• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • Nu va mai hazardati atata prin a da pronosticuri cum ca sigur unul din cei doi piloti RBR vor castiga camp....Mai sunt destule puncte in joc, cinci piloti sunt cu sanse reale la titlu, cu un avantaj minor pentru RBR si orice se poate intampla in cele trei curse ramase, chiar daca ai cea mai buna masina. Cel mai elcvent exemplu, de altfel Lewis a si facut referire la aceasta, este sezonul 2007, in care Lewis era pe prima pozitie cu numai doua curse inainte de final, la 17 puncte in fata lui Kimi(care era pe 3). Era favorit el cat si coechipierul lui, Alonso, avand in vedere ca au avut cel mai bun monopost, kimi fiind cu sansa a treia. La final, cu totii stim ceea ce s-antamplat. Anul asta seamana foarte mult cu sezonul 2007 din acest punct de vedere, de aceea, de ceva curse am evitat sa mai fac pronosticuri aruncate-n vant aiurea....Sa asteptam finalul cursei din Abu Dhabi si abia atunci vom vedea care din cei 5 va fi campion.....Toti au sanse, evident ca RBR, teoretic, au prima sansa. Dar asa cum istoria a dovedit-o de nenumarate ori, orice este posibil atata timp cat mai sunt carti pe masa....
    Red Bull evidenţiază punctele slabe ale echipei în Coreea de Sud
  • Sunt niste supozitii la "rece"...avand in vedere layout-ul circuitului doar. Evident ca pe urma sunt si alte criterii legate de cat de devivelat este asfaltul(ceea ce m-as mira sa fie gen singapore), cat de abaraziv este, plus multe altele. Anyway, layout-ul este principalul factor dupa care se ghideaza echipele in termeni de perfomanta pentru echipele lor. Vezi ce spune aici Christian Horner legat de acest nou circuit: "But we don't take anything for granted. Korea is new for everybody and there will be areas of Korea where we will be weak at. "It has one of the season's longest straights on it, followed by a very, very twisty section. Sector one is not going to be great for us, but hopefully sectors two and three will be more our territory."
    Red Bull: "Nu ne temem de ultimele 3 curse"
  • nu cred ca le va fi asa de prielnic...Asta din cauza linei drepte foarte lungi(cea mai lunga linie dreapta din circuitele f1). Nu vor fi nici in spate, intrucat vor recupera oarecum pe sectoarele 2 si 3(mai virajate). Posibil sa fie egalitate intre cele 3, poate un mic avans pentru McLaren, avand in vedere ca au introdus multe updateuri in ultimele curse, update-uri care vor da un randament si mai mare....(parerea mea)
    Red Bull: "Nu ne temem de ultimele 3 curse"
  • "lupul moralist Ia urmeaza-i tu exemplul si apoi mai vedem.Deocamdata esti un exemplu negativ motiv pentru care ai fost "expulzat" de pe site." Il admir pe bernd si daca erai atent prin 2008 cand m-am inregistrat aici pe site, chiar nu aveam treaba cu nimeni. Nu stiu daca ai bagat de seama dar eu nu m-am luat de nimeni fara motiv, n-am jignit aiurea. Pe parcurs am devenit oarecum ceea ce voi m-ati obligat sa fiu, adica sa va raspund in aceeasi masura in care v-ati luat de mine. Pur si simplu nu stiti sa respectati parerea celui cu care conversati. Din simplul fapt ca eu, alaturi de Mircea suntem fani mai infocati ai echipei noastre de suflet si in speta a lui Ham, va calca pe coada fara motiv. Pentru faptul ca suntem foarte entuziasmati in exprimare atunci cand vine vorba de Hamilton, va deranjeaza la maxim. Chiar nu va inteleg.....
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Japoniei!
  • de la Bernd. Cred ca este cel mai fair-play si mai cu bun simt fan de F1 care populeaza acest site. Respectele mele!!! Daca majoritatea din cei care populeaza acest ar avea macar jumatate din "bunul simt" de care da dovada Bernd, cred ca alta ar fi fata acestui site...
    Vettel a câştigat Marele Premiu al Japoniei!
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău