• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Puteau sa copieze Dacia si sa aiba un sistem multimedia legat la telefon, cum este pe echiparea Essential de pe Logan/Sandero 3. Dar cum sa te injisesti asa de mult, incat sa copiezi Dacia? Mai bine pui un capac de plastic. :))))
    Criza cipurilor naște "monștri": Volkswagen Nivus se vinde cu un capac de plastic în locul ecranului central
  • Nu sunt fan VAG si nici nu am fost vreodata. Dar ma bucur ca am avut ocazia sa conduc cativa ani o "farama" din istoria automobilului. Fie ca vrem sa acceptam sau nu, sunt masini care au scris istorie in felul lor. Iar Beetle e una dintre ele. Este vorba de masina unor generatii, un simbol al unor viziuni sociale, este un cult, o masina cu o mecanica atat de simpla si robusta, incat putea fi transformata intr-un SUV sau Buggy. Are ceva aparte masina asta.
    Omagiu emoționant adus de Volkswagen iconicului Beetle
  • "Hibrizii vor juca un rol în industria auto pentru mult timp" Asa e, her VW! Cand Toyota spunea asta, acum 20 ani, voi inca faceati fumigene TDI, cu tehnologie de nivelul anilor '80 si poluati in draci. Dar nu conta. Vanzarile erau f bune, banu' venea, petrecerea era in toi.
    Volkswagen critică infrastructura precară pentru încărcarea mașinilor electrice: "Hibrizii vor juca un rol în industria auto pentru mult timp"
  • Foarte interesant că 0.9 tce 75 CP a fost scos din producție după doar câțiva ani. Mă așteptam să fie motorul de baza și recunosc că sunt surprins că există o varianta de 65 CP. Cred că asta e un atac direct la variantele de baza ale lui Polo, Fabia și ibiza.
    Prețuri pentru Renault Clio în România: noua generație pleacă de la 11.900 de euro
  • Dane, e suficient sa imparta costurile de productie de acum inainte si tot ies in avantaj amandoua companiile. Cred ca in 2,3 ani PSA isi recupereaza banii. Important e ca alianta sa mearga si sa nu apara tensiuni Restul sunt detalii. Si ca o paranteza, Fiat nici nu vrea s afaca din lancia un constructor de volum. Tocmai asta e motivul pentru care o pastreaza doar pentru Italia si intr-o gama restransa de modele care, foarte important, este accesibili. Aici e un paradox al exclusivismului: de cele mai multe ori, masini exclusiviste, sunt f scumpe. Cu toate astea, eu sper ca Tipo/C-Elyse/301 sa aiba niste urmasi. Fiat zicea la un moment dat ca vrea sa renunte la Tipo. Sper sa se razgandeasca. Pentru ca ar ramane descoperiti in clasa compacta. Iar asta ar fi cam nasol.
    Detalii din culisele fuziunii Fiat-Chrysler - PSA: Grupul PSA plătește 5 miliarde de euro pentru a cumpăra producătorul italo-american
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău