• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • Cred ca si-au luat revansa pentru farurile prea mici de la GTV si de la 166 initial. E stridenta. E urata. E exagerata. E ca o fata frumoasa de liceu, machiata exagerat pentru a parea matura. Trasaturile prea accentuate ii vor da un iz respingator.
    Alfa Romeo a luat-o de la zero și va avea o gamă cu opt modele
  • @ingerulol Daca te duci tu la Dacia si semnezi un contract pentru achizitionarea unei flote de 10 mii de dacii 1.2 TCe, iti garantez ca in3 luni ai motorul deja montant si omologat pe Logan pentru ca din contractul tau isi amortizeaza investitia si scot si un profit. Fara minima garantie ca motorizarea se va vinde, nici nu se obosesc s-o monteze/omologheze. La articolul cu echiparea Prestige pe Logan, se zicea clar ca cele mai vandute motorizari sunt 1.2 mpi si 1.5 dci 75 cp. Motivele sunt simple: 1.2 este ieftin, 1.5 consuma foarte putin. Ce anume nu intelegi din "fezabilitate economica"? Asta este si motivul pentru care au ales o cutie robotizata. O automata propriu-zisa era foarte scumpa.
    Cutia automată de pe Dacia Logan şi Sandero va costa 600 de euro în Franţa
  • Daca citeati articolul intelegeati mai bine fenomenul. Esential este faptul ca utilitarele s-au conformat utilizarii de aditivi pentru reducerea oxizilor de azot (NOx) pe cand autoturismele nu. Motivul pentru care nu s-au conformat este modalitatea profund viciata de stabilire a noxelor si consumurilor pentru autoturisme. Mai mult, diferentele intre "lumea"utilitarelor si cea a masinilor personale, sunt destul de mari plecand de la caroserii si terminand cu motorizarile. Din punctul de vedere al motorizarilor, utilitarele folosesc motoare de putere mult mai mica dar care pot sa reziste mult mai mult in conditii de sarcini mari. De exemplu, motoarele de camion sau autobuze au zona rosie de pe la 2000-2500 de ture si cele care folosesc turbina, au turbina de presiune foarte joasa. Adblue-ul a aparut pentru prima data pentru utilitare pentru ca acolo testele de emisii aveau foarte mare legatura cu lumea reala. Turismele personale au mai fentat sistemul mult si bine pana sa implementeze adblue.
    Testele oficiale de emisii nasc monștri: "Mașinile diesel emit mai multe noxe în oraș decât camioanele sau autobuzele"
  • @Mircea "My bad" in legatura cu Lada. Cred ca imi amintesc c-am citit stirea dar n-am pricopsit sa dau un search sa vad ce-ati scris in legatura cu subiectul. +1
    Tesla Model S o mai ia și razna: unii posesori acuză electrica americană că iese singură de pe autostradă în modul de pilotaj autonom
  • @ mircea N-am zis ca e o conspiratie ci ca Tesla are un PR extrem de puternic. Sunt sigur ca voi includeti stirile cele mai relevante si din avalansa de fapte diverse in legatura cu Tesla. Apropo, o stire nu chiar despre Lada dar legate de Loganurile si Dusterele produse in Rusia sub sigla Renault: Toate componentele si subansamblele provin din Romania. In Rusia doar sunt ansamblate. Informatia provine din emisiunea lui Moise Guran de aseara. Cu un pic de research si cateva teelfoane ar iesi o stire foarte prizata ce cred c-ar face inconjurul netului de la noi. Cum ar suna un titlu de genul: Cat de rusesti sunt in realitate Dusterele produse in Rusia? Cui i se pare banal si neinteresant titlul? P.S. Sunt surprins placut ca acceptati feedback-ul de orice fel.
    Tesla Model S o mai ia și razna: unii posesori acuză electrica americană că iese singură de pe autostradă în modul de pilotaj autonom
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău