• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Atâta timp cât Man și Scania sunt niste produse by VAG, mi se pare normal sa fie luate în calcul. Oricum, Renault nu ar trebui sa planga. In acest moment are probleme mult mai mari. Iar chestia asta cu cine are cele mai mari vânzări, nu înseamnă neapărat că îți cumperi mașina bazandu-te pe asta. Mă scuzați, dar e o prostie.
    Cine este numărul 1 mondial? Grupul Volkswagen și Alianța Renault-Nissan își dispută titlul de cel mai mare constructor auto
  • @kirotractor, mai mult ca sigur 1.0 sce, care e si pe Logan/Sandero, se va pastra ca entry level. Este un motor nou, cu o putere normala pentru baza masinilor de clasa mica. Sunt curios cum sta cu masele. Chiar si un motor mic, care are o etajare a cutiei ca lumea si pus pe o caroserie mai usoara poate face minuni privind reprizele. Ma rog, daca nu face minuni, macar poate lasa o impresie buna. :)
    Noua generație Renault Clio: ecran multimedia de 9.3 inch și instrumentar de bord digital de 10 inch
  • @vianu, 0.9 TCe are ceva probleme de soft (cred), astfel că pornirile la rece sunt uneori greoaie. Iar în primele sute de metri se întâmplă ca mașina să tragă "in șuturi". După care totul revine la normal. Cunosc doua cazuri, iar forumurile sunt pline. Deci nu putem vorbi chiar de in caz izolat. B Bineînțeles că nu se pune problema că mașina nu poate să tragă. Și să revenim, 391 de litri cică. Wow! WOW!!!!
    Noua generație Renault Clio: ecran multimedia de 9.3 inch și instrumentar de bord digital de 10 inch
  • Cu aceasta ocazie, sper sa se renunțe la actualul 0.9 TCe. Ar fi unul dintre cele mai înțelepte lucruri. Desigur, asta pe langa un preț "pământean " raportat la modul cum poate fi configurată mașina.
    Noua generație Renault Clio: ecran multimedia de 9.3 inch și instrumentar de bord digital de 10 inch
  • Hai, lasati! Nu o fi 0.9 Tce motorul anului, dar nici ultima petarda nu cred ca e. Cel putin eu nu am auzit de lant sarit dupa 30-40000 de km si nici ca ar fi un mare "mancator de ulei". Curba de cuplu e destul de buna, raspunsul motorului la fel... na, are ceva probleme de soft. Mai trist e cand cumperi un Captur si dai de slabiciunile lui, cand masina se duce spre 15000 de euro. Dar cand poti sa iei un Logan cu motorul asta la mai putin de 10000... merge. :) Oricum Renault zicea de aproape un an ca vrea sa-l retraga din productie. La Mioveni se fabrica deja inlocuitorul lui.
    Dacia Sandero face performanță în Spania: locul 1 la vânzări către persoane fizice și locul 4 la "General"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău