• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Pai stai putin, de ce nu au primit update-uri? Tot nu au bani?! Au deja 2 piloti care platesc bine de tot, chiar nu se gasesc fonduri sa se lucreze la ceva nou?
    Sauber speră să revină în puncte după update-urile din Belgia şi Singapore
  • @parerea mea Maestre, nu stiu cum sa iti spun dar Formula 1 e atat de monotona tocmai pentru ca pilotii nu sunt lasati nici de regulament, dar nici nu au sange in instalatii sa faca astfel de depasiri la risc. Ati baut apa dupa pilotii actuali si dupa directorii tehnici care se gandesc doar cum sa aduca masinile acasa in conditiile in care sunt cam decimati?! Uitati-va la alt sport atunci... pe circuit oamenii trebuie sa alerge, iar atingerile intre monoposturi sa nu mai fie atat de drastic penalizate. Nu se lovesc deliberat si nici nu vin cu diferente de +150 km/h pentru a atenta la vietile altora. Se ciupesc cu diferente de 20/30 km/h si isi taie si cauciucurile. Asta e! Pit si o luam de la capat. @McLaren_Mircea... Nene, esti cam pardaf asa, de fel, nu? @Ferr1... referintele cu Schumacher vs Senna sunt bune, dar uitam si de Prost vs Senna in Suzuka 90, care a fost o situatie oarecum similara cu ceea ce a fost intre Ricci si Rosberg.
    Ricciardo îşi apără duelurile agresive cu Rosberg şi Hamilton: "Aşa voi pilota întotdeauna"
  • @costi... Nu inteleg ce aveti cu Raikkonen. Cursa asta a mers bine de tot. A stat in permanenta aproape de Vettel, la 2, 3, 4 secunde pana a sucombat MGU-K-ul. Ce ati vrea sa faca fara puterea pe care o dezvolta motorul ala cinetic? Nu a avut ce sa faca, a pierdut pentru ca a cedat monopostul. Sunt ferm convins ca Ferrariul lua punctaj maxim daca Raikkonen nu pierdea MGU-K..
    Hamilton: "Ungaria a fost una dintre cele mai slabe curse din carieră"
  • Vorbim de era moderna de Formula1 sau facem istoria ei acum. Nu de alta, e interesanta, dar mi-e ca lumea va vorbi si prostii pe aici si se va ambala degeaba. Astfel de replici, intre echipe, mi se par demne de pustii de clasa a doua. Iar principalul vinovat este Niki Lauda care, desi le spune cum le spunea si in trecut (bazandu-ne pe faptul ca filmul RUSH a fost intr-adevar inspirat din realitate pana la ultimul detaliu), totusi are o varsta care ar trebui sa ii confere macar o usoara eleganta. Asa, zici ca au adunat un mos senil si beat care se trezeste vorbind. Din punctul meu de vedere, chestia asta de culise o arunc la cosul de gunoi. Vreau sa vad ce s-a vazut la Hungaroring, nu cuvinte pe care mi le spuneam eu cu cel mai bun prieten acum 20 de ani in fata blocului...
    Ferrari: "Dedicăm victoria celor de la Mercedes, care nu ştiu să numere"
  • Ce e ciudat este ca, ok, pierzi startul... Nu uzezi nici pneurile... avand in vedere ca ai pierdut startul si ai un monopost superior competitiei, de ce nu reusesti sa te apropii? Cu Ferrari nu s-au apropiat decisiv, cu Williams nu au facut nimic data trecuta, decat din strategie. A inceput sa nu mai mearga ceva la Mercedes?
    Mercedes, îngrijorată de starturile ratate din ultimele două curse
Pagina
12345...464748...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău