• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Nu sunt tensiuni. Rosberg a fost enervat de faptul ca a fost impins in afara pistei de Hamilton si nu i-a lasat locul. Ceea ce e o tampenie, pentru ca altfel nu mai e cursa. Si el l-a blocat pe Hamilton in Spania, oarecum similar, si i-am luat apararea in ciuda faptului ca toti tipau ca nu asa se procedeaza. Nu, in F1 asa trebuie sa se procedeze, sa se lupte pentru pozitii, nu sa fie gaini si sa se dea deoparte ca vine coechipierul.
    Noi tensiuni la Mercedes? Rosberg, furios pe Hamilton după ce britanicul a ratat startul din Canada din cauza ambreiajului
  • @Hami nu cunosti deloc Formula1, in cazul asta. Hamilton poate spune ca nu se simte ok masina, echipa citeste datele telemetrice si tot ea decide sa il cheme la pit. Cazuri extreme au fost cele in care pilotul a cerut insistent sa intre la pit iar echipa a acceptat. Cazuri la fel de extreme cand au cerut pilotii sa itnre la pit si echipele i-au refuzat pe motivul ca la pneuri existau efecte de "graining" care se vor diminua pe parcurs. In momentul asta NU pilotul face strategia. Echipa o face pentru ca vede mai bine cum se comporta un pneu si masina. O masina are mii de senzori care comunica prin wireless securizat cu pitul. Au date, informatii de care pilotii habar nu au in secunda aia. Oamenii cunosc atata matematica si fizica incat estimeaza cate tururi mai tin pneurile cu exactitate. Hamilton nu are cum sa faca el calculele astea cand sta pe circuit. El spune ce efect are masina si daca datele teoretice se leaga cu cele practice astfel incat echipa sa ia cea mai buna decizie. Daca ar fi fost cum spui tu... Hamilton ar fi fost de vina anul trecut la Monaco, cand a pierdut in ultimele 5-6 tururi cursa, nu?
    Campionul confirmă revenirea: Hamilton a câştigat cursa din Canada în faţa lui Vettel datorită unei strategii mai bune pentru pneuri
  • @Hami, cred ca esti suficient de matur incat sa realizezi ca nu pilotul face strategia, ci echipa. Cat despre cursa: Rosberg... zob! Chit ca tin cu el dintre cei doi piloti Mercedes... e zob!! Era evident ca nu avea cum sa treaca de Hamilton in prima sicana. Iar la faza cu Verstappen, s-a precipitat, mai avea un tur in care putea face manevra. Verstappen e bun. Stie sa se apere. Cred ca daca se inlesnea putin regulamentul si ii lasa sa se apere cu mai mult de o miscare, aveam o activitate impresionanta intre Rosberg si pusti.
    Campionul confirmă revenirea: Hamilton a câştigat cursa din Canada în faţa lui Vettel datorită unei strategii mai bune pentru pneuri
  • @Alex: Daca tu consideri ca Rosberg nu se pricepe sa mearga pe Monaco, te inseli amarnic sau nu ai urmarit F1 in ultima perioada. S-a vazut din avion ca monopostul nu putea fi pilotat la viteza maxima. Asa ca diferenta de pilotaj, la Monaco din acest an e irelevanta, atat timp cat o masina a schiopatat si una a rulat.
    Revenirea campionului: Hamilton a obţinut la Monaco prima victorie a sezonului. Ricciardo şi Perez pe podium
  • @nikipercea... dar tu de ce esti neam prost? Te-a insultat pe tine cineva, personal? Hamilton e cumva tac-tu sa fii atat de oripilat de ceea ce am zis?
    Revenirea campionului: Hamilton a obţinut la Monaco prima victorie a sezonului. Ricciardo şi Perez pe podium
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău