• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • Oare de unde vine avalansa asta zilnica de stiri despre Tesla? Zi de zi cate 1-2-3 stiri despre Tesla. Stirea asta cel putin intra la tabloide. E un fapt foarte divers si extrem de putin important, impachetat intr-o stire pentru a pastra atentia colectiva asupra subiectului.
    Tesla Model S o mai ia și razna: unii posesori acuză electrica americană că iese singură de pe autostradă în modul de pilotaj autonom
  • Doar mie mi se pare ca recall-ul asta e pentru o problema prea banala si cam inutil?
    Toyota va face un nou recall global: 6.5 milioane de mașini sunt afectate
  • @eee Contrar a ceea ce zici tu, un Prius e mult mai avansat si mai complx decat Tesla. Cu 'jde ambreiaje, cutii si transmisii bate la complexitate cam orice masina. Reteta Tesla e mult mai simpla: baterie imensa (~500 kg) + 1-2 motoare electrice la fel de imense (ca putere) impachetate si executate impecabil pentru un producator incepator. N-au inventat nici bateria nici motoarele electrice. Au facut doar o treaba excelenta pornind de la ele.
    Dragostea durează trei luni: Consumer Reports depunctează Tesla Model S pentru fiabilitate
  • @Sam93 E foarte valabil argumentul tau dar un om care da 30 de mii pe un break se gandeste ca in 5-7 ani v-a trebui sa vanda masina si atunci 2.2-ul ii v-a scoate ochii. Ori il va da mai ieftin ori il va da foarte greu. Foarte rar il va da la pretul pe care il merita strict din motivul ca in 5 ani dai 1000 euro in plus la impozit. @ cei care aduc in discutie diesel in SUA (Madalescu) Trebuie stiut ca normele pentru oxizii de azot (NOx) in SUA "sunt naiba". Asta e motivul pentru care nu merge dieselul in SUA. Un diesel Euro 6 din Europa nu are nici o sansa in SUA fara ajustari. Nu sunt deloc comparabile normele europene cu cele americane. Americanii au preferat mai mult CO2 in detrimentul NOx si altor compusi si particule (de asta ard benzina ca bezmeticii) iar europenii s-au uitat mai mult la CO2 si au imbratisat dieselul. Poate ar fi timpul pentru niste norme si tinte universale de poluare auto, respectate din Asia pana in America.
    Break-ul la putere
  • Cred ca e cel mai fain break sin lume :)
    Break-ul la putere
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău