• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • In antrenamente nu stie nimeni cat de pline sunt monoposturile cu carburant. Din cauza asta, daca RBR a alergat cu rezervoarele mai goale, e posibil ca din cauza asta sa fie mai aproape de Mercedes. Totul se vede in cursa, in cele din urma. Totusi, eu nu cred ca RBR vor face mare lucru, iar Ferrari va incerca sa ocupe linia a doua in calificari. In cursa mizez pe Mercedes - fiind un circuit aflat in zona montana, temperaturile sunt mai reci ca in alte parti, iar Mercedes a demonstrat ca in temperaturi normale nu au uzura mai accentuata a pneurilor. Observand situatia din sezonul aceasta, Ferrari a pus probleme pe circuite unde temperaturile au fost ridicate.
    Belgia, antrenamente 2: Rosberg rămâne pe prima poziţie
  • In prezent, Lotus are o linie de piloti care isi platesc drepturile pentru a fi in acele monoposturi. Ambii piloti sunt destul de slabi: Grosjean a mai crescut o idee pentru ca nu a mai intrat in toti ca in popice, dar Crashtor Maldonado nu se dezminte nici sezonul asta. Dar daca Renault mizeaza pe piloti care sa aduca bani la echipa reiterez ideea din un articol anterior: slaba idee pentru a reintra in F1, fiind o echipa care are in palmares titluri mondiale.
    Grosjean speră să rămână la Lotus în 2016. Maldonado susţine că are contract
  • Parerea mea e ca Bottas va ramane in cele din urma la Williams.
    Bottas: "Speculaţiile despre Ferrari au afectat relaţia cu Williams"
  • Nu de alta, dar sa nu vorbim prostii despre termenul telemetrie: http://www.formula1-dictionary.net/telemetry.html
    FIA vrea să limiteze datele telemetrice ale monoposturilor în 2016
  • A incercat sa fie cat mai succint si cat mai clar, dar fara o usoara prestanta. Din pacate Ferrari a incercat cu el, probabil nici el nu a stiut exact ce sa ceara de la echipa ca sa scoata un monopost bun. Si Schumacher a stat 4 ani la Ferrari pana cand a reusit sa ia titlul cu ei. Asta a insemnat ca a lucrat cot la cot cu echipa sa scoata untul din Ferrari. A stiut ce sa ceara, a stiut unde sa se faca modificari si cel mai important: a stiut sa se bata cu un monopost mai putin competitiv decat McLaren. Alonso nu a stiut ce sa ceara si unde sa ceara, in mod clar, ca sa aduca Ferrari-ul in prima linie mereu. Schumacher a fost mai bun ca Alonso si cine contesta asta nu cunoaste deloc Formula 1 si motivele pentru care Alonso l-a batut 2 ani la rand pe Schumacher: in 2005 au fost modificari de regulament tocmai pentru ca dominatia Ferrari sa ia sfarsit - s-au cerut pneuri care sa tina o cursa intreaga, iar Bridgestone nu a putut livra aceeasi calitate ca si Michelin. Din cauza asta monoposturile echipate cu Bridgestone aveau probleme pe intreg sezonul. In 2006, problemele de performanta ale Ferrari-ului l-au facut pe Schumacher sa piarda campionatul la Suzuka, cand problemele de motor l-au fortat sa se retraga si sa ii ofere lui Alonso 10 puncte avans in clasamentul general inainte de ultima etapa. Desi avea sanse matematice prin castigarea cursei de la Sao Paolo, iar Alonso sa nu ia niciun punct, terminand la egalitate de puncte (avansul lui Schumacher consta in mai multe GP-uri castigate), Schumacher a realizat ca asta nu se va intampla. Daca nu ma insel, Schumacher a plecat din mijlocul plutonului, a avut o atingere cu Fisichella pe parcursul cursei, rezultand o pana si compromitand finalul cursei. Se poate spune ca sezonul 2006 a fost unul echilibrat, per total, dar Renaultul a fost masina sezonului si a luat tot ce se putea lua. Consider ca, daca Schumacher continua in 2007 cu Ferrari, mai lua acolo un titlu de campion.
    Alonso: "Ar fi trebuit să plec mai devreme de la Ferrari"
Pagina
12345...444546...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău