• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @PMC: Te cred, dar PHEV-urile consumă de obicei mai multe kilovaci decât BEV-urile ”pure și dure”. De ce, mai complicat de explicat (poate oi avea timp vreodată.) Fiindcă tot reintrai, să nu uit oftica amicului ștecherizat c-a dat pe Enyqaq mai mult decât p-un BMW i4 84kWh eDrive40 (340 CP, suta-n 5,7 s și Vmax 225 km/h, de la 53K €.) Care nu apăruse totuși p-atunci, dar concluzia-i aceeași: graba strică treaba când taberi prematur pe știința ”sigură și eficientă”. :-)
    Skoda prezintă noul Enyaq Coupe: sistem multimedia nou și versiune RS cu 299 CP
  • @PMC: Hai să nu fim prea cârcotași -- mamutul de 2,1 tone e totuși aerodinamic (Cx=0,27, poate și mai bun în versiune cocoșată) și la drum lung... dar domol suge vreo 17 kWh/100 km (vara !!!) Prin oraș 18-20 kWh, iar pe autostradă la 130 -- da, spre 25 kWh/100 km. ...Toate cifrele -- reale fiindcă direct de la sursa pre-citată care, repet, face 400 km liniștit (chiar dacă par puțini la cât bănet a dat pe ea.) n.b. Asta nu înseamnă că mi-aș trage-o mâine, fie și odată cu un ipotetic loz câștigător. Din 1001 motive, primul fiind autonomia cu 30-35% mai debilă iarna -- dar stai, uitasem că dă năvală încălzirismu peste noi... :-)
    Skoda prezintă noul Enyaq Coupe: sistem multimedia nou și versiune RS cu 299 CP
  • P.S. @Seriff: Nu c-ar conta, da-ți garantez (pe bază de analiză semantică simplă) că vajnicul anonim ”@” NU e nici Edikkk, nici Mircea Badea ș.a.m.d. Că-i eco-progresisto-comunitarianist, anti-triadist etc. e opțiunea lui, să fie sănătos. I-aș sugera doar, ca să fie până la coadă ”politically correct” cum îi cere poate ordinul pe unitate, să se informeze care-i preocuparea actuală a celebrului avocat Reiner Fuellmich - ăla de i-a dat în gât și pe VW cu Dieselgate. :-P
    Skoda prezintă noul Enyaq Coupe: sistem multimedia nou și versiune RS cu 299 CP
  • @Tatraurs: Subscriu că-i RS Kotkodaq ăsta cum îs io popă. Darr... deși nici stilul nu i-l diger (multe de spus aici obiectiv vorbind), un amic filo-ursar-polar deține semi-mastodontul cehesc de 204 CP, non-cocoșat, cu bateria mare de 82 / 77 kWh utili și... minune mare, e mulțumit de el. ...Fiindcă spațiu, plus poate ajunge de la Brașov la mare fără pauză de 15-20 cafele. :-) E și unica lui mașină (ar fi și culmea s-o ia cineva pt. uz urban) -- se poate deci cu mega-baterii d-astea, chiar dacă e-mobilitatea rămâne prohibitivă ca scor pentru ”normalos”. ...Nu doar la cumpărare, ci-n perspectivă nu prea îndepărtată și ca alimentare.
    Skoda prezintă noul Enyaq Coupe: sistem multimedia nou și versiune RS cu 299 CP
  • @dan_grc: Sunt 9 milioane de mașini în evidențele oficiale, deci ca să ajungă la 1% din parcul auto mioritic, electrocaznicele ar trebui să se mai împuieze de 8 ori. Oricum, la 10% nu vor ajunge vreodată (mi-a șușotit mie Neti Sandu... cu lumina stinsă :-)) Sau, dacă vor ajunge, și omenirea va fi tot spre 10% din boborul acum-trăitor. Strict ontopic, am mers din nou cu Spring (ca pasager - apropitarul nu s-a riscat să-mi dea covrigul, cică n-aș fi sigur și eficace fără țertificat-ficat :-)) - își face treba să te trambaleze-n oraș chiar la -13 grade Celsius, cu putirința bateriilor căzută la SUB jumate. Că prețul ei real-efectiv ar trebui să fie ăla la jumate (post-e-pomană) e o altă discuție. La fel -- că nu doar prețul, ci și disponibilitatea curentului încep să fie în disonanță cognitivă cu e-propaganda gretoasă (fără ț, că vine de la Greta.:-))
    Vânzările de mașini electrice au crescut cu 118% anul trecut în România
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău