabila de ieftinache oricum te-ai suci la 360 de grade......Pe bune daca nu regret Daciile noastre ancestrale, mai ales 1310 ! Parca impartaseau si ceva taine......sport (din constructie). Dupa umila mea parere, Dacia a suferit cel mai flagrant recul calitativ dintre toate marcile lumii ! Indiferent ca ploua acum cu modele: Duster, Dokker, Lodgy, Kuki, Ruki, Muki......
    Dacia Lodgy a obţinut 3 stele EuroNCAP
  • men, daca imi mai permiti un punct de vedere: este clar ca R8 se adreseaza, prin definitie, protipendadei neo-burgheze de oriunde, insa toti jucatorii de pe piata auto - nu numai Audi - nu se asteapta la sporirea profitului doar pe seama clasei plutocratice, ci si la rotunjirea lor pe seama oricarei categorii sociale, dispusa sa renunte si la pielea proprie ca sa se vada cu o bijuterie high-tech in panoplie, pe acelasi principiu alarmist-nevrotic "doar o viata traim, asa ca de ce sa nu palpam ceea ce dorim?"......Sa nu cadem in capcana foarte inselatoare a ideii conjuncturale, de moment, amplificata mediatic, cum ca bogatasii se vad nevoiti sa stranga si ei cureaua din cauza "crizei"......Ete na ! Nu si-ar mai respecta blazonul in acest caz; dimpotriva, cel putin in Romanica, imbogatitii "tranzitiei" nu concep sa nu se "sparga in figuri" cheltuind exorbitant in vazul expres al "fraierilor" datorita carora s-au ajuns ei......Poftim hal de nesimtire si cinism la Udrea: stie prea bine ca a fost incriminata mereu pentru toaletele sfidator de scumpe cu care obisnuieste sa se afiseze in public, pe fondul foametei cumplite din tara, dar tot asa marsaluieste in continuare si tot fara pudoare......Dansii - viermii astia prea umflati - nu pot simti din firea lor o alta satisfactie mai orgasmica decat sa le "faca in ciuda" maselor uriase de neputinciosi, bucurandu-se de toate parghiile de Putere: politica, economica si, normal, juridica......Ba inca ii si cheama cu nonsalanta la......(re)votare, chiar daca sunt constienti ca nu mai pot pacali nici macar un soarece mort cu aceleasi baliverne electorale super-rasuflate. Deci, fara doar si poate, un supercar......economic n-ar sluji decat intereselor unor parveniti de cartier, care au fentat Fiscul cu evaziunea lor buticara pana l-au disperat si/sau au practicat bisnita "la greu", astfel incat sa se faleasca si ei ca au intrat "in randul lumii bune", dar, conform viziunii lui Mircea Badea, "pana nu umbli cu avion personal, tot sarac te numesti, orice si oricate ai avea, saracule care esti sarac ! " :D
    Audi ar putea lansa un R10 cu motor diesel
  • men, eu macar am incercat o explicatie psihologica asupra acestei anomalii comice rau, de neconceput inainte, in vremurile de aur ale automobilismului, si anume supercar......economic, insa unii de ! stiu altceva decat sa dea cu barda in ceea ce nu le convine sau in ceea ce simt ei ca-i depaseste mental?......Nu, ca altfel n-as mai fi nevoit sa ripostez......Si bravo ca si Cuantic gandea la fel ca mine; cu cat mai multi ca el, cu atat mai bine ! Poate ca nu constituim chiar un "stupid people", cum i-ar placea Noii si Inaltei Porti de la Bruxelles sa fim......Nu te strofoca sa ma combati, treci pe langa, pur si simplu, fiindca stii vorba aia cu men(s) sana......
    Audi ar putea lansa un R10 cu motor diesel
  • De regula, compatimesc saracii care sunt asa din cauze obiective, neimputabile lor, carora le place sa munceasca asiduu, constiincios, regulat si onest, dar care raman pauperi toata viata lor chinuita din cauza ca sunt jecmaniti sistematic de borfasii din fruntea statului, care se infrupta la nesfarsit din roadele efortului lor si, desigur, aidoma cainilor innaraviti, n-ar lasa ciolanul din gura nici sa-i pici cu smoala clocotita (dragi romani, fara indoiala ca veti fi trasi in piept, culmea, tot in mod constient la nivel popular, si la al saptele val electoral postdecembrist......haideti, incolonarea pentru urneeeee), insa nu-i suport pe acei saraci care sunt asa fiindca au intotdeauna oroare de munca, fiind niste putori teribile pe care nu le duce bila nici macar la furtisaguri, dar care se vaicaresc in gura mare ca si ei "trebuie" sa aiba drepturi, cum ar fi, de exemplu, sa capete "modele de performanta cu consum redus", ca sa citez articolul curent. Cica "tot mai multi constructori cauta solutii"......pentru dansii. Foarte rau ! Inseamna ca nici constructorii auto n-au coloana vertebrala mai dreapta. Dar ce-ar fi ca acelor creiere amortite complacute cu sine sa li se cuvina modele cu consum redus, fireste, dar mai......amarastene, care nu "scot" timpi "smecheri" la "plaja" si "v-max", hm?
    Audi ar putea lansa un R10 cu motor diesel
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău