• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @dan_grc Anul trecut Fiat a avut vanzari mai mari decat Seat sau Skoda. Daca ne gandim la gama lor de modele (putine si cam sterse"), vanzarile sunt f bune. Lancia a vandut anul asta in Italia, mai mult decat a vandut Alfa in toata Europa (!!!). Deci e un constructor cu mare potential, dar care trebuie sa fie atent cum se "invarte". Fiat a cam avut o problema de adaptare a modelelor pe piata in ultimii 10 ani. Plus ca si-a regandit politica, investind masiv in gama premium (Maserati si Alfa). Daca e bine sau nu, e alta discutie. Pe de alta parte PSA mi se pare ca a facut o miscare proasta. Sau nu?! 5 miliarde de euro este o suma mare, chiar si in industria auto. Ciudat modul cum au pus problema francezii. DAAAAR (FOARTE IMPORTANT) cu siguranta ca, daca PSA a acceptat sa dea banii astia, exista un interes f mare la mijloc. Sa nu uitam ca, pana nu demult, Renault a vrut sa se alieze cu FCA. Sigur stia Renault de ce. Deci uite ca, in ciuda aparentelor, Fiat nu e chiar pe butuci cum zic unii.
    Detalii din culisele fuziunii Fiat-Chrysler - PSA: Grupul PSA plătește 5 miliarde de euro pentru a cumpăra producătorul italo-american
  • Mai bine nu o aduc deloc in Europa. Versinea asta sigur va fi f scumpa (estimez aprox 20000 de euro) si nu stiu cine va renunta la un Civic, Corolla hybrid sau Golf dotate f ok, in detrimentul unei masini mici, de la Honda. Aveam de gand anul viitor sa-mi iau Jazz si chiar m-am bucurat ca modelul asta va avea o noua generatie in curand. Dar daca vine in Europa doar ca hibrid, in conditiile in care oricum Honda nu face cele mai ieftine masini, inevitabil tot la Toyota Corolla ma uit. Macar aia e cu o clasa mai sus si inevitabil se simte lucrul asta in tinuta de drum cel putin. Si stai putin, ca vine si Golf 8 in curand. Cu alte cuvinte, oricat de buna ar fi masina asta, ramane una de clasa mica, din segmentul de volum, cu tehnologie de top, dar cu preturi astronomice.
    Viitoarea generație Honda Jazz va fi prezentată în 24 octombrie: modelul niponilor va fi disponibil în Europa doar în versiune hibrid
  • I-auzi ce zice asta: Golf peste Mazda 3 și Corolla. Nu-i nimic. Tine de golful tau și schimbă piese... Că na, cat mai țină și sunt consumabile.
    Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro
  • Ce va mirați că o Corolla poate ajunge la 30000? Și un Passat poate ajunge la 60000 și nimeni nu plânge. Și revenind, sincer mi se pare foarte scumpă la un preț de pornire de 17750, în condițiile în care, la modul general vorbind, ofertele de preț nu prea exista la Toyota sau sunt destul de mici. Dacă fiabilitatea nu va fi punctul forte (in continuare), nu vad de ce sa alegi o Corolla. Pentru că, în rest, un Golf 7 de exemplu îl cam depaseste. Și să nu uităm că în curând va apărea G8. Iar daca e sa alegi ceva japonez la banii ăștia cred că o Mazda 3 cu motor aspirat ar fi mai ok.
    Noua generație Toyota Corolla este disponibilă și în România: sedanul pornește de la 17.750 de euro, iar hatchback-ul de la 18.300 de euro
  • Este "efectul" pe care l-a avut dieselul incepand cu anii '90, cand era vazut ca fiind o alternativa viabila la consumul mai mare de benzina, devenind si mai accesibil pentru mase. In acea perioada nu exista ca un model sa nu fie oferit si cu versiuni diesel. Fie ca era VW Polo, fie ca era BMW Seria 7. Dar draga UE, care zici tu ca e poluare in Europa, cum... aia masii nu ti-ai dat seama de treaba asta acum 15 ani, cand vanzarile de masini pe motorina reprezentau peste 50% din vanzarile unui constructor? Atunci nu s-a trezit spiritul eco in nimeni de la Bruxelles? Cum s-a trezit ecologia in tine fix in al 12-lea ceas si gata, taiem si spanzuram. Bai, mai usor cu pianul pe scari! Cum zicea un clasic, "termenati cu prostiile, ca nu e chiar asa!" Oamenii astia au perfecta dreptate. Asa cum nu s-a invatat mai nimic din criza economica de acum 10 ani, nu s-a invatat nimic nici din poluarea pe care o fac motoarele pe motorina. Sa fim seriosi. Se stia ca polueaza in draci de f multi ani. Dar NIMENI nu a miscat un pai. Poate daca se punea problema asa acum 25-30 de ani, in prezent aveam hibrizi si electrice mult mai eficiente (autonomie mai buna, fiabilitate mai buna, infrastructura electrica mai buna, preturi mai mici).
    Nemții au ieșit în stradă după interzicerea motoarelor diesel vechi: “Zeci de mii de oameni sunt afectați, nu ne permitem o mașină nouă”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău