• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MF

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 164 in total
  • @Mircea Mester: Mereu te-am sustinut chiar daca nu am si scris asta si imi plac comentariile si testele facute de tine, la fel si obiectivitatea de care dai dovada insa, pentru prima data probabil, nu sunt de acord cu tine la un capitol si asta este doar parerea mea cu care unii sunt de acord si altii nu. Referitor la statul prea sus, asa sunt toate Fordurile si da, e pacat ca nu au reglare pe inaltime si ii afecteaza pe cei scunzi sau pe cei foarte inalti, dar... pozitia la volan este una corecta. Soferul trebuie sa stea sus pentru a avea vizibilitate si pentru a avea controlul asupra comenzilor, volanului, pedalelor etc. Aceasta masina nu este pentru "baietii" carora li se vede doar chelia, creasta sau cararea pe mijloc dupa caz sau pentru "fetitele" carora li se vad ochii prin volan cand circula pe Dorobanti si ai impresia ca masina se conduce singura. Trebuie ca soferul sa tina volanul si nu volanul pe sofer, trebuie ca ambreiajul sa fie apasat cu tot piciorul si nu cu varful degetelor si asa mai departe. Da, poate te simti expus si cam sus, dar cand iei de volan chiar iei cum trebuie. De asta se si numeste "driver's car". In rest, toate bune si frumoase... mai ales pozele.
    Kinetoterapie
  • Este o masina pe care macar o data in viata trebuie sa o conduci. Sper sa se intample si pentru mine asta. Pacat de drumurile proaste. Avand in vedere ca inca nu a fost supusa testelor de siguranta este normal sa nu primeasca nota maxima. Asta nu inseamna ca nu este o masina sigura. Ca rupe aderenta la plecarea de pe loc, asta se intampla la orice masina, la orice putere, la orice tractiune. Nu pot sa cred ca cei de la Romcar inca nu au reusit sa puna un spalator de far pe partea care lipseste.
    Kinetoterapie
  • @bozzo26: 1) Si fordul are un diferential si o suspensie speciala care ajuta masina sa stea in curbe asa cum trebuie 2) Trei din primele 5 masini din WRC de anul acesta sunt Ford si doua Citroen, iar Subaru nici nu a luat parte la startul WRC anul acesta 3) Focusul este o masina de strada care poate fi folosita cu usurinta zi de zi, oferind confortul necesar unei masini de oras si performantele unei masini de viteza 4)Nu sustin in nici un fel remaparile/chipurile sau alte modificari ale softului. Consider ca masina, mai ales una sport trebuie lasata asa cum este. Sunt sigur ca Ford si orice alt producator de masini a investit suficient de multi bani pentru a dezvolta softul optim si nu cred ca niste informaticieni care stiu sa modifice niste harti sunt mai buni decat cei care au realizat intreaga masina. Cu evacuarile si admisiile sunt 100% de acord.
    Loder1899 a pregatit un kit de 370 CP pentru Ford Focus RS
  • Saab imbina luxul cu sportivitatea cum poate doar cei de la Alfa Romeo reusesc. Singurul competitor adevarat poate fi Mercedes. Audi si BMW duc lipsa de design cum duce si Dacia lipsa de calitate.
    Koenigsegg vrea creasca pretul Saab-urilor
  • De ce sa bagi un 4x4 cand poti sa faci un 2x4 la fel de performant cu bani mai putini si consum mai bun, greutate mai mica si mai putin complicat. Cu cat mai adaugi ceva pe masina, cu atat creste si riscul de a se strica ceva. In plus Ford a avut 4x4 pe Escort si Sierra, insa au demonstrat ca pot realiza masini la fel si chiar mai performante pe 2x4
    Loder1899 a pregatit un kit de 370 CP pentru Ford Focus RS
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Fiesta
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, Polo Classic, Ford Focus II, Seat Ibiza, Fiat Bravo, VW Touran, Citroen C4, BMW 320i, Subaru (aproape toate)
  • MASINA LA CARE VISEZ Subaru Impreza MY07 STI
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău