• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ionut.M

  • Membru din 29.02.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 48 in total
  • Se vede ca 60-70% din clientii celor 3 marci in Romania sunt cocalarii si pitzipoancele care le cumpara pentru imagine. In contrast, Volvo, Jaguar, Infiniti si Lexus au vanzari foarte mici desi le consider la fel de bune si mult mai interesante ca achizitie intr-o tara unde BMW-urile din Bulgaria, Audi-urile din Germania si Mercurile dau pe afara.
    Audi bate BMW şi Mercedes în România în primele trei luni ale anului
  • @skytasy Daca comparam Evoque cu X1 - ambele sunt in clasa de SUV-uri compacte si X1, in materie de dimensiuni, este ceva mai mare chiar. In orice caz, prefer sa cumpara un SUV fara prea multa garda la sol si exagerat de scump de la Volvo, decat de la BMW sau Audi...
    Volvo plănuieşte XC40, un rival pentru BMW X1 şi Range Rover Evoque
  • Impresionant portbagajul de peste 800 litri in rest nu prea mai are calitatile Loganului. Are motorizari cam prost alese. Au lasat doar motorul de 1.6 MPI, singura optiune care va fi fiabila dar cu prea putina putere. Au aruncat superbul motor de 1.6 16v si au venit cu jalnicul 1.2 TCe - dar asta e, trebuie sa faca si Renault mai multi bani din service. Apoi sunt motoarele de 1.5 dCi, desi Renault face unele din cele mai bune motoare din lume si acestea pot avea probleme si sunt si Diesel, deci buzunarul se va goli fara rost. Si din pacate Dacia este pe duca. Logan a fost o masina foarte buna. Cu motoare fiabile pe injectie, foarte putin echipament, nimic care sa mearga prost. Lodgy deja are tot felul de prostii inutile gen ESP, touchscreen, tempomat etc. In curand Dacia va produce ce produc si restul producatorilor: masini pline de electronica cu motoare cu turbine - sa traiasca service-ul.
    Primul test cu noul Dacia Lodgy vine din Franţa: "Versiune de bază austeră, dar raport calitate/preţ imbatabil"
  • Vechiul model arata mult mai bine. Era simplu si stilat. La acesta au luat simplul si au incercat cu disperare sa il faca mai futuristic, precum Kia si Hyundai. Eu spun ca doar au ruinat masina. Partea frontala arata destul de bine dar spatele e ruinat. Mai bine doar schimbat putin stopurile, nu mai adaugau pe capota. Per total e o masina micuta destul de buna. Pacat de motorul lipsit de vlaga si de pret. La 10.000 euro, un Logan 1.6 16v e o afacere muult mai buna, sau chiar un 1.5 dCi daca ai bani de aruncat.
    Proaspăt
  • La banii astia cele mai bune optiuni din clasa mi se par Mazda 2 1.3 86 CP si Opel Corsa 1.4 100 CP care costa 13.500 respectiv 14.000 euro. Ar mai fi si Skoda Fabia dar din pacate grupul VW a renuntat la motoarele pe injectie si astfel nu mai ofera un motor calumea. Poate si cei de la Kia/Hyundai au o oferta buna in segment dar nu stiu eu.
    Micro
Pagina
12345...8910
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Dacia Logan 1.6 16v, Daewoo Matiz
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1300, 1310, SuperNova, Solenza, Logan 1.4-1.6 MPI, 1.5 dCi, Renault Megane, Trabant 601S, Skoda Octavia 1.6 MPI, VW Caddy 1.6 TDI, Rocar TV-15, Ford Taunus, Ford Sierra, Geely CK, Peugeot 207, Audi Q7
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. Honda
    2. Dacia
    3. Volvo
    4. Renault
    5. Skoda
    6. Suzuki
    7. Mazda
    8. Trabant
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău