• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • Cu siguranta asfaltul care se foloseste in prezent la noile circuite de F1(si nu numai), are alta compozitie decat cel pe care noi il intalnim in mod obisnuit, atunci cand mai marii oraselor se gandesc sa mai peticeasca cate o groapa, ca de facut drumuri complete, mai grele pentru ei. Din cate stiu asfaltul este o mixtura rezultata din rafinarea petrolului, prin urmare inca mai are in compozitie, uleiuri...Anyway, acesti piloti stiu cum merg treburile, mult mai bine decat noi si cu siguranta, situatia din Coreea poate fi asa cum cei doi sugereaza....
    Heidfeld şi Rosberg, îngrijoraţi de condiţiile circuitului din Coreea de Sud
  • cata inginerie poate sa existe doar intr-o casca de pilot....Este incredibil nivelul avansat(superlativ) din ceea ce inseamna F1. Acest sport, nu inseamna doar alergatul pe pista ci si in mai mare masura, inseamna inovatie, inseamna inginerie, inseamna high-technology!!! Pentru asta sunt in mare masura, un mare fan de F1.....
    VIDEO: Construcţia şi funcţiile unei căşti de Formula 1
  • bine mai "desteptule"....Asta ca sa-i citez pe multi altii care te-au catalogat la fel, atotstiutor(vezi penultimul articol de pe blogul lui Daniel). Nici n-am pretentia sa port un dialog cu un "unknown" care populeaza/polueaza aiurea acest site. Chiar asa iti sugerez...sa ma ignori, la fel cum te ignor eu pe tine, cam de vremea cand ai inceput sa devii obraznic.... Pentru faptul ca am "tot zis" ca la Suzuka masina McLaren a fost a doua ca si ritm, in cursa, m-am bazat strict pe ceea ce am vazut eu in cursa si ceea ce am intuit. Ca n-am intuit la fel de bine ca si tine, ii problema/parea mea ...si trebuie s-o respecti oarecum. In caz ca nu te-ai cam prins, dupa ce toti din fata au trecut pe pneuri prime, Hamilton s-a apropiat in cateva tururi, de la 10s, la doar ~2sec de Alonso, asta pana nu i-ar ceda gearbox-ul. Asa cum am mai zis-o pe acilea, daca Ham nu avea acea problema, la ora aceea puteam pune ramasag, ca sigur il va depasi pe Alonso, la cata frustrarea zacea si inca zace in Lewis, dupa toate aceste ultime 3 weekenduri nefaste pentru el. L-a depasit de nenumarate ori, l-a depasit foarte frumos si anul asta in Canada, asa ca nu vad nici un impediment la Lewis sa se cramponeze intr-unul ca si Alonso.....Gata....deja ti-am acordat prea multa atentie si iar te tragi de sireturi cu mine. Topic closed....
    Button: "Putem concura în frunte în ultimele curse"
  • nu doar in calificarile MP al Japoniei au avut a doua masina ca si performante....ci si in cursa.....A fost peste monopostul Ferrari. S-a observat indeosebi dupa schimbarea pneurilor, in cazul lui Lewis in raport cu Alonso.....
    Button: "Putem concura în frunte în ultimele curse"
  • *avantaj major*
    Red Bull evidenţiază punctele slabe ale echipei în Coreea de Sud
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău