• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Rosberg e rapid, insa Hamilton e mai agresiv si risca mai mult. Rosberg e prea conservator. Nu va castiga nimic in felul asta. Tin cu el dintre Hamilton si el, dar din pacate Rosberg trebuie sa isi ia inima in dinti si sa forteze tot, nu sa mai fie genul de persoana conservatoare. Nu are rostul si nu are ce sa mai piarda. Deja 28 de puncte sunt cam multe in conditiile in care Hamilton are sanse foarte mari sa puncteze de fiecare data. Daca vrea sa ia titlul de la Hamilton, trebuie sa mearga la limita.
    Mercedes: "Rosberg trebuie să-şi îmbunătăţească rezultatele în calificări"
  • Din pacate, Pirelli a avut 2 explozii in acest weekend. Nu una, ci doua. In loc sa faca astfel de declaratii mai bine ar investiga de ce dracului au avut 2 explozii (nu pene). Si nu cu vrajeala aia ordinara ca au avut taieturi fine in compozitie din cauza circuitului. Deja devine o placa stricata sa spui asta de 2 ori in 3 zile. Daca prima data s-a putut accepta ipoteza ca a fost uzura care a provocat explozia, a doua oara deja e o problema. Trebuia sa existe si un al treilea incident, cu urmari mai serioase, pentru a se accepta ca e o problema?! Nu inteleg de ce se mentine aceasta firma in Formula1 la nivel de unic furnizor. De ce nu se permite accesul a 2-3 firme care produc pneuri astfel incat sa existe competitie pe toate planurile? De ce se tot insista pe Pirelli si pe ideologia de pneuri slabe cu uzura rapida pentru a genera artificial depasiri, si nu pneuri solide, obligativitate de a schimba de 2 ori pneurile pe cursa si liber la dezvoltarea monoposturilor si kiturilor aerodinamice in timpul sezonului? De altfel, eliminarea politicii de o singura miscare pentru apararea in fata unui atac si eliminarea politicii de 100 kg / cursa. Astea nu inseamna neaparat reducere de costuri, ba chiar pot reprezenta o accentuare de costuri prin gasirea unui setup performant cu "nimicuri" la dispozitie. Cu toate astea, se cauta reducerea costurilor in Formula 1, dar echipele mici au fost invitate la o competitie mai slaba de F1, tocmai ca nu aveau bani, pe la inceputul anului... Pai ori facem bugete de 35.000.000 euro pe an (ca sa reduci nene costurile), ori ceri reducerea costurilor si ii lasi sa investeasca cat vor, le blochezi dezvoltarea monoposturilor si ii lasi pe altii sa domine.
    Pirelli şi Ferrari se acuză reciproc în privinţa duratei de viaţă a pneurilor
  • @hihi, da... acum am inteles mesajul tau anterior. iti cer scuze, eram obosit.
    Alonso: "Am făcut cea mai bună cursă din carieră pe circuitul de la Spa"
  • Fernando Alonso... deja o da in declaratii maro. Mai bine s-ar face mici si ar disparea din fata reporterilor. Sunt satul de ei: Alonso, Raikkonen, Rosberg... cand nu stiu ce sa vorbeasca, incep cu rahaturi. La intrebarile care nu iti convin, cauta un mod elegant sa iesi din discutie, nu veni cu ravasuri din astea. Si nu, nu tin cu Hamilton. Mai degraba cu cei doi raraiti din cei precizati mai sus.
    Alonso: "Am făcut cea mai bună cursă din carieră pe circuitul de la Spa"
  • @gaz, inainte sa facem declaratii din astea ca e mare realizare ca iti bati coechipierul ca are aceeasi masina, haideti sa verificam si ceea ce spunem... Button NU a avut aceeasi masina avand probleme cu ERS-ul de la inceputu cursei. @hihi, Button a avut probleme cu monopostul in ziua cursei, nu in calificari - daca inteleg bine aluzia la faptul ca Button nu ar fi avut de fapt probleme cu monopostul... Cuvintele lui, dupa cursa: "From the early laps, I had a problem with the deployment from the ERS pack. I'd get deployment from it in different places now and again, but it was never really deploying and recovering as it should. It would cut immediately after Raidillon, for example, and then I'd have to rely on the ICE alone.That's a lot of power to lose, and it meant I was driving the Kemmel Straight and the straight up to Blanchimont without any deployment at all. You can't really do much in that situation." Pentru mai multe informatii, cautati in presa internationala sau pe twitter.
    Alonso: "Am făcut cea mai bună cursă din carieră pe circuitul de la Spa"
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău