• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 834 in total
  • Dan, corectidudine cu ochelari de cal, mai degrabă concurează cu succes la trompeta EVoluaților, a propos de cum se văd în oglindă snobii ăștia care se vor superiori pentru că au electro...casnică. I s-a distrus comparația și atacă la persoană.....hop și ”alter ego” anonim, să-și dea dreptate. Patologic, demn de ceva electroșocuri.
    Amenințare directă
  • Stepway e puțin mai mult, dar cine alege Sandero Expression ECO-G are preț de listă 12.650 euro, 10.650 cu rabla. Și primește o mașină mai aerodinamică, mai stabilă și spațioasă (+13 cm lățime, +10 lungime, +20l portbagaj), pentru care are asistența cea mai disponibilă în țară. Și cu care poate ajunge la Viena fără să alimenteze în timp ce ”deșteptul” cu BYD Surf strânge din fund să ajungă la Constanța cu 70km/h. Mai degrabă l-aș numi analfabet funcțional pe cel ce compară o mașină fiabilă și economică din clasa subcompactă cu un supermini electric limitat drastic de nevoia de reîncărcare. Sau l-aș bănui că e troll. Cu motive.
    Amenințare directă
  • Toyota Cockroach are puterea ansamblului tot de la 140 CP, la o masă proprie sub 1,5t, la variantele din 2025 am găsit consumuri oficiale între 4,7 și 5,1. Ar trebui rezervor cam de 100l, chiar cu fantasmagoricul consum mediu de 5% (repet, pentru asemenea vapor de 5m). Și cu toate steluțele incluse, consum urban probabil, ciclu chinezesc mai mult la vale, consum electric minim și cine știe ce-au mai ascuns orezarii. Deja devine ca-n bancurile cu lăudăroșii la congres ”mai taie, dă-o naibii de exagerare”.
    Noul Geely Galaxy A7, o berlină hibridă din China cu autonomie de 2100 kilometri
  • A dat chinezul petarda: 2100 km autonomie cu 18.000 de dolari. Cu bateria maximă de 19 kWh și declarația optimistă de 120 km autonomie electrică rămân 1980 km autonomie totală. Serios? Captur hibrid cu motor 1.6 și 140 CP în total, reușește să plimbe 1,7t cu 6l consum mediu. Chiar dacă am crede că balena asta de 5m și aproape 1,8t va reuși (cu un motoraș de 1,5 aspirat și un total de 111 CP!) un consum de maxim 6,5%, tot rezultă un rezervor de benzină de circa 130l! Dacă dintr-un comunicat publicitar Geely pot fi înghițite gogoși de genul ”consum mediu 2l/100km”(aici nu iese nici chiar în ciclu chinezesc tras de părul de pe picioare) și autonomie dată ca mai sus, înseamnă c-a murit discernământul, credem orice prostie servită din est și-o luăm după ăia de-au aflat din short-uri cu cine să voteze.
    Noul Geely Galaxy A7, o berlină hibridă din China cu autonomie de 2100 kilometri
  • Râdem glumim dar ca fapt divers se poate GPL și pe diesel! În combinație cu motorina face arderea aproape completă, crește puterea și cuplul. https://gpl-expert.ro/2024/10/01/instalatii-gpl-diesel/
    Comenzi deschise pentru Dacia Bigster mild-hybrid cu GPL: de la 19.800 de euro cu Rabla
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău