• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Relativ reușită estetic - zic ”relativ” din cauza stopurilor neinspirate și mai ales a consolei-față mai lungă decât cea spate. E mai puțin banală deci decât Mk4, deși un alt element e ca nuca-n perete (plasticele gen SUV de la aripi.) În rest, mecanica-i n-are cum să nu fie fiabilă și ținuta de drum - remarcabilă. Din păcate, ați uitat micul detaliu că Europa n-o să aibă parte de noul WRX (nici de ultimul BRZ, lipsă și el la apel în distopia noastră eco-ilogică.)
    Noua generație Subaru WRX debutează cu motor de 2.4 litri și 275 de cai putere
  • Mda, pare al treilea personaj din filmul ”The Good, The Bad and the Ugly”. Prizele alea de aer triunghiulare n-au de ex. niciun chichirez, din simplul motiv că unghiul superior se termină niciunde (mergeau poate c-o crestătură mergând pe sub faruri spre / peste bosajele aripilor-față). De ”crosa” neagră laterală ce să mai zic?! În fine, n-au rost analizele - deși nici spatele supra-încărcat inutil nu-i mai breaz - dar încă mă-ntreb dacă urâțenia (unor) BMW-uri recente e doar un rateu sau e cumva... programatică. Înclin spre ultima variantă, știind bine câte para-ședințe de brain-storming și post-evaluări fac nemții.
    BMW lansează o serie de accesorii M Performance pentru noul Seria 2 Coupe
  • @zărne - Având ceva timp mort, o să te agasez c-o poliloghie vie. :-) Deși mai bine mi-aș trage un blog auto-moto-velo, :-P în care să aiurez și pe teme de design, că_cam lipsesc din peisajul web-botulismului tot mai invaziv al presei. Aștept totuși pensia, ca să nu mai zic de finalul mega-deranjului actual. Care ar putea, doamne-feri, să mă lase fără cititori-clicuitori. Deeci, G. Wagener ne spune - fără s-o vrea - că nu cererea clienților creează trendurile (formale+tehnologice), ci ei-creatorii, la rândul lor ghidonați de normele politrucilor-legiuitori. ...Care, la rândul lor... dar aici se rupe filmul, :-) fiindcă lesa-i lungă și mai ales invizibilă. Back ontopic mai focusat, eu cel puțin nu pot adera la filosofia strict funcționalistă ”adusă inevitabil de electrificare” - mai clar, ca pt 20-30 km de autonomie-n plus să scoți niște săpuniere pe roți. ...La care nici nu prea știi care-i fața sau spatele, dincolo de alte grade de confuzie (EQS / EQE de ex. sunt practic aceeași mașină - pardon, electrocasnică premium. :-)) Mă opresc însă aici, c-aș fi altfel tentat să intru în alte e-analize prea abisale pt un site de auto-chibiți.
    Șeful de design de la Daimler: "Electrificarea va duce la dispariția sedanului tradițional"
  • Ați tradus fix bucata cea mai irelevantă a interviului -- în care, btw, nu apare cuvântul hatchback. Ce-i drept, nici ”fastback” n-ar fi chiar atributul potrivit noilor EQ-uri, pentru care tartorul-șef-de-fermă (pardon, formă :-)) Gorden Wagener a ales direcția ”one-curve-design”. Ce-i drept, omu (talentat, nici vorbă) a fost primul care a ”pleoștit” și efilat linia sedanurilor, inventând cumva sedanul-coupe (CLS-ul mai exact). Noua direcție nu-i rea în sine, mai ales din pdv aerodinamic-eficient. E dificil de individualizat în schimb - nu că Merțanele actuale ar diferi prea mult între ele. În fine, mai pe scurt, îmi place că neamțu-i măcar onest și recunoaște că noile e-dihănii nu le vor face pentru iubitorii mașinilor cu stil, ci vor avea aspect de ”computer pe roți” taman pentru cei care NU iubesc mașinile. :-P
    Șeful de design de la Daimler: "Electrificarea va duce la dispariția sedanului tradițional"
  • Fiind mai retrograd-analog, am fost curios doar dacă cele două greșeli de redactare majore au fost preluate tale-quale de la agramata Agerpres (deh, nici securiștii lor nu mai sunt ce-au fost). ...Bingo! -- bifate ambele prin Sfântu Copy-Paște. :-) adicătelea: - cel mai recent al celor de la Intel... etc - noi avem nevoie de noi. Și-o țâră ontopic totuși, subscriu la opiniile lui @alex_cu_a_mic, chiar dacă am convingerea că și criza asta a semiconducătorilor :-) e stimulată cumva și ar fi putut fi evitată. E oricum floare la ureche față de alte crizoaie-n pregătire... atentă, că vin în cascadă toate.
    Intel va investi 80 de miliarde de euro pentru producția europeană de cipuri
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău