• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Una dintre cele mai legendare modele atat in lume cat si pt brand. Mazda MX-5 nu are concurent in acest segment, drept urmare il putem compara fara probleme cu BMW Z4, finisajele interioare sunt asemanatoare cu cele din Z4 , tehnologiile hi-tec sunt compatibile cu clasa premium . Greutatea scazuta si motorizarile vor face din acest roadster o spotiva de invidiat.
    Mazda MX-5 a intrat în producţie
  • Domnule @mircea, deci sa inteleg ca este in clasa chiar si cu fratele S-Cross ? Multumesc anticipat ! On topic: Ma indoiesc ca acest model sa nu fie bun in offroad , avand in vedere ca Suzuki pune 4x4 chiar si pe variante mai slabe de echipare. Interior nici nu trebuie sa epateze atat timp cat masina e destinata pt drumuri grele si nu dotari hi-tech .
    Acoperire integrală
  • Azazel taticule, ai lasat iar Moskwicz-ul in fata blocul si ai dat iar buzna la PC? Se vb de "frustrare" mai sus, acum mi-e cam greu sa dovedesc care dintre noi poarta in "pantec" acest cliseu. Cu cat comentezi mai mult, cu atat scot mai mult de la tine, drept dovada imi pare "familiar" acest comportament dezobedient....aaa da , mi-am adus aminte, este mereu "omniprezent" comportamentul jignitor si agresiv la soferii de TDI ( Teribilismul Dauneaza Inteligentei ) in trafic. Nimic nu ii face sa se lecuie de aceste gesturi marlane atunci cand au in mana "covrigul" cu sigla VW , si in dreapta punga cu seminte pt mai multa recreere cand stau la semafor. Daca nu te-ai gandit , lumea mai se uita si la o masina bine echipata, iar cand dai aproape "un miliard" lei vechi pe o masina din clasa asta te astepti sa fie dotata si decent . Sa ai geamuri manuale in spate pe Passat asta este o caracteristica umilitoare ce sfideaza bataia de joc pt respectivul client care ma gandesc o mai avea si el un copil ( dorind sa blocheze electric geamurile din spate ) d.p.d.v aici este un minus la capitolul siguranta activa/pasiva. Asta ca sa nu mai enumar problemele de vizibilitate ale masinii~ ea nu dispune nici macar de proiectoare de ceata, iar farurile sunt simple ca la un Logan low-cost. Din nou un minus major pt vizibilitate. Calitatea nu o mai enumar iar, fiindca e clar pt cei cu cultura auto. Eu m-am referit strict la BMW seria 3 din ultima generatie, casca mai bine ochii si ai sa vezi la ce ma refer. Cat despre "performantele foarte apropiate" ale lui Passat, se vede. Atat de apropiate sunt , incat i-s suta cu aproximativ 2 secunde intarziere decat Mazda ...... in 2 sec pana prinzi tu suta cu Passat , eu cu Mazda imi aprind si o tigare. Despre ce performante vorbeai ? Passat e mai lent cu 2 sec, iar acum dupa ce ai vazut asta o dai la intors zicand ca " dc nu compar o varianta de putere aceeasi" , taticule eu am comparat strict entry-levelurile. Pai mai bine inainte de asta intreaba-te dc 2,0 TDI de pe 190 cp este mai rapid cu doar cu 0,2 sec decat 2,2 175 cp de pe Mazda , diferenta care nici macar un pilot ultra-profesionist nu o simte, asadar aici Passat e mai potent cu 15 cp fata , dar cuplul ce sa vezi? E mai mic in ciuda in care are mai multa putere . Nu mi-ai raspuns pe tema vibratiilor si a silentiozitatii? Lumea se mai uita si la o masina daca e silentioasa . Si nu, nu urasc Passat, in ciuda in care nu mi-ai citit feedbackul la un articol, unde chiar am laudat ergonomia, si chiar am punctat faptul ca plasticele dure din interior protejeaza zgarierea cu obiecte dure care le vei cara . Iar faptul ca se vinde asa mult, e clar dc pana si nemtii fac coada la Mazda, chiar ei au spus ca este cea mai buna masina a momentului. Acum ca cei care fac drumuri la tara le cumpara, pai le cumpara pt a cara cu ele , platicele din abundenta o ajuta . Apropo : inainte de a compara cu o firma de prestigiu ca Mazda, intreaba-te dc Passat si-o i-a in barba chiar de la Kia Optima. Ca design Optima e superioara, ca dotari interioare Optima are chiar si scaune ventilate fata-spate, nu numai incalzire, deci o bila alba pt acest segment. Ca motoare Optima il cam rupe cu al sau 2,0 turbo 274 cp. Deci iata ca sunt multe masini bune in acest segment. Si nu ma mai lua cu volumul portbagajului, fiindca nu vei cara caramizi , doar cateva traiste de cumparaturi si atat. @ mowgli , din nou transpiri la pc. Eu vorbesc de masini stock, nu modificate. Pe Moskwicz poti pupe pana si motor de peste 300 cp , ai calculat prost deci . Multam !
    Familia şoferului
  • Deci dupa teologia ta constipata ar reiesi ca : masinile din clasa de lux/premium nu mai au nevoie de piele pe diferite elemente ale habitaclului, poate sa vina cu plastic dur , chiar si S class nu mai avea nevoie de pielea de pe bord si de nivelul ridicat de calitate, putea sa vina direct cu scaune din stofa si plastic dur pe bord , pe usi, etc, a la Logan nu? . Asa-i ? Bai imi place mentalitatea voastra de a concepe lucrurile . De fapt uite eu as zice altfel : as fie scoasa pana si climatizarea, ca nici asta nu face premium un S class, as scoate si lemnul si l-as inlocui cu plastic , chiar si navigatia as scoate-o si i-asi lasa doar casetofon ca nu astea transforma un S class intr-una premium . nu?
    Familia şoferului
  • ps: datele oficiale http://www.automarket.ro/masini-noi/compare.php?action=remove&trim=111745&pn=
    Familia şoferului
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău