OFICIAL: SUV-ul electric Fisker Ocean, debut european în 28 februarie

de Alexandru Monenciu
Vineri, 04.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul american de automobile anunță debutul european al SUV-ului pur electric Ocean. Acesta va fi prezentat în 28 februarie, cu ocazia Mobile World Congress din Barcelona.

În 2021, americanii de la Fisker au deschis un birou în Munchen, iar primul showroom european va fi inaugurat tot în Germania. Ulterior, Fisker va fi prezent și în alte țări de pe Bătrânul Continent.

Până atunci, însă, compania cu sediul în California face un anunț cu privire la SUV-ul electric Ocean. Mai exact, acesta va debuta pe continentul european în 28 februarie, cu ocazia Mobile World Congress din Barcelona.

Cu această ocazie, am aflat și câteva informații tehnice despre viitorul Ocean. Spre exemplu, versiunea Ocean Sport va găzdui 5 pasageri și va avea o autonomie de 400 de kilometri. În ceea ce privește versiunea de top, Ocean Extreme, aceasta va fi echipată cu două motoare electrice, tracțiune integrală, iar autonomia va fi de 560 kilometri.

Noul Fisker Ocean va fi asamblat în Austria, la uzina Magna, începând cu luna noiembrie a acestui an. Inițial, SUV-ul cu zero emisii va fi livrat "pe anumite piețe europene."

via Fisker

Comentarii (13)

  • Deci au deschis sediu in Germania.
    Nici americanii astia nu au vazut ca germanii sunt interesati de Passat 2.0 TDI ca are consum mic pe autostrada?
    5 18
  • Si Tesla Cybertruck pe 30 februarie
    9 1
  • Stiti cati angajati are Fisker exact in momentul asta? 203! Concurentul Tesla are "doar" 70,757 de angajati. O sa auziti de electro-troacele Fisker doar in media si atat!
    17 4
  • Seriff
    Alt suv electric? Nu sunt destule? Altceva in afara de suv-uri electrice mai se fabrica?
    24 4
  • cred ca nu e saptamana in care sa nu apara o stire legata de masinile pe care o sa le produca astia... si ce minunate vor fi ele si ce autonomie superba o sa aiba ca toti isi vor da cu Tesla in ... ca si-au cumparat orice altceva si nu au cumparat de la ei. Si cand au si ei un model care se si poate plimba pe strada, nu doar randari pe calculator ... ce sa vezi, sunt chiar mai rau decat concurenta ...
    Deci, de ce tot puneti stiri despre ei? Astia sunt ca si Ilie Dobre cand se cerea in direct ca s-a inscris gol, dar ce sa vezi... ba a fost offside, ba a fost fault, ba era doar un "gol turcesc" pana s-a enervat cel din studio si a zis ca nu mai intra in direct decat daca e gol cu mingea la centru.
    Asa si aici...pana nu vand primele 1000 de masini, va rog sa nu mai scrieti nimic despre ei ca devine penibila treaba.
    22 2
  • tot eu ... mama cat am scris ... da-ma dracu nu stiam ca sunt capabil de asa ceva :)
    14 6
  • masina e cool, imi place mult.

    @Seriff, se mai fabrica si altceva, doar ca in prezent SUV-urile sunt cele mai interesante si apreciate, daca sunt si electrice, cu atat mai bine.
    4 16
  • @trantaurs
    Oare cati angajati avea Tesla cu 5 ani in urma? Oare cati angajati au dat afara VAG, BMW si Mercedes?
    Daca va exista cerere, va creste si productia, daca nu, nu. Mai cantau unii prohodul Tesla ani la rand si se pare ca le da lectii la germani acasa. Bine, multi le dau lectii lor, pentru ca ei au fost buni la softuri ilegale si pacalit poporul cu televizorul.
    6 19
  • Pe tema escrocului patent Fisker (talentat ce-i drept ca designer) mi-am mai tocit deștele pe taste p-acilea de 3-4 ori, așa că nu mai revin.

    La momentul actual, prototipul e realmente reușit, iar implicarea austriecilor de la Magna-Steyr (poveste prea lungă pt. un simplu comment, cu tentacule spre VAG=platforma MEB și niște băncuțe drăguțe... la ordin globalizd) pare o garanție a demarării producției de serie.
    ...Spre deosebire de alte proiecte tocătoare doar de bănet ca Fisker EMotion.
    Că prețul lui Ocean nu va fi în niciun caz sub 40K € cum se zvonea, e o altă discuție.
    28 1
  • Bai, fratilor!
    Lamuriti-ma si pe mine!
    Ne batem cu caramida in piept ca suntem ECO si producem niste "autobuze" care vor fi folosite preponderent in orase? Monstruozitatile astea nu consuma mai mult, fie si curent electric?
    Ne vaietam ca planeta ramane fara resurse si producem SUV-uri care vor deservi in cel mai bun caz o familie cu 1 - 2 copii?
    Masinile acestea "de familie" nu vor produce deseuri atunci cand ne vom debarasa de ele? In primul rand bateriile care sunt cel putin de doua ori mai mari decat la o masina mai mica cu acelasi numar de km parcursi per incarcare.
    Ipocritii care considera ca motoarele cu combustie interna sunt marea problema a omenirii, la cest capitol nu au nimic de zis, de cerut, de limitat.
    11 2
  • Precum spune @Ion, ce e cu epidemia/pandemia asta de SUV-uri nu pot intelege. Spun aici doar cateva elemente care pe mine ma fac sa le detestez:
    - sunt grele
    - au coeficientul aerodinamic al unei caramizi
    - consuma mult
    - sunt mari si greu de parcat
    - nu sunt la fel de practice precum un combi
    - in niciun caz nu sunt facute pentru mediul urban
    - sunt nesigure in caz de accident (testul elanului cel mai relevant)
    - fiind mult mai grele distanta la franare creste considerabil (deci din nou nesigure)
    - nu sunt agile...

    Cred ca sunt cumparate pt ca pasagerii sa se simta cocotati, si sa poata scuipa coji de seminte in capul celor cu cabrio...

    Chiar nu pricep ce e cu moda asta de SUV-uri. Este exact opusul pentru protectia mediului, care acum a devenit o politica globala.

    IPOCRIZIE LA MAXIM!!!
    11 1
  • Domnule redactor, nu mai abuzați inutil de cuvântul debut / a debuta. Conform DEX, a debuta se referă la o persoană, de regulă artist sau scriitor, care își începe o carieră pe scenă, sau în lumea cuvântului scris, ori a artei. Mașinile nu debutează, că nu sunt oameni. Hai un pic mai serios cu exprimarea, că nu suntem la can-canul din sport de la ProTV.
    4 0
  • Gresit
    @John
    Fa-ti o afacere de vandut masini si refuza sa vinzi SUV-uri cand ai clientii la usa.

    Clientilor nu le pasa de protectia mediului. Daca ar fi dupa ei si-ar da singuri foc la valiza si ar da apoi vina pe guvern.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru