• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Dane taica (nu tu @dan, ci Dan Ackerson :) ), Malibu "nu prea se descurca" fiindca ati ramas tot batuti in cap; intelegeti odata ca trebuie sa destinati toata gama Chevrolet pentru Europa, nu doar cateva modele "low-cost" de la GM Korea, in ideea ca lumea sa aiba si de unde alege, si ca sa familiarizeze mai bine cu marca...... Pe de alta parte, ce facelift sa "operati", ba, din moment ce masina arata traznet ?! Oricum o s-o "modificati" in 2013, cand o veti produce si in Korea plus China...... Pe bune, va tacaniti in cladirea aia mamut din sticla, mai deschideti geamurile pentru aerisire. Noroc ca am nervii tari......
    Chevrolet Malibu se pregăteşte deja de un facelift prematur
  • In sfarsit, ztele, suntem de acord si noi intr-o privinta (chinezariile) :) Sa fie intr-un ceas bun!
    Volvo va marca în 2014 despărţirea definitivă de Ford prin inaugurarea unei platforme moderne
  • @ztele, marcile mentionate de tine si-au conservat ideologiile de constructie care le individualizeaza, dar motorizarile sunt, desigur, germane (doar Bentley mai uzeaza de fostul V8 de RR). Nu zic, nici GM nu este pura 100% pura in privinta motoarelor (Diesel), dar, totusi, n-ai inteles apelul meu la rememorarea valorilor retro ! Dintotdeauna suedezii (ca si japonezii) au imprumutat cu usurinta licente pe plan tehnic, chiar si inainte de criticii ani '90, cand au intervenit pe fir americanii. Insa nu atat de flagrant cum se preteaza acum chinezii si coreenii, mai ales primii, care imita pur si simplu fara rusine...... Ii stimez pe suedezi pentru respectul lor ancestral fata de integritatea mediului natural, siguranta personala si un stil de viata sanatos, dar industria auto (exceptand......Scania) nu mi se pare punctul lor forte. Iar inspiratia de a inventa, totusi, ceva util si, de ce nu, frapant, a fost intotdeauna mai aproape de Saab decat de Volvo. Este frumos insa efortul ambelor companii nordice de a-si fi faurit un renume si cred ca, in genere, au reusit ! Nu le-am blamat, cum crezi tu, ci doar am subliniat ca nu-mi place bravada la care se dedau acum, cand s-au vazut afara din "troaca" americana si luate in brate de nababii cu ochi oblici......Galbejitii, intr-adevar, se scalda in lovele cum nici n-au visat yankeii, dar sunt sigur ca, la un moment dat, suedezii vor regreta asistenta tehnica de peste Ocean......Iar daca Volvo si Saab urmaresc sa sondeze cu tupeu cea mai mare piata auto din prezent (China, fireste), vor constata surprinse ca GM-ul local le va opune o emulatie crancena, mai ales ca, paradoxal, GM China tinde sa eclipseze si puterea, si faima lui GM North America, de aceea va deveni curat China Motors (CM) in curand......Nu ca mi-ar conveni asa ceva, dar viitorul se pravaleste asupra noastra ca un bolovan scapat de sub control! Oricum, nimeni nu este perfect......Asta-i tot !
    Volvo va marca în 2014 despărţirea definitivă de Ford prin inaugurarea unei platforme moderne
  • Circari......Cam toata industria auto germana isi poate revendica elemente constitutive din acest "proiect": fata si lateralele de BMW, spatele si bordul de Audi......Daca genul acesta de impostura afisata fatis, fara jena, poate fi un exemplu de urmat, atunci sfarsitul (spiritual) al lumii bate la usa......
    Qoros, marca din China care debutează la Geneva în 2013, prezintă schiţele unei berline compacte
  • In aceasta lume hiperconexionala, hiperdinamica, hiperrapida, hipercomplexa, hipercomplexata, hiperocupationala si hipercronofaga (insa niciodata hiperlinistita), a incerca sa pastrezi pentru tine si sa sugerezi si altora putina cumpatare suna a afront, daca nu crima.......
    Studiu Goodyear: Şoferii tineri sunt tentaţi să circule cu viteză mare
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău