• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @Green_Alex: tu chiar ai crezut treaba asta? Pe mine nu ma mira aceasta stire. Pana la urma, toti constructorii sau o mare parte din ei, isi pregatesc masinile pentru modul cum le testeaza EuroNCAP. De-asta o masina poate lua punctaj maxim in Europa si mediu sau nu la fel de bun, in State. Pentru ca sunt testate diferit, in conditiile in care masina a fost gandita in primul rand doar pentru cum testeaza un singur institut. Este unul din motivele pentru care cu sau fara EurpNCAP, Volvo sau Mercedes ofera unele dintre cele mai sigure masini de pe piata: le testeaza independent, in mult mai multe situatii. Adica nu urmaresc sa ofere siguranta maxima doar in niste imprejurari standard, sa zic asa.
    Suspiciuni la Euro NCAP: unii constructori marchează distinct anumite componente pentru testele de siguranță
  • Intrebare pentru cei de la aceasta asociatie: care este solutia voastra in acest caz? Ca la criticat, suntem buni toti.
    Specialiștii critică dur proiectul autostrăzii Ploiești - Brașov: "Traseul prin Râul Prahova și stațiunile montane va produce un dezastru ecologic"
  • Si a mea, sper. Automarket, stiti cand va fi adusa si in Romania?
    Întoarcerea la origini: prezentată la Geneva sub numele Auris, noua generație a hatchback-ului Toyota se va numi până la urmă Corolla
  • Grade Punto si Bravo se pare ca nu au "murit" degeaba.
    Renașterea unor legende: Alfa Romeo va relansa modelele 8C și GTV în cel mult 4 ani
  • Am trait sa o vad si pe asta. Sa spuna unii ca Firea are o idee foarte buna... PS: da, si mie mi se pare o idee buna... la prima vedere cel putin. Dar nu stiu cum in tarile "cu apa calda" din vest, aia au si masini de 20-25 de ani pe strazi si nu ii acuza nimeni ca polueaza. Eu cred ca singura solutie in Bucuresti este cea mai greu de implementat: decongestionarea traficului. E imposibil insa, pentru ca dezvoltarea imobiliara nu a tinut pasul cu capacitatea infrastructurii de transport. Chiar cand scriu acest mesaj, DN1, drumul ala cu 3 benzi, e blocat din Otopeni, pana la Arcul de Triumf. Adica 3 benzi blocate pe vreo 10 km. Si in fiecare dimineata e asa. Nu s-au construit linii noi de metrou, nu au aparut linii noi de transport in comun spre zonele dezvoltate, nu s-au largit arterele deja sufocate (vezi Prelungirea Ghencea), nu s-au facut piste pentru biciclisti. Deci, la prima vedere, e o decizie buna. Dar judecand "la rece" probleme vor fi in continuare. Vor fi mai putine masini E2 sau E3, dar mult mai multe masini E4 sau E5. Adica cei care polueaza mai mult cu masina vor fi mult mai putini, iar cei care polueaza mai putin, vor fi mult mai multi. Deci se va ajunge cumva la acelasi nivel de poluare.
    Proiect: circulația mașinilor cu motoare Euro 1 și Euro 2 ar putea fi interzisă în București din 2019
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău