• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Nu-i vorba numai despre asta, Andrei. Incapute pe mana galbejitilor, Volvo si Saab se bat acum cu pumnii in piept ca au rupt orice conexiune cu platformele si motorizarile americane, desi au primit in ultimii ani o multime de elogii pentru a lor "personalitate distincta" - nota bene: fiind deci vorba despre o calitate certa la ordinea zilei - ceea ce contura o situatie neverosimila, in care fanii Volvo si Saab, in pofida impresiei si pretentiei lor de "originalitate", deveneau, fara voia lor, dar in mod constient, posesori de facto ai produselor Ford si GM ! Eu ii inteleg si ii felicit numai pe aceia care au ramas fideli "suedezelor" plamadite inainte de "americanizarea" lor. Dar spaima de-a dreptul paralizanta de a nu ramane "de caruta" ii determina pe multi sa inchida ochii si sa ia in brate prezentul cu tot cu balariile lui......Petre Ţuţea: "Diferenta dintre conformisti si plosnite este ca primii au sistem nervos".
    Volvo va marca în 2014 despărţirea definitivă de Ford prin inaugurarea unei platforme moderne
  • Non-Tembelus, gluma ca gluma, dar stii ca ideea ta n-ar fi deloc rea?.......Hai sa presupunem ca ne-am aduna cu totul vreo mie de useri care nu detin deocamdata masini personale, fiind dispus fiecare sa doneze de la 1 la 20 de euro, in functie, desigur, de puterea lui financiara. Daca eu, de exemplu, as pune la bataie cate 5 euro la fiecare 3 zile, ar rezulta 50 de euro pe luna (suportabil pentru mine). Daca si ceilalti 999 de useri ar fi la fel de constiinciosi, o data la 3 zile s-ar strange laolalta......5000 de euro. Ipotetic, am fi 1000 de insi implicati, iar inmultit cu 3 zile rezulta 3000 de zile, adica vreo 10 ani. V-ati prins? In decurs de o decada, ne-am putea ajuta reciproc sa ne cumparam fiecare cate o masina destul de buna la pretul asta de 5000 (cine vrea Logan nou si "chel", treaba lui). Important ar fi sa avem rabdare in acest "CAR tiganesc" ad-hoc (eu, unul, n-as avea probleme, ba chiar m-as trece ultimul pe lista pretendentilor, adica sa primesc banii gramada peste 10 ani). Pe bune, nu fabulez, Rex s-a gandit istet......Ar fi o afacere care ne-ar manca timp pretios din viata, dar in mod clar ar fi si o facilitate de tip "no fucking bank", adica fara sa platim dobanzi si comisioane.......Bine, va puteti intreba: dar de ce sa nu stranga fiecare 5000 de euro la ciorap, fara sa se mai complice cu ceilalti? Hm, credeti ca ar reusi careva? Este dovedit psihologic ca, chiar daca vrei sa contribui in mod constant la formarea unei gramezi de bani pentru un anumit obiectiv pe care il ai in minte ca primordial, necazurile si stringentele de zi cu zi, chiar si incidentele imprevizibile, te tenteaza sa "ciupesti" cate un pic din "rezerva", ciupesti azi, pe urma maine si tot asa, deci economisirea personala n-ar putea sa sporeasca suma la pastrare ! Pe de alta parte, celor care ar beneficia printre primii de transa cash, daca, dupa cativa ani, nu le-ar mai conveni masina, ar putea s-o vanda sau s-o schimbe (evident, valoarea s-ar reduce din cauza uzurii morale) , dar in pierdere absoluta n-ar avea cum sa iasa decat daca nu i-ar duce deloc mintea......Presupun insa ca ar cumpani intens inainte de a-si cumpara ceva din cei 5000 de euro, ca sa nu regrete mai tarziu. Eu, unul, stiu neindoielnic ca mi-as lua o "americana" get-beget ceva mai veche, ca sa n-am batai de cap cu fiabilitatea, plus ca frumusetea ei definitorie nu se "plafoneaza" niciodata......Ba inca eclipseaza multe "figurine" de astazi......Din punctul meu de vedere, s-ar merita sa astept oricat pe lista CAR ;) Dar bineinteles ca noi, romanii, n-am avea incredere unii in altii, mai ales daca nici nu ne cunoastem, de obicei noi vrand sa obtinem totul usor, repede, pe cont propriu si fara sacrificii, dar oare bardul nostru national, vesnic actualul Eminescu, batea campii cand scria un vers de genul: "De ce uitati ca-n voi e si numar, si putere?"......?
    Dacia Lodgy a obţinut 3 stele EuroNCAP
  • Dane, nu trebuia sa-mi explici ceea ce intuiai foarte bine ca asa judec si eu :) Ti-am dat vreun pic impresia ca generalizez despre Seria 3? Nu-ti zic ca am vazut de curand un M3 nou-nout, jumatate negru (banda centrala, pe directia fata-spate) si jumatate alb (restul), plus jante cromate extrem de lucitoare, de-am crezut ca o sa lesin......BMW oricum nu mai poate fi vreodata la fel de sportiv ca-n vremurile de nepieritoare glorie (gen ursulet, pisicuta, si, overall, grila de "rechin" din anii '70-'80, piesa de rezistenta care i-a imprimat faima de agresivitate inconfundabila), dar nu se dezminte nici in prezent. Cat despre aspectul acestui deja controversat GT, sa-i pasam ultimul cuvant unei mari femei de cultura: "In viata poti sa ai si esecuri, poti sa ai si succesuri" ;) PS: Faci ce faci si il mai intepi sub centura pe eternul tau "prieten" Mafia :D Sa fie pace !!! Ca-n bancul acela sec: un hippiot trece pe langa un batran care striga intr-un boschet: "Piiiis-pis-pis"; hippiotul ii raspunde: "Peace, man! " :)
    BMW Seria 3 GT, primele imagini spion
  • Hm, Dane......cred ca nici pe tine nu te frapeaza ! Nu este chiar hidoasa, cum vad ca s-a propus deja a fi stampilata, dar......parca nu impartaseste nimic din spiritul BMW, la prima vedere......Mie mi se pare ca seamana cu o C-Klasse cu fundul putin mai ridicat. Nu stiu ce se intampla, per ansamblu, cu scoala europeana de design auto, dar viitorul nu suna bine, vorba aceea. Nu zic acum ca americanii ar excela (in schimb, chinezii si coreenii......phuaaa, ce tari sunt in domeniu ! ), dar, daca nu "investesti" si putina spontaneitate si originalitate, pe aripile fanteziei, nu te astepta sa "cada pe spate" cineva, mai ales fan auto ! Ma rog, in conditiile economice de azi, calitatea design-ului nu mai face o para chioara cata vreme brandul in sine asigura (doar el ! ) venituri consistente (motorul sta ascuns sub capota, deci nu-l punem la socoteala drept criteriu de alegere pentru clientela inarmata cu idei standardizate :D). Pe mine nu ma incearca din nastere niciun talent grafic, dar, totusi, ar trebui sa-mi depun si eu CV-ul pe la vreo mare companie auto, caci observ ca n-ar fi niciun impediment :D Daca n-o sa va mazgalesc topuri intregi de hartie, baieti, de-o sa va satur, dar sa nu uitati de chenzina, bre, va rog frumos, ca de, famelie mare, nevoi pe masura :)
    BMW Seria 3 GT, primele imagini spion
  • Ar fi mai potrivit ca intentia Primariei Capitalei sa se numeasca "bovinieta", caci oricum clasa politica nu ne considera decat niste bovine numa' bune de tras la jug si, in plus, ca mentalitate nu suntem departe de termenul cu pricina...... Baditza, chiar n-avem ce sa mai facem, fiindca, asa cum remarca si regretatul Paler, ideologia resemnarii, ilustrata atat de clar de capodopera literaturii romane (Miorita, fireste), ne caracterizeaza fidel si neabatut ! Sau poate avem impresia ca impilarea trupeasca la care ne obliga politicienii prin ciuntirea mojica a salariilor, prin nepasarea sau incompetenta de a stimula economia (un astfel de program vital, daca ar fi existat, l-am fi putut califica bun sau rau, dar problema este ca lipseste cu desavarsire de pe agenda electorala a oricarui candidat, fiindca ori n-are nici o idee in acest sens, ori nu-l intereseaza defel, deci ori-ori !!!) si prin atatea biruri absurde, ne va aseza pe spinarea spiritului vreo cruce nobila de indurat, care sa ne duca taman in imparatia cerurilor (in mod sigur, prostia pura de a ne inchipui ca posibil un asemenea "stoicism" nu ne va duce acolo !! ). Gandeste-te la urmatorul experiment ipotetic: daca am da la o parte tot ce-au faurit comunistii, am ramane cu......pamant arabil (dar nici acela, caci incepe sa incapa tot mai mult pe maini straine) sau eventual cu vilele somptuoase ale scapatatilor "tranzitiei", inconjurate de salbe de masini "bengoase" (in campania electorala, unii se deplaseaza, de efect imagistic, cu Loganul, ca sa vada lumea cum provin si ei "tot din randurile prostimii" si cum "se identifica cu durerile tarii") Azi a fost ziua noastra nationala......N-am remarcat decat multa poleiala pseudonationalista si "infratire" intre politicieni cica "in numele patriei si drapelului", dar pe cine cred ei ca au (mai) prostit si oare in ce scop apropiat ? :D Oricum, "stupid people" a mai dovedit inca o data ca, in loc de paine, merge si circul (sau show-ul mediatic)......As fi vrut sa vad un atac general cu oua in capetele neinspravitilor din tribuna oficiala......Nu, n-ar fi fost o "degenerare" a Sarbatorii noastre sfinte (pe 1 decembrie 2018, de-o mai vrea bunul Dumnezeu sa ne suporte pana atunci, nu voi concepe sa lipsesc de la centenarul Marii Uniri, adica voi fi la Alba Iulia, desigur) cat timp politrucii se pricep sa confiste in interes propriu semnificatiile unor evenimente si simboluri reprezentative, de rang etnic/statal/ortodox. Oamenii de rand au venit pentru parada militara, fireste, dar oare au uitat ca numai fidelitatea armatei si a tuturor fortelor de ordine fata de administratia politica (sanchi, fata de patrie si lege) le asigura nemernicilor perpetuarea infinita la Putere?......De fapt, privitorilor de pe margine nici nu le-a pasat, mai ales daca au avut rude printre cei care au defilat. Si uite asa cainii latra, iar caravana imposturii trece imperturbabila mai departe...... Stai sa mai iau o dusca, hâc ! Eu cu cine votez? :)
    Bucureştiul ar putea avea două taxe de circulaţie din 2014
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău