• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Ați cam dat-o-n bară iară, AM -- o cheamă Mary BaRRa și nu Bara pe androida din RenCen. Dincolo de glume (nu-s grammar-nazi, dar un pic de self-respect nu v-ar strica), frenezia repetării obsedante a pseudo-știrilor ăstora cred că va avea efecte opuse celor urmărite. OK, voi le preluați doar -- nu vă jignesc totuși inteligența făcăturile astea?! Ex. de întrebare retorică: de ce să nu comparăm alea 400.000 BEV-uri promise cu 26, că iese procentul progresiv/ist mai bun.... sau cu zero mai bine, să iasă un infinit la sută. :-) Rămân totuși convins de cruda realitate viitoare a blocării de la sine a electro-maniei la atingerea a max. 10% din parcul auto global. Atunci va suna ceasul deșteptării. Tardiv poate, fiindcă e plauzibil și ca parcul auto să fie redus de fapt la 10% din cel de-acum, iar mai mult de 10% dintre trăitori vor fi ajuns deja noduri într-o rețea centralizat-controlată, cu update-uri over-the-air și la nivel celular. Ne - adică VĂ așteaptă vremi interesante, primitivul de Je fiind fericit că sigur nu le mai apuc.
    General Motors: Producția de mașini electrice va crește cu 600% în 2022
  • @cos: Preocupați de amănunte, designerii uită uneori esențialul, adică proporțiile. Ia de ex. Q3-ul Audi, mai scurt cu vreo 5 cm, dar cu ampatamentul mai mare tot cu atâta. Nu zic c-ar fi nepărat mai frumos nemțălăul (de gustibus etc.), dar e mai echilibrat. Fiindcă italianca pare cam ”încărcată de bot” -- consola-față fiind deci o idee prea lungă. P.S.: Circulă deja zvonuri despre o versiune 2.0 Turbo de cca. 260 CP pentru USA ori Elveția (deh, acolo-s tiparnițele de bani), dar nu cred să meargă transplantarea pe Tonale a motorului de Giulia/Stelvio (poziționat longitudinal).
    Acesta este Alfa Romeo Tonale: primul model plug-in hybrid al italienilor, cu până la 275 CP
  • N-avea cum să fie de-o originalitate marcantă, doar e crossovero-suvo-manistică. Îmi plac însă jantele ”disc de telefon” și ceasurile de bord în ”binoclul” clasic alfist. Șocant totuși să constați că mereu amânata Tonale asta pe platformă Jeep Compass are benzinare echivalente... Duster-ului (deși e mai mare / grea, cum s-au gândit macaronarii că merge cu 130-160 CP ??) Teamă mi-e că va fi - din păcate - un flop și mai baban ca Giulia / Stelvio, ratând intenția probabilă de a favoriza vânzările PHEV-ului (265 CP dar f. scumpă-n perspectivă, plus deloc mai performantă ca o Toyotă RAV4 PHEV mai mare...) În fine, păcat de celebra marcă italiană, de unde nu trebuie uitat că a pornit Enzo Ferrari -- și pe care n-o văd bine, cu toate stellantărizmele recente.
    Acesta este Alfa Romeo Tonale: primul model plug-in hybrid al italienilor, cu până la 275 CP
  • Ar fi păcat să nu participe și indienii noștri din Sintești, cei mai inovatori la pneuri sustenabile. Dacă nu știu Nokienii, le zic io -- le stivuie susținute sustenabil cu PET-uri și țevi PVC ca să ardă toate mai fumigen.
    Nokian lansează un concurs de inovație pentru o anvelopă sustenabilă
  • Paradoxuri: M3-ul ”normal” cu c.v. manuală are doar 1.635 kg, deci cu 170 kile mai puțin decât ăsta (versiunea 4x4 mai plusează cu 50 kg.) Cutia automată ar fi deci responsabilă de kg în plus -- și probabil de dinamica insesizabil mai bună a M3-ului Comp. (care, matematic vb., are un raport CP/kg ceva mai slăbuț.) În rest, subscriu la aprecierea stilului scriiturii lui C. Ciobanu... dar și a căpoșeniei bavarezilor de a nu hibriz-briz-diza măcar vârfurile lor de gamă.
    Baby's Got A Temper
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău