• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • S-a mai discutat despre tehnologia asta si cate probleme are. S-a inceput cercetarea de vreo 7-8 ani si n-a iesit nici macar vreo versiune alfa a versiunilor alfa. Cand vad procente extrem de rotunde de genul 20%, 80% sau "de zece ori mai buna decat... " e clar ca baietii nici macar n-au desfacut vre-un sac de litiu si sunt abia la stadiul de idei si obiective puse pe hartie. Am un feeling ca daca s-au apucat cercetatorii britanici de tehnologia asta, e deja intrata in categoria diverse si abandonata de cercetatorii seriosi.
    Maşinile electrice vor fi mai ieftine şi vor avea autonomie mai mare datorită bateriilor pe litiu-oxigen
  • @ misha Necesitatea pornirii pe benzina e data de faptul ca instalatiile curente au nevoie de vaporizarea lichidului si injectarea lui in stare gazoasa. De notat ca exista deja instalatii complementare de injectie directa a GPL-ului facute de Vialle. Astea pot merge teoretic pana la orice turatie. Probabil ca preincalzind un pic gpl-ul inainte de injectie poti porni si la rece. Am avut si eu GPL pe aspirat si nu l-am simtit sa sara pe benzina nici la 7000 de ture dar poate era trecerea foarte smooth. Insa as vrea sa nu ne pierdem in detalii si sa ne dam seama de cat de aproape este GPL-ul de a inlocui benzina de tot si cat de mult ezita autoritatile europene sa-l sprijine din motive care mie-mi scapa. Italia este pe locul 2 in Europa la apetitul pentru GPL. Pe primul loc este Polonia cu procente de 40% din masinile in circulatie (posibil chiar 50% dar nu stiu sigur unde si cand am citit). Deci avem 2 tari europene deloc mici care-si convertesc (sau cumpara deja convertite) masinile pentru GPL in procente considerabile si noi in ciuda evidentelor tot impingem cu greu dieselul si investim imens de mult in transformarea lui anevoioasa intr-un motor curat. Probabil pana cand realizam ca este destul de greu daca nu imposibil sau neviabil economic. Raspunsurile exista doar ca ne incapatanam sa nu le vedem, din interes sau din mandrie.
    Maşinile vor putea emite de două ori mai multe noxe decât limitele legale. "Este ca şi cum Dieselgate nu a avut loc niciodată"
  • Eu ma gandeam la masini exclusiv pe GPL, fara evaporator, cu injectie directa si cu motoare adaptate exclusiv pentru proprietatile gpl-ului. Fara rezervor de benzina. Adica e mai usor sa te dai peste cap si sa bag miliarde in curatarea dieselurilor decat sa adaptezi motoare deja existente la un combustibil deja existent cu infrastuctura deja dezvoltata? Nu inteleg ce-i tine in loc. Cred ca daca i-ar fi interesat pe liderii europeni poluarea intr-adevar, s-ar fi indreptat de mult spre GPL/CNG.
    Maşinile vor putea emite de două ori mai multe noxe decât limitele legale. "Este ca şi cum Dieselgate nu a avut loc niciodată"
  • Nu inteleg ce are GPL-ul? Are o ardere destul de curata si produce foarte putine particule. Ce ne costa sa adaptam niste motoare pe benzina pentru GPL (alta compresie) la fel cum sunt motoarele in Brazilia adaptate pentru etanol (in procente pana la 85%). Inclusiv Renault are un motor de 1.6 cu raport de compresie pentru E85. Polonia si Italia sun mari fani GPL si nu prea am auzit de catastrofe din legate de acest combustibil. Unde mai pui ca este un combustibil cu cifra octanica foarte mare (~105) si se preteaza foarte bine pentru motoarele turbo. Downsizing-ul si GPL-ul sunt o solutie mult mai accesibila decat curatarea dieselului. Sigur, tranzitia trebuie facuta treptat, si acolo unde chiar se preteaza, adica la masini mici si medii. E posibil sa nu fie fezabil sa treci un SUV de 2.5 tone pe motor de 2 litri turbo si gaz. Dar poate fi fezabil sa treci un focusul 1.0 ecoboost sau mondeo-ul 1.5 ecoboost pe GPL.
    Maşinile vor putea emite de două ori mai multe noxe decât limitele legale. "Este ca şi cum Dieselgate nu a avut loc niciodată"
  • WXW Te pomenesti ca bastinasii sunt mai educati. Toata tara se umple de cocalari. Cei mai multi prin contagiune.
    Studiu: 40% din accidentele din Bucureşti au loc în parcare
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău