• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 875 in total
  • Din poze și din ce am citit mașina asta nouă se vrea un fel de Skoda Scala, adică ceva cu portbagaj suficient, care meargă spre break, nicidecum hatch, înălțat cam cât Joggerul dar cu forme mai rotunjite și habitaclu mai spațios. Dacă prețul nu-i va încurca planurile, va tinde să reprezinte ce căuta est-europeanul la Octavia, la care scorurile au cam decolat de ceva vreme: o mașină spațioasă într-o zonă de preț încă decentă în condițiile actuale, atrăgătoare pentru cine nu vrea SUV și se mulțumește cu o gardă pe la 20 cm cât are Jogger. Să vedem dacă acest model ușor mai mare va afecta Jogger, al cărui segment oricum scade din cauza pandemiei SUV.
    Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia
  • Cineva zicea despre Duster că e ”dacie de 30k”. Tot cineva zice de Bigster că e mașină ieftină. Singurul punct comun în fractura asta logică e disprețul față de marca Dacia. În mintea unora numai asocierea cu ”brendurile” valoroase aduce recunoaștere iar mărcile proprii de ”săraki” trebuie ferite și ascunse cu rușine maximă. Astea sunt năravuri de oameni care probabil au mai multe prejudecăți decât cunoștințe, care nu apreciază tehnica fiabilizată de la Renault asociată cu un design util și atractiv într-un pachet avantajos și pentru client și care vor prefera mereu o vechitură REcunoscută cu aere. ”What makes a Car of the Year? [...] Technical innovation and value for money are particularly important factors.” https://www.caroftheyear.org/our-spirit.php
    Dacia Bigster, pe lista finaliștilor pentru premiul Mașina Anului 2026 în Europa
  • Când ai doar câteva mii de euro și vrei să ”te îndrăgostești” înseamnă că ești atât de inconștient încât devii cea mai ușoară pradă pentru băieții care coafează gloabele revenite de la produs sute de mii de km prin vest. Super ofertele stea siglă_premium-cai_putere-km_puțini cu prețuri la ani-lumină față de cele de listă se plătesc ulterior în bani grei pe întreținere, și uite așa ajung băiețeii ăștia îndrăgostiți să alerge mașini neîntreținute și vechi și poate să plătească și cu viața sau sănătatea. Rățușca cea mică și urâtă (de la Mioveni sau nu) cu ani puțini are costuri de întreținere decente și te duce sănătos și fără rate la bancă din A în B. Deci da, cumpărătorul needucat e de vină că visează panarame premium plimbate prin vest la tarif de folcloriste.
    STUDIU: Importurile de mașini second-hand, creștere de 18% în primele 8 luni ale anului
  • ”Dacia nouă e minim 20 de mii” dacă vrei Duster. Un Logan pleacă de sub 15.000 de euro și poate include și-o reducere mică de mașină pe stoc. Oricum, dacă cineva are sub 10.000 de dat pe mașină, poate lua: 1. o mașină normală având cât de puțini ani se poate și pe benzină (Dacia, Citroen, Skoda, Fiat...). 2. o troacă de vechime în 2 cifre cu siglă ”jmecheră” și motor ”tare”. Aici se termină scuza cu românii care ”n-au bani”.
    STUDIU: Importurile de mașini second-hand, creștere de 18% în primele 8 luni ale anului
  • Eu zic să nu uitați că problemă e congestia în acest caz. Deci nu ajută cu nimic aglomerația dacă toți își mută fundurile leneșe și prețioase din termice în Uber-uri și electrice individuale, soluția cea mai bună este ca de obicei transportul public și alternativ (adică bicicletă și poate trotinete sau scutere).
    Berlin: referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul capitalei
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău