Feedback

Întoarcerea la origini: prezentată la Geneva sub numele Auris, noua generație a hatchback-ului Toyota se va numi până la urmă Corolla

Publicat Marti, 28.08.2018
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 11
Întoarcerea la origini: prezentată la Geneva sub numele Auris, noua generație a hatchback-ului Toyota se va numi până la urmă Corolla - Poza 1
Întoarcerea la origini: prezentată la Geneva sub numele Auris, noua generație a hatchback-ului Toyota se va numi până la urmă Corolla - Poza 2
Întoarcerea la origini: prezentată la Geneva sub numele Auris, noua generație a hatchback-ului Toyota se va numi până la urmă Corolla - Poza 2
Întoarcerea la origini: prezentată la Geneva sub numele Auris, noua generație a hatchback-ului Toyota se va numi până la urmă Corolla - Poza 2
Toyota a decis să schimbe denumirea modelului Auris. Hatchback-ul de clasă compactă revine la numele Corolla și debutează pe piața din Europa în prima parte a anului viitor. Versiunea break va fi prezentată în octombrie la Paris.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La finalul anului 2011, oficialii Toyota nu erau mulțumiți de performanța avută de modelul Auris (prezentat în 2006 și comercializat din 2007 ca versiune hatchback a tradiționalului Corolla). La vremea respectivă, presa internațională a scris că viitoarea generație Auris o să revină la denumirea de Corolla. Doar că japonezii au întors foaia și au decis că trebuie să continue cu numele Auris.

La finalul anului trecut, o serie de zvonuri similare au apărut la nivel internațional. Spre surprinderea tuturor, japonezii au prezentat în cadrul Salonului Auto de la Geneva din martie noul Auris, semn că oficialii Toyota erau convinși că trebuie să continue în aceeași direcție.

Dar iată că planurile inițiale au fost modificate. Conform unui nou comunicat, Toyota a decis ca noua generație Auris să fie comercializată la nivel global sub denumirea de Corolla. Oficialii constructorului japonez spun că folosirea noii arhitecturi TNGA (Toyota New Global Architecture) pentru toate modelele din gama compactă a fost factorul care a determinat această schimbare.

"Lansarea noii generații este momentul cel mai bun pentru a reintroduce numele Corolla pentru hatchback-ul și break-ul din gama de compacte", a declarat Johan van Zyl, CEO-ul Toyota Motor Europe.

Versiunea break a noii generații Corolla va fi prezentată oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris, eveniment care își deschide porțile la începutul lunii octombrie. Debutul noii generații Toyota Corolla hatchback pe piața din Europa este programat pentru prima parte a anului viitor. 


Comentarii (11)

  • O maşină care arată cât de cât european sau global.

    Prius în schimb arată ca un peşte urât vorba cuiva. Apoi interiorul este încă urâţel. Păcat Toyota, păcat.

    Toţi ar trebui să i-a lecţii de design de la Lincoln Navigator sau Aviator, în special interiorul, sunt superbe.
    9 19
  • viitoarea mea masina, in varianta hibrida
    11 4
  • Tr: Toyota Renault Raspunde
  • SIMPLE MINDS
    Un salt urias la capitolul design fata de generatia precedenta. Partea frontala agresiva sa prevesteasca cumva si niste motorizari mai *indraznete* ? Ca parca merita....
    17 2
  • Si a mea, sper.
    Automarket, stiti cand va fi adusa si in Romania?
    4 1
  • cam urata moda cu evacuarea falsa si plina de crom...si putin aiurea la varianta hibrid
    11 5
  • in partea inferioara a mastii fata pare a avea o scara retractabila, ca la autobuz
    3 2
  • Viitoarea mea masina in varianta frigida...
    9 3
  • andrei
    Oare va pastra butoanele interioare a la 1990 sau vor avansa putin? In alta ordine de idei, nimic original la design-ul exterior, pare o combinatie de Mazda 3/Hyundai, de vazut daca apar imbunatatiri la ergonomie, rezolutia slaba a dispay-urilor, grafica samd. Nu imi pun mari sperante intr-o cutie automata de calitate.
    7 5
  • @andrei
    Te lasam pe tine sa-ti iei masina cu o cutie "de calitate" cu dublu ambreiaj si ramanem noi la eCVT-ul fara moarte. Toti au dat-o in bara cu "revolutia dublu ambreiaj", incepand cu Vw si al lor celebru pentru lipsa de fiabilitate DSG7, continuand cu Ford care a trecut din nou la cutiile cu convertizor si pana la Renault care la Megane GT si Talisman cu Tce 205/200 nu stie cum sa mai rezolve problemele aparute. De Audi, Skoda sau Seat nu mai amintesc pt ca sunt acelasi lucru cu Vw. Daca ai stii putina tehnica ai afla ca CVT-ul este cea mai eficienta cutie de viteze, muuult peste cutia de viteze robotizata cu dublu ambreiaj. Daca vrei performante iti iei convertizor (preferabil ZF sau Aisin), daca vrei probleme iti iei dublu breiaj, daca vrei fiabilitate iei CVT sau manuala.
    9 2
  • Apreciez ce aţi spus dle @andrei !
    Aveţi mare dreptate.

    e-CVT sunt nr 1, CVT nr 2 şi apoi restul.

    Cred că EasyR de la Renault bat DSGurile, din anumit puncte de vedere.
    2 1
  • Megale
    Si care mai au cutii-ecvt sau cvt ? Sa stiu ce caut . Multam
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru