• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Te vei convinge c-a fost totuși utilă poliloghia :-) ta, meștere @inexo. Fie și doar din pdv idealisto-SF-istic, de-ar fi să credem că totul merge-n mega-hiper-baza de date botezată de unii Biblioteca Akashă. Mai cu tălpile pe pământ acu, cei interesați au stocat deja materialul tău și unii chiar îl vor comenta (eu cel puțin o să-ncerc, pe alineate.) Strict ontopic, oțelul cu conținut f. redus de carbon halit pe nemestecate de eco-bavarezi are totuși problemele lui -- o fi deci prietenos cu mediul, da-i cam dujmănos :-) cu dinamometrele. Prietenii (siderurgiști) știu de ce...
    BMW vrea să reducă emisiile CO2 rezultate din procesul de fabricație cu 400.000 de tone până în 2030
  • Pe tema escrocului patent Fisker (talentat ce-i drept ca designer) mi-am mai tocit deștele pe taste p-acilea de 3-4 ori, așa că nu mai revin. La momentul actual, prototipul e realmente reușit, iar implicarea austriecilor de la Magna-Steyr (poveste prea lungă pt. un simplu comment, cu tentacule spre VAG=platforma MEB și niște băncuțe drăguțe... la ordin globalizd) pare o garanție a demarării producției de serie. ...Spre deosebire de alte proiecte tocătoare doar de bănet ca Fisker EMotion. Că prețul lui Ocean nu va fi în niciun caz sub 40K € cum se zvonea, e o altă discuție.
    OFICIAL: SUV-ul electric Fisker Ocean, debut european în 28 februarie
  • @PMC: Distractiv chiar linkul tău, cu paginile de calcule einsteiniene ale (ne)fericitului Spring-ar care sigur visează-n lb. norvegiană, ca să nu rămână cu cărucioru-n drum (consumul specific de 18 kWh/100 km e nesimțit la cât de mică-i tărăboanța.) Interesant e și că preferă de departe re-încărcările moca. Ontopic @AM, ”electrizatele” (vorba vine, că mild-hybridele-s kk-maka ideologic) chiar au depășit cu 48 (!!!) unități dizălarele, așa că apocalipsa-i pe vine. :-) Aștept deci mai mult de 97% articole pro-e-propagandă pentru 3% vânzări electrocaznice.
    Vânzările de mașini cu motoare diesel au fost egalate de cele hibride în Europa
  • Nu-i rău prototipul, deși putea păstra mecla mai digerabilă a conceptului. Pare culmea pătrățismului plasticos și mai mic de 4,60 m, dar e posibil să fie doar o impresie influențată de vlăjganul din poză. Cu limitările de viteză previzibile nu mai contează oricum aerodinamica, iar succesul altor designuri colțoase (G-Klasse, Jimny) i-a convins probabil pe francezi să exagereze stilul ”rugged”. Concluzie: se va vinde f. bine, cât timp nu-i vreo transhumanță invazivă de la poli a ursuleților. :-)
    Prototipul viitoarei Dacia Bigster, surprins pe străzile din Praga complet necamuflat
  • Cât timp Dacia îi ține pe linia de plutire, Reno își permite orice experimente politic-corecte. @Mircea_Badea: Nu-i deloc mare (doar 4,21 m lungime), dar greu tot e (1,65 tone.) @Haha: deocamdată nu obligă la nimic pe nimeni politrucii, doar îi ”ajută” pe nehotărâți cu treptat mai multe restricții / interdicții, pe lângă e-stimulente aberante. Toate frăgezesc faza de rupere-n două a pisicii nu peste mult timp, care nu va consta însă numai în raderea ICE-urilor ”poluatoare” doar în bezna minții unora. CO2-ul indispensabil plantelor/vieții, dar blamat de Edikkk & Co, îi va urmări deci fără scăpare în noile ”portofele digitale”, tăindu-le automat macaroana și la cumpărături. ...Ca o Karmă inexorabilă :-)
    Renault deschide comenzile pentru noul Megane E-Tech Electric: pornește de la 33.000 de euro
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău