• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Inexo-cuantic

  • Membru din 14.01.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 156 in total
  • La fel cum pentru majoritatea tinerilor de 20 de ani comunismul este un concept total abstract, la fel si pentru majoritatea clientilor de astazi, gama '' S sau RS'' de la Audi, inseamna masini puternice si masive. Ei bine, a fost o vreme cand Audi-urile nu erau altceva decat masini create pentru eleganta, confort si placerea de a conduce, iar acum acest S3 este dovada clara ca oamenii nu au uitat cum se face asta. In concluzie, partea de interior ma cam lasa cu un gust amar dandu-mi senzatia ca vo avea un impact negativ asupra tendintelor pietei cu aceste interioare ''sterse'' . Oricum le doresc succese si sa auzim numai de bine !
    Audi S3 Cabriolet: 300 CP şi tracţiune integrală pentru decapotabila germană
  • Persoanele superstitioase ar putea spune ca uzina din Craiova are o "aura" negativa. Nu a mers la randamentul proiectat sub nici una dintre cele trei firme care au detinut-o: Oltcit (Citroen), Daewoo sau Ford. Sa auzim numai de bine !
    Ford opreşte din nou producţia Uzinei de la Craiova în martie şi aprilie
  • Se pare ca din ce in ce mai multi constructori isi largesc gama clasei mini. Dupa mine, Adam Rocks nu este decat un Adam mai inalt (+ cateva bandouri pentru noroi ), atacand un segment ce are tot mai mare succes pe piata din Europa si pe care o abordeaza si alti producatori. Ce nu prea ma incanta este design-ul tipic ca la Renault gen Clio si Captur la care aspectul interior are influente ca si exteriorul. In rest le doresc mult succes ... Sa auzim numai de bine !
    Opel Adam Rocks: imagini oficiale ale versiunii de serie a crossoverului decapotabil al nemţilor
  • Nu stiu cum ti-as putea raspunde tocmai tie dupa jignirile adresate acum cateva zile. Ma bucur ca redactia le-a sters. 7l/100 este consumul mediu al Octaviei, pe cand la hibrid am aproximat la jumatate ( cu toate ca poate consuma mai putin, dau un exemplu ). Ideea era ca diferenta de benzina economisita in 100 000 Km pt un hibrid este de jumate adica 5250 euro, din care 5250 euro daca ii calculam cu pretul Octaviei , obtinem aproximativ pretul hibridului. Exact cum am precizat si pe blogul lui Radu, eu la Rover fac cheltuieli mult mai rentabile. Sa auzim numai de bine!
    Honda Insight şi CR-Z părăsesc oficial piaţa din Europa
  • Generatia anterioara de Clio avea un aspect mai simplist si parea un model banal, cu un design ce nu epata sau iesea asa mult in evidenta. Ei bine nu pot spune si acelasi lucru despre noua generatie, care s-a aliniat tendintelor actuale ale pieteii prin noua gama de motorizari cat si filosofiei marcii care sta la baza noii game de modele. Iar aici noul Clio se presteaza cu un aspect sportiv si dinamic. Sa auzim numai de bine!
    Perechea potrivită
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Rover 75 si la nevoie Dacia Sandero (de serviciu)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Rover 25, Rover 400,Daewoo Nubira II, Cielo, Tacuma Jaguar S-Type, Dacia Solenza, VW Golf 3, Ford Fiesta, Fiat Sedici, Fiat Doblo, Scania Streamline
  • MASINA LA CARE VISEZ oare ?
  • TOP MASINI 1. 1.Britanice
    2. 2.Romanesti
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău