• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @Automarket, in poza cu ceasurile de bord, 2024 de km este autonomia estimata de computer?
    La vânătoare de Panda
  • Eu nu inteleg de ce trebuie testate prototipuri pe drumurile publice. Fiind niste prototipuri sau niste produse in faza de proiect si dezvoltare, e cat se poate de clar (sau ma rog, asa ar trebui sa fie) ca sunt sanse mai mari fata de un automobil conventional, ca aceste sisteme sa "clacheze". Iar cand clacat inseamna moarte, e tragic. De exemplu foarte putini dintre voi stiu ca in ianuarie a luat foc prototipul unui Renault Alpine, undeva la niste curse in Franta. Nu mi se pare safe pentru nimeni sa testezi un produs cand in jurul tau sunt oameni, mai ales oameni care nu au nici o treaba cu ce faci tu. Precum femeia care a murit. Dar na, mortul e de vina, mergem mai departe. Este cat se poate de clar ca acest sistem bun in principiu, nu este inca unul bine pus la punct. Sa dai vina pe masina, pe sofer sau pe biciclist, anuleaza ideea de masina autonoma in cazul de fata. Masina autonoma e ca un robot. Pentru ea 1+1 = 2. Pentru un om 1+1 = poate fac 2.5. Iar asta poate face si diferenta dintre viata si moarte, precum in cazul de fata. Adica exact cum zice si @Ilici02 @Calingura, tocmai acesta e rolul unei astfel de masini. Sa vada ce tu nu vezi si sa te ajute sa conduci mai bine decat tine. Nu a reusit. Ghinion. Al cui? Al cui vrea fiecare.
    ANALIZĂ. Primul clip al accidentului fatal cu mașina autonomă Uber: când tehnologia dă greș, instinctul de conservare ar trebui să evite un astfel de accident
  • Eu cred ca este o miscare cat se poate de buna pentru Fiat. Modelul nu s-a vandut extraordinar si oricum, nu era chiar ok gandit pentru acest segment din Europa. Cel putin in privinta motorizarilor. Sa oferi 120 CP diesel si sa urci pretul spre 15000 de euro, cand esti apropiat de clasa compacta de volum (aka Ceed, Golf, Focus etc), nu cred ca e o idee prea buna. Inclusiv disponibilitatea acestor dotari inseamna niste costuri pentru constructor. Iar in versiunile ieftine, nu prea te poti pune cu Logan. Chit ca nu are airbaguri cortina si nici caroserie galvanizata. Clientii nu cauta neaparat asa ceva la acest nivel de pret (10-11000 de euro). Iar din nou Fiat e in dezavantaj. @someone, Lancia nu a "murit" sub domnia lui Marchione. Aminteste-ti ca vanzarile slabe erau inca de acum 10 ani. Iti mai amintesti de Phedra de exemplu? Sau de Thesis? Sau de Ypsilon? Ei bine, aceste modele au fost proiectate inainte ca el sa vina la conducere. Mai mult, hai sa nu ne imbatam cu apa rece: masinile aveau si slabiciuni, comparativ cu concurenta nemteasca... de care Fiat incearca sa se debaraseze printr-o abordare diferita amasinilor lor. Pe langa asta, la Fiat a venit o mare criza si s-a intamplat ce se intampla in mod normal oriunde in lume: ce nu e profitabil, se opreste de la productie. Si hai sa nu aruncam cu rosii in Fiat. VW tocmai a spus ca Beetle si a lui Scrirocco nu vor avea urmasi, datorita vanzarilor slabe. Fiat a urmat un drum si acela s-a dovedit a fi un succes: designul lui 500 inca prinde la public. Si aici e cheia pe care ei mizeaza. Simplu. Si totusi omiteti ceva important: anul trecut Fiat a vandut mai mult decat Skoda, de exemplu.
    Fiat sugerează că va elimina Tipo din gama de modele pentru Europa: "Vom continua să dezvoltăm doar Panda și familia 500"
  • O veste nu tocmai buna... pentru Mitsubishi. Prietenii știu de ce. Dar era de așteptat. Până la urmă Alianta Renault-Nissan își permite să bată cu pumnul în masă când e vorba de Mitsubishi. Uitati-va bine la Eclipse Cross. Sunt mari șanse să fie ultimul Mitsubishi serios.
    Mitsubishi vrea să scoată de la naftalină denumirea Colt: viitorul model va fi produs pe platforma noului Renault Clio
  • Parerea celor de la AM este una mai buna fata de a mea. :) E drept ca nu am condus masina, Insa am analizat-o in detaliu in showroom. Deci in privinta condusului, nu am sa comentez. Mie ergonomia consolei centrale mi s-a parut cam slaba. Comenzile din partea inferioara mi s-au parut greu de accesat datorita levierului cutiei de viteze. Apoi, acele plastice lucioase... parca m-au intors in timp cu 10 ani. Selectorul pentru computerul de bord, la fel. Si am terminat cu puctele slabe. Mi-au placut scaunele, spatiul interior atat in fara cat si in spate, lista dotarilor raportata la pret, ca in continuare Mitsubishi ofera bancheta spate culisabila (credeti-ma, chiar este utila) si ambianta interioara per total. Si tot legat de test, sincer sa fiu ma asteptam la un consum mult mai mare. Pai 11 litri in Bucuresti... e consum de o compacta aspirata de 1.6. Foarte bun consumul... pentru o asemenea masina! Motorul deasemeena pare unul foarte bun. Defapt, fie ca unora le place sau nu, desi Mitsu nu are multe motoare in portofoliu, mereu a avut motoare bune si robuste. Una peste alta mi se pare unul dintre cele mai bune SUV-uri compacte. Si uitati-va bine la el. Sunt mari sanse sa fie ultimul Mitsubishi veritabil.
    Miza pe tradiție
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău