• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Achtung @ROV, că 6,6 kW (fără ”h”) înseamnă puterea de încărcare max. și NU capacitatea bacteriei -- care-i probabil de +/- 25 kWh în cazul e-restomod-ului ăsta. În rest, costul adaptării îmi pare nesimțit (min. 30.000 €, plus un Mini antic în stare bună.) La fel de aberante-mi par opiniile optimiste de tipul ”bravo, doar așa youngtimerele au șanse să mai circule”. ...Fiindcă nu văd ce valoare istorică mai are o struțo-cămilă cu ștecher, ca să nu mai zic de atitudinea de iobag supus unor UE-retardo-birocrați de nimeni aleși. Cărora doar restricții / interdicții le ies miraculos din gămăliile lor -- fiindcă-s vide. :-)
    Mini lansează proiectul Recharged, prin care transformă un model clasic într-unul pur electric
  • Vrăjeala cu ”scăpatu de poze” văd că-i place și așa-zisului vizionar Musk. Elon e pe zi ce trece mai verde-n față om de paie al resetării transumaniste 6uild-6ack-6etter cu Neuralink și (mai ales) Starlink, dar percepția bizonimii evoluează, culmea, exact pe dos. Dovada? - voturile negative ale adulatorilor oricărei abominații de stil, dacă-i Made in Tezla.
    VIDEO: Cum arată viitorul Tesla Cybertruck de serie
  • Mai zisei parcă p-aici că un Audi A4 Allroad similar (45 TFS 265 PS quattro ultra MHEV S tronic) e mult superior ca spațiu, consum ȘI performanțe. Singurul capitol la care-i mult inferior (aritmetic vorbind) rămâne prețul. Plus că n-are opționale gen cusături colorate la 4.300 € papiota sau o siglă ”puternică”, vorba Scorpionului Negru = Corocșenie zis Elitistu” Mai Superior Nouă. :-)
    Secretul longevității
  • @Tavi.p: Pentru puțin -- n-are rost să mai zic că AM și nu eu ar fi trebuit să te lămurească. @Edikkk: Știam, și-i corectă poziția ta. Ce te faci însă dacă se revocă e-pomana (nu doar la gălbiori), că pierzi obiectul muncii ?! :-) (Vezi ce subtil ți-am botezat e-tămâierea...) Fără glumă acu, doar parțial îl pierzi, fiindcă vor râmăne unele BEV-uri vandabile și fără e-bonusuri -- dar numai exotisme luate ca fiță trendy de ăia care oricum nu muncesc pentru bănetul înghițit de 3-4 sau 64 de mașini din garaj(e).
    Electricul Volkswagen e-Up ar putea reveni în producție
  • @Tavi.p: Vezi, lb. germană e utilă -- deși aș sfătui pe 9G-iști să învețe mai bine chineza. :-) (Glumesc, evident -- la ambasada Rromânicii din China de ex. nu știe niciun ”diplomat” chinezește.) Back ontopic pe scurt, prin 2020 (data luxării lui e-UP, deși se aștepta +16 luni livrarea lui), legea pt e-bogdaprostea teutonă care cerea ȘI o contribuție de min. 3.000 € din partea producătorului a fost modificată, punând toată cheltuiala în cârca statului. VW nu era însă sigur p-atunci dacă-n 2022 (dată la care unii cumpărători de e-UP îl primesc încă de fapt) mai e valabilă modificarea schimbării. :-) Dar, aflând recent că mai e... hopa cu suceala ! Acu sper să-nțeleagă și Edikkinezii fulgerați de fermecele propagandei că NIMENI practic nu ar ”cere” electrice la prețul lor real -- și nesimțit de mare, clar. Precum onest zicea și Tavares. Totu-i deci o joacă -- păguboasă pentru orice națiune -- de-a chilipirul, ecologia fiind ultima motivație a clienților BEV. Sau chiar deloc.
    Electricul Volkswagen e-Up ar putea reveni în producție
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău