• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Da, e cam scumpă la 26.500 € (fără e-pomană, prea mare se vede și la nemți), dar: - e mai încăpătoare ca Spring - are putere aproape dublă (83 CP parcă) - e f. bine echipată în versiunea resuscitată - nu e totuși chinezărie... ...Ca multe Tesle. :-) (haioasă comparația ta cu Model 3, Edikkk... de ce nu cu Model S Plaid direct ??!!) n.b. Decizia VW e oricum pur politic-conexă, la fel ca anterioara tăiere a modelului din liste (detalii despre bâlciul scăderii / creșterii e-bonusului nemțesc, în articolul-sursă.)
    Electricul Volkswagen e-Up ar putea reveni în producție
  • Rezultatu-i previzibil, în ciuda cifrelor ”brute” (adică pe hârtie) favorabile aparent M3-ului Comp. 911 pune deci mai bine puterea pe asfalt, plus pare ”pe șine” pe circuit vs. cam prea jucăușul M3. Rămân în ceață doar apropo de prețul Porsche-ului ”bazic” în UK -- 83K lire adică 98.700 €, cu aproape 20.000 mai ieftin ca la noi !!! De fapt și scorul M3-ul (75K pounds) e mai subțire cu vreo 7 mii iepuro. Hmm, conform anti-logicii progresiste, aș putea crede că britanicii-s penalizați cumva de locomotiva UE pentru Brexit... :-P
    Boxer versus 6 în linie sau un duel între Porsche 911 și BMW M3
  • @ ”@” Nu-i vrăjeala MEA, băiete -- e a șefului celui mai mare producător auto european din ultima vreme, zis Stellantis. Urechează-l deci pe Carlos Tavares -- pentru sinceritate poate. n.b.: Nu mă miră însă elucubraționismul :-) vostru tipic încălzirist, cu suceli în ricoșeuri lipsite nu doar de logică, ci și de bun-simț elementar.
    Vânzările de mașini electrice au depășit mașinile noi cu motoare diesel, în Europa Occidentală, în decembrie
  • Tot e bine că Rolls-Royșii nu renunță la (aproape) același V12 de 6,75 litri. Pe care-l recomand nostalgicilor (@inexo included), deși n-am mers cu el -- mi-a spus însă The Queen Lizzy că moțăie relaxată pe muzica lui.:-) Ceva mai serios, am condus totuși un pic la nemți prin ”93 un 850i V12 (E31) de ”numai” 5.0 l și 300 CP -- părea p-atunci o fuzee silențioasă, chiar dacă un Hyundai i20N i-ar da fum acușica. ...Și fără să înghită 25 l/100 km (serios, prin oraș atâta consuma, iar pe autostradă și mai mult.) Orice superlativ are însă un preț și, așa cum ne învață Greta Trotineta, tot ce-i bun trebuie interzis -- ca să trăim mai mult, chiar dacă degeaba. :-P
    BMW își ia rămas bun de la motorul V12 cu o ediție specială Seria 7: M760i Final V12
  • https://www.alvolante.it/news/taveres-auto-elettrica-scelta-politica-costi-troppo-alti-376645 Nea Tavares pare să n-aibă cap doar ca să nu-l plouă în gât. :-) Pe scurt, consideră ștecheroasele ca fiind ”anti-economice, impuse politic și discriminatoriu.” ...Ce zici de asta, Edică?!
    Vânzările de mașini electrice au depășit mașinile noi cu motoare diesel, în Europa Occidentală, în decembrie
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău