• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • @Ha,ha,ha... Maestre, telemetria nu e comunicata de pilot. Este comunicata prin o retea wireless de computere care primesc informatii de la senzorii masinii si le transmit celor de la pitwall. De la pit i se va transmite pilotului ce anume setari trebuie sa faca pentru ca masina sa mearga mai bine. FIA fix asta vrea sa limiteze: informatiile ce se duc catre pit dinspre masina. Nu tot comunicatiile intre pilot si pit.
    FIA vrea să limiteze datele telemetrice ale monoposturilor în 2016
  • In urma cu ceva timp negau ca Renanult-ul sa ii cumpere. Acum e binevenita achizitia grupului francez.
    Lotus: "Ar fi fantastic ca Renault să cumpere echipa"
  • Idem parerii lui AliceVogans. De altfel, cred ca astfel de declaratii nu isi au rostul tocmai din partea lui. In F1 sunt niste persoane care pur si simplu au niste interventii in presa pe care nu ar trebui sa le aibe: Alonso, Hamilton, Rosberg si Raikkonen (ultimiii sunt mai nou adaugati pe lista). Alonso isi cauta scuze sau incearca sa arate ca el este un mic zeu pentru ceea ce face la McLaren, Hamilton face diverse declaratii razboinice care nu isi au rostul (desi la incidentul din Monaco ma asteptam sa fie mult mai virulent, in schimb a fost destul de retras si are un plus de la mine). Rosberg a inceput cu grandomania dar nu performeaza deloc precum vorbeste (vezi declaratia de presa precum nu intelege de ce il bate Hamilton in calificari), Raikkonen ar trebui sa ramana la fel de tacut cum e cunoscut. De cand e la Ferrari face prea multe declaratii de presa (cred ca are stipulare in contract sa vorbeasca cu presa) si vorbeste numai tampenii in ultima vreme - vezi declaratia de presa in care cere sa se vada prestatiile sale si nu rezultatele (din pacate, cele din urma conteaza la sfarsit, pentru intreaga echipa si pentru tine ca pilot).
    Alonso: "Gestul de a împinge monopostul McLaren, o dovadă a dragostei pentru F1"
  • Nu prea as vrea sa il vad pe Hulk la Haas in 2016. Avand in vedere ca e echipa noua, e posibil sa dea cu bata in balta si sa aibe imaginea lui de suferit. In plus, ar trebui sa progreseze la o echipa de top si cu traditie in F1, nu la un patron particular.
    Hulkenberg, Vergne şi Gutierrez, pe lista Haas pentru sezonul 2016
  • Facebook este irelevant in afara - la noi e obsesia in care omul nu poate respira fara Facebook. E o chestiune mica fata de Twitter unde mai toti artisti, echipele, pilotii, etc au cont personal si chiar il folosesc ei insisi, nu o echipa de PR. Asa ca asta ma lasa complet rece.
    Mercedes a ajuns la 10 milioane de fani pe Facebook, triplu decât Ferrari
Pagina
12345...454647...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău