• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Primele tentative de a verifica pe pista stabilitatea masinilor la manevre bruste efectuate in regim de viteza i-au apartinut lui Chevrolet in anii '50, gratie echipei de teste conduse de Joie Chitwood. Este drept, n-a folosit obstacole in mod voluntar, dar, pentru orice sofer iscusit, nu numai abilitatea de a-ti crea anumite automatisme in caz de pericol te salveaza, ci si sangele rece de care dai dovada din fire, ceea ce nu poate fi educat; trebuie doar sa te nasti asa......Insa, in conditiile hipertehnologice de acum, cand computerul tinde sa preia toate functiile si comenzile esentiale, inclusiv in materie de siguranta rutiera, creierului uman inducandu-i-se ideea improprie de confort pasiv si securitate non-participativa, sangele rece nu-ti poate ajuta decat eventual vara, pe canicula :D
    POVEŞTI AUTO: Testul Elanului
  • @mntsn, acum poate vei accepta faptul ca Opel trebuie sa-si duca menirea mai departe, asa, cu stangacii si incertitudini :) Ba eu as vrea sa GTC-ul sa sondeze cu tupeu piscurile......WRC (iata ca VW vrea sa sparga gheata in 2013......motiv suficient pentru a-mi starni dorinta de a o vedea si pe Opel aliniata la start......), dar, chiar daca ar exista o asemenea intentie la Russelsheim, decizia finala nu s-ar putea lua decat in acea cladire pompoasa din Detroit :D Unde, in ultimul timp, se gandeste prea mult......Noroc ca stingatoarele de incendii sunt la indemana :)
    Istoria Opel în motorsport
  • Stiu ca risc sa devin plictisitor tot invartind aceeasi moneda, dar, totusi, pentru mine este invederata aceasta isterie de ecou global (pe plan auto, desigur) de a reduce TOTUL, incepand cu elementele tehnice care definesc o masina (dimensiunile caroseriei, capacitatea motorului si greutatea totala) si terminand cu cheltuielile de productie (sau luati-o in sens invers, daca vreti asa). "Criza" nu este un motiv plauzibil, ci un pretext care serveste "perfect" scopurilor oneroase......Oricum, mie, unul, nu-mi pasa ca masa compacta de consumisti se va multumi de acum incolo (n-are importanta daca in mod constient sau nu) cu aceasta avalansa universala de masini dinadins nefiabile ("de unica folosinta" - ca sa fiu mai cinic), hipnotizata cu usurinta de insertiile cromate "stralucitoare" (alias "luxoase", de! ) , de high-tech-ul "evoluat" de la bord sau de "ledurile inteligente", care sunt produse la gramada cam de aceleasi firme specializate (majoritatea fiind plasate in regiuni de pe Glob unde, evident, mana de lucru este ieftina si materialele......asisderea), in schimb, ma doare sufletul ca doua entitati care au scris istorie in lumea aceasta inca fascinanta a automobilului - Daimler-Benz si General Motors - se dedau dezarmate, cu capul plecat, la aceleasi trucuri......ieftinache. De ce, Doamne ??? PS: La un moment dat, am cazut si eu in plasa......Insa acum ma orientez indiscutabil spre......calitate, care, in mintea mea, echivaleaza cu o paradigma foarte neplacuta pentru mentalitatile de azi: TRECUTUL ! Iar iubitorii nostalgici de Audi, de pilda, nu concep modelele actuale......Auzi 'mneata, aluminiu......Normal, doar este al treilea in topul celor mai abundente elemente chimice ale Terrei !! He-he, sa fie oare vorba de avantajul, intr-adevar, real, al influentarii consumului, in sensul scaderii lui datorita scaderii greutatii masinii, sau doar de simplul si convenabilul fapt ca, in general, nu implica mari costuri? (din aceasta cauza, pana si amaratii de tigani au umplut piata cu oale de aluminiu......ignorand pericolul iminent de Alzheimer pentru imprudentii care le cumpara). Prostia asta se trage de la......DAF, pe vremea cand scotea autoturisme, care a introdus masiv aluminiul, atat in blocul motor, cat si in sasiu. Bine, pentru olandezi a fost doar un experiment, dar n-au intuit ca va deveni o moda in Mileniul III......Iar faptul cert ca aluminiul nu rugineste niciodata si ca este extrem de rezistent la socuri mecanice n-are nici o gara cu.......fiabilitatea teoretica a masinilor :P
    Viitorul Audi Q7 va fi mai uşor cu 350 de kilograme
  • Daca Audi nu vine si cu un motor de 100 cmc, tot degeaba......Si nu stiu de ce am impresia ca tot mai multe caroserii de hatchback din ziua de azi tind sa capete forma de cub ;)
    Audi va lansa un A1 cu consum de un litru/100 km
  • Care-i premium si care nu-i premium?......Va fi o intrebare atat de irelevanta peste vreo 50 de ani, cand toti ne vom misca in cutii geometrice universal standardizate gen Total Recall si vom manevra o maneta de directie, daca nu cumva va fi sarcina chiar a unor cyborgi, iar noi nu vom fi abordati decat eventual la modul "Please, insert your destination"......."Bai adunatura de fiare, habar n-ai ca eu am condus fineturi premium la viata mea: Mercedes, BMW, Audi, Cadillac, Lexus......" / "Your destination is incorrect, please repeat it".
    Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău