• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Mai e Singapore putin cam problematic...
    Bottas: "Williams nu-şi poate permite să aibă curse precum cea de la Monaco"
  • Verstappen a mers bine pana acolo. Nu e Grosjean vinovat de accident. Lumea vorbeste ca sa se afle in treaba, iar Verstappen, ca pilot de F1 cu cateva GP-uri la activ, deja, trebuie sa stie ca zona de franare schimbata este un efect al altei cauze: pneuri (compozitie, temperatura, uzura), temperatura franelor sau probleme de aerodinamica ce pot modifica comportamentul monopostului (supravirare/subvirare - in momentul cand monopostul are orice efect din astea, si franarea se schimba). In plus, zona in care a incercat Verstappen depasirea (el zice ca nu a incercat, din inregistrare eu vad ca a ales trasa interioara dinainte sa se urce pe frane) l-a prins cu o viteza mult prea mare. Chiar daca nu il lovea pe Grosjean, iesea din viraj mult prea larg, putand ciupi glisierele sau putand trage drept, unde a ajuns Grosjean dupa impact.
    Verstappen şi Grosjean se acuză reciproc de producerea accidentului de la Monaco
  • Doar un retardat se poate bucura de situatia in care se afla Schumacher.
    Starea de sănătate a lui Schumacher se îmbunătăţeşte
  • &icr Pilotul care se vaita ca e posibil sa piarda temperatura din pneuri? Pana la urma pilotul a spus ca incepe sa piarda aderenta din cauza temperaturii scazute. La o adica, echipa se putea scoate zicand ca pilotul s-a lamentat de lipsa de aderenta a pneurilor si ca au incercat sa ii ofere sansa de a termina fara probleme. Hamilton, intr-un fel, a gresit ca: - s-a vaitat de lipsa de aderenta - esti pe un circuit super lent fara posibilitati de depasire. ii poti tine pe toti in spate pentru 8 tururi. - nu a discutat cu echipa ce optiune mai are in afara de schimbarea pneurilor in situatia in care se afla. Mercedes nu a calculat deloc bine timpii, nu a luat deloc decizia de a forta pilotul sa ramana pe circuit si l-a chemat total deamboulea. Asadar, raman la ideea ca e culpa comuna. Altfel comenta ceva Hamilton la conferinta de presa sau chiar prin radio (cum a mai facut-o de cateva ori intreband daca sigur a pus pneurile bune sau de ce ar fi trebuit sa intre la pit). Ultima intrebare: stiind ca anul asta Ferrari a imbunatatit monopostul si poate pune probleme la titlul de constructori, de ce ar fi favorizat Mercedes un pilot in detrimentul lipsei de punctaj maxim ca si constructor? Hai, scoateti-va capatanile din anumite parti ale corpurilor si ganditi la rece si ca niste team-leaderi care au ca scop finalizarea campionatului cu 2 titluri: piloti + constructori.
    Rosberg a câştigat la Monaco după o eroare de strategie pentru Hamilton! Primele puncte pentru McLaren
  • Well well well... Hamilton a anuntat echipa ca pneurile or sa aibe probleme cu temperatura. Deci e destul de clar ca e culpa comuna. Nu cred ca se mai poate spune ca a fost sabotat de Mercedes.
    Rosberg a câştigat la Monaco după o eroare de strategie pentru Hamilton! Primele puncte pentru McLaren
Pagina
12345...596061...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău