Dan, corectidudine cu ochelari de cal, mai degrabă concurează cu succes la trompeta EVoluaților, a propos de cum se văd în oglindă snobii ăștia care se vor superiori pentru că au electro...casnică.
I s-a distrus comparația și atacă la persoană.....hop și ”alter ego” anonim, să-și dea dreptate.
Patologic, demn de ceva electroșocuri.
Stepway e puțin mai mult, dar cine alege Sandero Expression ECO-G are preț de listă 12.650 euro, 10.650 cu rabla.
Și primește o mașină mai aerodinamică, mai stabilă și spațioasă (+13 cm lățime, +10 lungime, +20l portbagaj), pentru care are asistența cea mai disponibilă în țară.
Și cu care poate ajunge la Viena fără să alimenteze în timp ce ”deșteptul” cu BYD Surf strânge din fund să ajungă la Constanța cu 70km/h.
Mai degrabă l-aș numi analfabet funcțional pe cel ce compară o mașină fiabilă și economică din clasa subcompactă cu un supermini electric limitat drastic de nevoia de reîncărcare. Sau l-aș bănui că e troll. Cu motive.
Toyota Cockroach are puterea ansamblului tot de la 140 CP, la o masă proprie sub 1,5t, la variantele din 2025 am găsit consumuri oficiale între 4,7 și 5,1.
Ar trebui rezervor cam de 100l, chiar cu fantasmagoricul consum mediu de 5% (repet, pentru asemenea vapor de 5m).
Și cu toate steluțele incluse, consum urban probabil, ciclu chinezesc mai mult la vale, consum electric minim și cine știe ce-au mai ascuns orezarii.
Deja devine ca-n bancurile cu lăudăroșii la congres ”mai taie, dă-o naibii de exagerare”.
A dat chinezul petarda: 2100 km autonomie cu 18.000 de dolari.
Cu bateria maximă de 19 kWh și declarația optimistă de 120 km autonomie electrică rămân 1980 km autonomie totală.
Serios? Captur hibrid cu motor 1.6 și 140 CP în total, reușește să plimbe 1,7t cu 6l consum mediu.
Chiar dacă am crede că balena asta de 5m și aproape 1,8t va reuși (cu un motoraș de 1,5 aspirat și un total de 111 CP!) un consum de maxim 6,5%, tot rezultă un rezervor de benzină de circa 130l!
Dacă dintr-un comunicat publicitar Geely pot fi înghițite gogoși de genul ”consum mediu 2l/100km”(aici nu iese nici chiar în ciclu chinezesc tras de părul de pe picioare) și autonomie dată ca mai sus, înseamnă c-a murit discernământul, credem orice prostie servită din est și-o luăm după ăia de-au aflat din short-uri cu cine să voteze.
Râdem glumim dar ca fapt divers se poate GPL și pe diesel!
În combinație cu motorina face arderea aproape completă, crește puterea și cuplul.
https://gpl-expert.ro/2024/10/01/instalatii-gpl-diesel/
Ultimele comentarii
834 in total