• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • Nici macar la consum. Fiat 500 1.4 benzina aspirat ~1000 kg consum: 5.1/6.1/7.7 VW Touareg 3.0 TDI quattro automata ~2200 kg consum: 6.0/6.6/7.6 Care din cele 2 consumuri ti se pare mai plecat de pe lumea asta? Care din cele 2 masini sfideaza legile fizicii?
    Fiat Chrysler Automobiles: "Noi respectăm normele legale de emisii și n-am trișat niciodată"
  • @Sam93 Daca anticipezi traficul si nu accelerezi si franezi ca o gaina fara cap nu echivaleaza automat cu faptul ca esti un "bosorog" la volan. Incearca sa conduci anticipativ si responsabil si, cu putin noroc, o sa scoti consumuri apropiate de cele din carte asta daca nu ai vreo masina "ultra moderna" mai noua de 6-7 ani de cand a inceput nebunia cu consumurile din pix. Mie-mi iese in conditiile de mai sus.
    Scandalos de economic
  • Si uite asa oameni buni, FIZICA ne trage de guler, ne palmuiete moralizator si ne pune cu picioarele pe pamant. Realist vorbind, ultimul mare salt de eficienta in domeniul motoarelor a fost injectia electronica (benzina) si common rail-ul controlat tot electronic (pentru diesel). Cifrele de consum din primii ani de aparitie a tehnologiilor astora sunt foarte valabile si astazi. Uitati un exercitiu simplu: comparatie a cifrelor de consum intre prima generatie de Audi A4 (B5 1994) si ultima (B9 2015): B5 ~1250 kg: - 1.8 I4 20v DOHC 125 PS (92 kW; 123 bhp) 173 N·m (128 lbf·ft) 205 km/h (127.4 mph) 1994–2001 CO2 - 182 g/km - 1.8T I4 20v DOHC Turbo 150 PS (110 kW; 148 bhp) 210 N·m (155 lbf·ft) 222 km/h (137.9 mph) 1994–2001 CO2 - 182 g/km - 1.8T I4 20v DOHC Turbo 180 PS (132 kW; 178 bhp) 235 N·m (173 lbf·ft) 233 km/h (144.8 mph) 1997–2001 CO2 - 194 g/km B9 ~1400 kg: - 1.4 I4 turbo 150 PS (110 kW; 148 bhp) 211 km/h (131.1 mph) CO2 - 114 g/km - 2.0 I4 turbo 190 PS (140 kW; 187 bhp) 240 km/h (149.1 mph) CO2 - 114 g/km - 2.0 I4 turbo 251 PS (185 kW; 248 bhp) 250 km/h (155.3 mph) (electronically limited) CO2 - 129 g/km Comparam direct 1.8T 180 CP cu 2.0T 190 CP Deci intre timp s-a ingrasat, i-a crescut cilindreea si i-au scazut emisiile de la 194 la 114. WTF??
    Cum viciază constructorii cu 40% cifrele reale de consum. "Scandalul Volkswagen este doar vârful aisbergului"
  • E foarte tare motorul de 1.6 de la PSA. E un motor matur care merge pus de la 508, C5 si Mondeo pana la Fiesta, 208 si C3 trecand prin Focus, 308 si C4. In cazul de fata, supramotorizarea face minuni.
    Record de consum cu un Peugeot 208 1.6 BlueHDi: 2.0 litri la sută
  • 3 stele pentru consum sunt cam putine pentru 8.3 urban mai ales ca producatorul a fost ceva mai cinstit. - Rav-4 4x4 CVT 12% trafic urban real si a primit 4 stele pentru consum - ix35 AT 10% urban 4 stele - Tiguan 150CP DSG a fost punctat cu 4 stele dupa ce ati obtinut un consum urban real de 7.4 - 9.4. - CX-5 AT 8-9% urban cu start-stop 4.5 stele - Yeti 7.8% 3 stele (wtf??) Foaret multe din astea sunt la ani lumina distanta de cifrele reale si totusi primesc punctaje bune. Ce-i drept multe-s automate dar in multe cazuri asta e un atu pentru consum. Poate n-ar fi rea o sectiune noua in fiecare test: "Sinceritate" referitor in principal la consum real vs producator.
    Pregătit de horă
Pagina
12345...212223
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău