Automarket.ro
  • Stiri
  • Test drive
  • Masini noi
  • Motorsport
  • Feedback
Login | Nu ai cont? Inscrie-te aici!

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2021
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2794 in total
  • Nu sunt fan VAG si nici nu am fost vreodata. Dar ma bucur ca am avut ocazia sa conduc cativa ani o "farama" din istoria automobilului. Fie ca vrem sa acceptam sau nu, sunt masini care au scris istorie in felul lor. Iar Beetle e una dintre ele. Este vorba de masina unor generatii, un simbol al unor viziuni sociale, este un cult, o masina cu o mecanica atat de simpla si robusta, incat putea fi transformata intr-un SUV sau Buggy. Are ceva aparte masina asta.
    Omagiu emoționant adus de Volkswagen iconicului Beetle
  • "Hibrizii vor juca un rol în industria auto pentru mult timp" Asa e, her VW! Cand Toyota spunea asta, acum 20 ani, voi inca faceati fumigene TDI, cu tehnologie de nivelul anilor '80 si poluati in draci. Dar nu conta. Vanzarile erau f bune, banu' venea, petrecerea era in toi.
    Volkswagen critică infrastructura precară pentru încărcarea mașinilor electrice: "Hibrizii vor juca un rol în industria auto pentru mult timp"
  • Foarte interesant că 0.9 tce 75 CP a fost scos din producție după doar câțiva ani. Mă așteptam să fie motorul de baza și recunosc că sunt surprins că există o varianta de 65 CP. Cred că asta e un atac direct la variantele de baza ale lui Polo, Fabia și ibiza.
    Prețuri pentru Renault Clio în România: noua generație pleacă de la 11.900 de euro
  • Dane, e suficient sa imparta costurile de productie de acum inainte si tot ies in avantaj amandoua companiile. Cred ca in 2,3 ani PSA isi recupereaza banii. Important e ca alianta sa mearga si sa nu apara tensiuni Restul sunt detalii. Si ca o paranteza, Fiat nici nu vrea s afaca din lancia un constructor de volum. Tocmai asta e motivul pentru care o pastreaza doar pentru Italia si intr-o gama restransa de modele care, foarte important, este accesibili. Aici e un paradox al exclusivismului: de cele mai multe ori, masini exclusiviste, sunt f scumpe. Cu toate astea, eu sper ca Tipo/C-Elyse/301 sa aiba niste urmasi. Fiat zicea la un moment dat ca vrea sa renunte la Tipo. Sper sa se razgandeasca. Pentru ca ar ramane descoperiti in clasa compacta. Iar asta ar fi cam nasol.
    Detalii din culisele fuziunii Fiat-Chrysler - PSA: Grupul PSA plătește 5 miliarde de euro pentru a cumpăra producătorul italo-american
  • @dan_grc Anul trecut Fiat a avut vanzari mai mari decat Seat sau Skoda. Daca ne gandim la gama lor de modele (putine si cam sterse"), vanzarile sunt f bune. Lancia a vandut anul asta in Italia, mai mult decat a vandut Alfa in toata Europa (!!!). Deci e un constructor cu mare potential, dar care trebuie sa fie atent cum se "invarte". Fiat a cam avut o problema de adaptare a modelelor pe piata in ultimii 10 ani. Plus ca si-a regandit politica, investind masiv in gama premium (Maserati si Alfa). Daca e bine sau nu, e alta discutie. Pe de alta parte PSA mi se pare ca a facut o miscare proasta. Sau nu?! 5 miliarde de euro este o suma mare, chiar si in industria auto. Ciudat modul cum au pus problema francezii. DAAAAR (FOARTE IMPORTANT) cu siguranta ca, daca PSA a acceptat sa dea banii astia, exista un interes f mare la mijloc. Sa nu uitam ca, pana nu demult, Renault a vrut sa se alieze cu FCA. Sigur stia Renault de ce. Deci uite ca, in ciuda aparentelor, Fiat nu e chiar pe butuci cum zic unii.
    Detalii din culisele fuziunii Fiat-Chrysler - PSA: Grupul PSA plătește 5 miliarde de euro pentru a cumpăra producătorul italo-american
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2021 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău