• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • @Andy De unde stii tu ca nu au tabla galvanizata? Stii ce presupune mai exact galvanizarea? Am vazut Loganuri cu vopseaua sarita la aripi dar cu tabla curata. O tabla negalvanizata ar fi ruginita in secunda doi. O caroserie negalvanizata ar rugini dupa prima iarna cu sare pe sosele. Astea-s mituri re-re-repetate poate le crede cineva. Poate au fost loturi cu tratamente mai slabe, dar fara tratamente sigur nu sunt.
    Dacia câștigă imagine în România: "Oamenii încep să asocieze Dacia şi Renault cu ideea unei cariere reușite"
  • E de admirat faptul ca si-au creat o strategie pe termen mediu si lung de a crea noi baze de clienti. Cand ai 20 de ani, nu e putin lucru sa te urci intr-o masina chic.
    Fiat a demarat primul program gratuit de car sharing pentru studenții români: Fiat Likes U
  • Opinia autorului mi se pare foarte de bun simt. Testele (adica legislatia) sunt de vina daca permit obtinerea de cifre fantasmagorice de consum si emisii. Cu ultima concluzie nu sunt de acord totusi. Cred ca VW v-a avea mult mai mult de suferit decat 3-4 ani. Probabil vor trage ponoase urmatorii 10-15 ani cel putin la imagine. Asta datorita faptului ca a cam inteles toata lumea ca VW a facut intentionat ce a facut si nu a fost o pura intamplare cum a patit Toyota cu airbagurile Takata. Insa sunt de acord ca vor continua sa faca masini si mai bune decat in prezent in incercarea de a repara greseala. Si in prezent fac masini destul de bune. Sa nu uitam ca o buna parte din Europa noastra se misca cu VW. Pe mobile.de din 1.4 mil masini la vanzare, ~450 mii sunt VAG (VW, Audi, Seat, Skoda).
    OPINIE: Domnilor Miniştri, amendaţi-vă testele oficiale de omologare!
  • @scrooge Tesla nu dezvolta acumolatori. Range-ul a crescut datorita calitatii acumulatorilor. Au ales acumulatori de cea mai buna calitate la fel cum face si Apple pentru Iphone.Cifrele sunt intr-adevar impresionante.4-500 km cu o incarcare e impresionant. Consumul transformat in echivalent benzina iese undeva sub 3% pentru o masina de 2 tone. Fantastic.
    Tesla Model X se prezintă în varianta de serie: autonomie de 413 kilometri și zero emisii
  • @Dumitru Mesajul dat de seful Fiat respecta in mare legea nescrisa de care ai pomenit. Mai mult de atat, inceaca sa se delimiteze de practicile din industrie intr-o perioada in care toti sunt luati la bani marunti dar si sa recunoasca faptul ca datele de consum nu sunt totdeauna relevante in viata reala in principal datorita metodelor de testare foarte inguste.
    Fiat Chrysler Automobiles: "Noi respectăm normele legale de emisii și n-am trișat niciodată"
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău