• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Cu Merkeloaia aș fi vrut să bârfească Bogdan una-alta, că Miau-Meo ăsta e doar palavragiu de marketing. Așa aflam poate de la premiata cu ordinul Kalergică câți africani+afgani mai sunt pe țeavă -- inclusiv d-ăia bine antrenați și cu cardurile mereu pline. :-P Ontopic, ”noul” R5 e reușit ca stil esențial-minimalist, dar, repet, n-are în clin sau mânecă cu vechiul. Ca design deloc neo-retro zic, că gabaritul și tehnologia-s la ani-lumină distanță.
    Am stat de vorbă cu Luca de Meo, șeful Renault: „Avem dealeri care ne cer de 15 ani să relansăm Renault 5”
  • Da @someone, e fâșneață și ceva mai bine amortizată cu roți pe 17 iar cu LSD iese fără scârț din curbe - singurul minus e lipsa practică a frânei de motor. Are un sistem care ține nițel prea mult deschisă clapeta de aer, dar și volanta ușoară - În fine, surpriza maximă a venit într-un comparativ franțuzesc, în care noul Hyundai i20 N (1.6 204 CP L4) i-a luat 3 secunde p-un circuit scurtuț (Ferte-Gaucher)... Unele meme-uri (bad Korea, good or even God ST :-)) se erodează deci cu timpul.
    Ford prezintă noul Fiesta facelift: sistem micro hibrid și mai mult cuplu pentru Fiesta ST
  • @pipo: Da, Octavia e cam de clasă medie deja și spatele-i prea fastback, da-n ansamblu are stil dinamic. Și nici nu-i f. grea (repet, 1.255 kg cu șofer... dar 1.5 TSI-ul, asta suferind de eco-elefantiazis având din start încă 3 grăsani la bord = 253 kg.) Nici astea 1,5 tone nu explică însă consumul prea mare de curent (13 kWh pt 40 km urban înseamnă peste 33 kWh/100 km, adică dublu comp. cu Kii-Hyundaiuri sau echivalent 11 litri benzen cu ștechereală-n Ionity.) P.S. Hey, Laura (de ce nu Hey, Octavia?), ia zi-mi te rog ce detergent divergent :-) o să mai folosești pentru green-washing când s-o scumpi litiul de 3-4 ori?? https://www.caradisiac.com/la-penurie-de-lithium-guette-la-voiture-electrique-191991.htm
    Divergent
  • Octavia 1.5 TSI (”doar” 150 CP, dar cu 253 kg mai ușoară !!) costă 23K € și are aceleași performanțe. Plus un consum mai mic de fapt -- cu bateria golită, clar, că asta-i starea... naturală și a majorității PHEV-urilor în viața reală. ...Să-mi mai tocesc tastele despre ipocrizia dementă a politrucilor normatori ai CO2-ului planetar?! Care, b.t.w., e acum la nivel de cca. 400 ppm și-n alte epoci a fost și de 10x mai mare. Iar pe la 200 ppm viața vegetală (și-a noastră implicit) începe să dispară ! Hmm, nu cumva cineva-acolo-sus (sau f. jos :-)) tocmai asta vrea ??!!
    Divergent
  • Edikkă taikă, vecinul @netam-nissan mi-a zis să-ți trag o palmă roșie pentru dezastrele pe care TU le emani p-acilea, dar i-am zis că mă abțin ca să nu fiu la fel de e-catâr intolerant. Mesajul lui @netam (clar fan Nissan-San) merită însă transmis: ”Păi nu matale-i lăudai pe japi pentru e-Power, Leaf, Ariya și alte electrocaznice, bibicule?! ...Și-atunci de ce-ți pute cu huiduieli grobiene o cât de mică diversitate?? Înțeleg să respecți zicala ”Țara te vrea prost”, dar să confirmi că ”Universul vrea să fii noaptea minții” e prea de oaie...
    Nissan prezintă noul GT-R pentru piața japoneză: 2 ediții speciale cu o producție limitată la 100 de exemplare
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău