• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • De accea era mult mai bine crearea unui forum dedicat formulei 1, ceva apropiat celui gazduit de Autosport si sa se elimine posibilitatea comentariilor in cadrul articolelor. Sper ca cel putin incepand cu viitorul an competitional 2011, adminii de aici sa imbunataeasca cu ceva acest site, in ceea ce priveste fanii formulei 1 din Romania. Consider ca AM este cel mai de succes site dedicat acestui sport si ar merita sa "ne" dedice mai multa atentie, atata timp, cat noi fanii F1 din RO, populam si dam viata acestui site. In ceea ce priveste ideea lui "ovidiurusnac" as fi in totalitate de acord si cu siguranta nu cred ca voi aliementa in acea perioada, intrucat in genere, in cursul saptamanii nu merg foarte mutl cu masina, asa ca probabil voi alimenta la sfarsitul acestei saptamani, iar pt sapt viitoare daca am nevoie sa merg undeva, n-o sa fie bai....Asa ca, ovidiurusnac, din partea mea, ai toata sustinerea mea....Chiar sunt nesimtiti importatorii romanii de titei....Ar merita o astfel de palma cu varf si indesat...
    Renault vrea să revină pe podium în Singapore
  • a fortat foarte mult in a doua sicana si nu in prima, asa cum se spune aici....Daca mai avea putin rabdare, adica sa fi iesit din acea sicana, cu siguranta il depasea pe Massa si le facea viata foarte grea lui Alonso si Button...Presiunea campionatului, frustrarea locului 5 obtinut in calificari, l-au facut sa forteze acolo. Chiar a fost frustrat de locul 5 in calificari, sunt sigur ca se astepta foarte mult sa scoata pole-ul, daca nu renunta la F-Duct si nu-l avea pe Weber in fata, in ultimul tur de foc.....Whatever, mai sunt 5 curse. A zis ca poate rata titlul din cauza acestei erori, intrucat stie ca viitoarele MP vor avantaja monopostul RBR, aici la Monza fiind unul din circuitele forte ale team-ului McLaren. Anyway, urmeaza Singapore, un circuit stradal, circuite caruia lui Lewis ii plac foarte mult ;) Anul trecut dupa pole-ul obtinut la Monza, tot din cazua unei erori personale, a trebuit sa abandoneze...:( Cu siguranta isi va adauga si acest circuit in palmares, din postura de castigator, in anii care vor urma.....Asadar, bafta Lewis in cele cinci curse ce au mai ramas!!! Keep your blood cold!!!
    Hamilton: "Greşeala de la Monza mă poate costa titlul mondial"
  • Nice said!!!
    McLaren: "Nu vom utiliza niciodată ordine de echipă"
Pagina
12345...3738
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău