• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • 26.390 @Azazel tatucule, eu vb de benzina vs benzina (entry-level) dar ma rog, pai atunci hai sa facem in felul urmator: Sa comparam entry level diesel vs entry level diesel, deci Passat in varianta entry-level diesel are 1,6 tdi 120 cp da ? Pai Mazda 6 in varianta entry-level are 2,2 150 cp da? Bun si acum sa inceapa distractia : Pai in cazul preturilor raportat la dotari stam altfel ~ Passat costa 24,000+/- euro iar Mazda 6 26.000+/- euro , iar aici dotarile difera si mai mult , de exemplu la banii astia Mazda 6 vine echipata cu sistemul MZD Connect cu o grafica demna de masini premium si evident cu functii controlate de la butonul rotativ exact ca la masini premium, Passat in schimb la banii astia nici cu navigatie nu vine, si chiar daca ai mai platii 1.000 euro pe unul ar ajunge cam aproape de pretul Mazdei , dar pt ce sa dai inca 1.000 euro ? Pt un sistem de navigatie cu grafica de aftermarket si pozitionat prost pe bord ? Nu cred ca mai e cazul sa continui cu dotarile fiindca e clar ca il bate Mazda 6 raportat la pret/dotari/calitate. Acum sa vorbim de motoare, pai in cazul dieselui Mazda, raportul de compresie fata de cel al benzinarului, este invers, adica mai scazut, adica este cel mai scazut din intreaga industrie auto. Ce inseamna asta ? S-a optimizat timpul de combustie precum si omogenitatea amestecului aer si combustibil, blocul motor, arborele cotit si pistoanele au fst reproietate astfel incat s-a ajuns la un nivel de zgomot foarte scazut si fara vibratii, aproape de silentiozitatea unui benzinar, adica cel mai silentios diesel de pe piata , deci din nou o bila alba pt Mazda. Cat despre performante Azazelule, se pare ca nici de pe hartie nu poti citi: Passat entry-level dieasel face 0-100 km/h in 10,8 sec da . Mazda 6 in varianta entry level diesel face suta in 9,1 sec deci cam cu aprox 2 sec e mai rapida Mazda 6 ca Passatul de care zici tu, deci ai calculat prost . Cuplul mai mare o avantajeaza pe Mazda 6 . Asadar la ce performante dinamice te-ai referit cand ai zic ca are si 30 cp in minus? Asta in ciuda in care datele tehnice pe care chiar tu le-ai adus in discutie, arata contrariul, eu am mai zis ca nu sunteti in stare sa procesati inainte sa postati ceva, dar posibil te grabeai sa schmbi bujiile la Moskwicz cat e inca soare asa-i ? E clar ca Automarket a gresit datele tehnice , probabil "le-a modificat" in favoarea Mazdei aseara :))) comparastiv entry-level 1.6 tdi 120 cp diesel vs entry-level 2,2 150 cp diesel. Volkswagen Passat : -Acceleratie 0-100 km/h s = 10.8 -Cuplu maxim Nm (rpm)= 250 (1750) Mazda 6 (facelift) -Acceleratie 0-100 km/h s= 9.1 -Cuplu maxim Nm (rpm)= 380 (1800) PS: cat despre finisajele Mazda 6 vs BMW seria 3 arunca bn ochii si vzi ce fel de materiale are seria 3 pe tunelul median pana spre zona schimbatorului, pe tunel, pe bord . Vezi cumva cusatura ? Multam !
    Familia şoferului
  • @Blower0, dupa el ar reiesi ca si Moskwiczul e mai performant ca Mazda 6 . Ma rog, se pare ca "sinior" Azazel nu prea le are cu fizica, si nici cu tehnica , de fapt, el nu "proceseaza" ca un turbo pipetar in cazul dat 1,4 TSI care are turbocompresor , face exact ceea ce face un motor cand este "largit", sa nu mai zic de faptul ca un motor turbo are un raport de compresie ft scazut, iar la efectul de "LAG" se simte "splendid" de bine si intarzierea turbinei si compresia slaba. Daca vrei un motor cu compresie mare ( cea mai mare din istoria motoarelor turbo) te uiti mai nou in curtea Toyota ( 1,2 116 cp ) . Dar ma rog, nu conteaza lagul la Passat si faptul ca nu poti face o depasire fara sa turezi ca pe un catar obosit 1,4 TSI-ul, atat timp cat pt unii nu conteaza ca nu au geamuri electrice, comenzi pe volan, nici macar lupe sau altele pe Passat care in anul 2015 ar fi trebuit implementate. Dar e bine ca-i "masina anului" , ca si cum ai zice " smartphone-ul anului", stiim cu totii ce inseamna asta , dar o reflecta oare calitatea faptul asta ? Si Fiat Panda a fost masina anului, iar la vanzari a stat mai slab decat la voturi . Ps: Prietene Azazel , te intinzi cam mult sincer , ma gandesc ca conduci cel mult un Moskvicz , Octavia e lux pt tine . Multam !
    Familia şoferului
  • @inexorabil, ai un "like" de la mine. Cu toate ca anumite zone din postare nu sunt chiar cele mai elocvente, dar sa zicem ca votul este unul care manifesta simpatia mea fata de tine.Ca inceput , iti voi spune ca nu sunt un fan "devotat" al marcii Renault, insa cu Juke ce ai avut ? Nissan chiar daca face parte din grup si sunt in alianta "targetul" lor e putin diferit in functie de piata , de exemplu Nissan dispune de cea mai larga gama de vehicule 4x4 ( crossovere mici-medii, pick-upuri, etc ) din Europa, iar faptul ca Qashqai si Juke vinde cel mai mult in segmentul lor , inseamna ceva. Cat despre bizareria numita " Joke" si IIHS ( compania de testare care face furori in randul constructorilor auto indemnandu-i pe acestia sa mai scoata cativa "bistari" din buzunar chiar cand totul parea Ok in scenariile EuroNCap ), el a punctat cv mai bn fata de Buick ( Opel Mokka ) care e in aceeasi clasa.Evident ca nu ma astept acum ca Nissan sa indrepte lucrurile precum a facut-o Toyota Motor Corporation, insa de la o marca cu pretentii ( model popular la vanzari ca Juke ) ma astept de la un compromis. Nu ma vad conducand vreodata ca masina personala " broscoiul Juke" insa cand ma gandesc cu sila ca majoritatea masinilor de azi au cam aceleasi trasaturi specifice de brand, ma face sa ma gandesc ca Juke este ceva "wow" cu totul diferit de designurile caracteristic aceleasi pe care majoritatea masinilor il abordeaza. Cat despre faza cu " primele locuri" , cine stie, poate cu aparitia noii generatii Megane si Kadjar ( mai nou ) si Twingo ( o masina simpatica de oras si care cred eu , va avea succes ), GM va zbura de pe locul 3 , iar aici este vina lor. Greseala le va fi fatala odata cu scoaterea marcii Chevy din Europa ( singura care oferea preturi bune ) , ei incearca sa bage pe gat doar Opel care in mod "traditional" ofera niste preturi mai mari. Insa sa nu uitam ca mai sunt si altii care vor sa "muste" din podium, de exemplu Hyundai-Kia care si-au invatat lectia. Dar pana ca unii din ei sa ocupe podiumul, au de infruntat "colosul" TCM, a caror clientii se vor slei sa treaca la Hyundai-Kia sau Renault-nissan.
    Carlos Ghosn vrea Renault-Nissan în Top 3 mondial: "Suntem optimiști că vom depăși General Motors"
  • Caline , esti mult prea obiectiv cand vine vb de VAG. Stiu cat costa Passat in varianta entry-level , stiu si cat de " performant " e :))))) . 22 de mii dai , "3 lei face " vb aia . Bun lasand ironia deoparte. La banii astia beneficiezi de o masina in stil VAG: fara comenzi pe volan, cu capace in loc de jante aliaj, cu geamuri manuale pe spate, faruri clasice fara lupe, finisaje evident mai slabe, iar daca stam sa vb de motorizarea de drujba de 1.4 tsi doar 125 cp pai e clar ce consum si ce "performante" va scoate acest pipetar cam "friabil" in loc de "fiabil". Si acum revenind la Mazda 6 ~ modelul entry-level costa tot 22k cat Passat , ce ofera Mazda 6 in banii astia ? Pai cam asa: jante aliaj 16" , faruri cu lupa + halogen, comenzi electrice pt toate geamurile, comenzi pe volan, buton start engine, sistem i-stop la semafor ( deci lucruri pe care Passat nu le are ) , daca adaug si motorizarea mult mai potenta 2.0 145 cp cu cel mai ridicat raport de compresie din lume, cu zero lag si fara stresul problemelor legate de fiabilitate , pai Mazda e in top , plus faptul , apropo : calitatea materialelor la Mazda 6 ramane aceeasi chiar data este varianta de baza , gasim acele tesaturi din piele pe bort, tunel median, consola, manere usi, etc . Daca pun si designul exterior care poarta un aer de premium si exclusivitate , pai atunci Mazda este din nou in top in segment. Cat despre faptul ca Mazda 6 " nu poate fi configurata asemanator ", pai in afara de morizarea TDI 2,0 200+ cp care se aude ca un " tractoras" si nu este atat de silentios precum dieselul de pe Mazda, Passat are cam aceleasi dotari moderne ale momentului ca si Mazda ( o masina la jumate de pret ) . Altceva ? Te inteleg sa fi obiectiv cand vine vb de VW, inteleg detii unul . Si mie imi place Beetle, si cred ca este singurul model al gamei care are personalitate si arata si modern in acelasi timp. Dar.......... ps: mai esti ''fan'' Renault ? ...... glumesc evident :)))))) @Cititorule, ai dreptate, de fapt eu fac " reclama" pozitiva pt Moskwicz, ma gandesc ca asa va pastrati si voi locul de munca ca "mecanici" de cartier . Multam si bafta la schimbat bujii! Mazda oricum nu era de tine, de aceea cred ca ai incurcat initiala cu celalat brand revolutionar care incepe tot cu "M" si se termina cu "z" .
    Familia şoferului
  • Mazda 6 le cam bate pe toate la acest capitol, asadar nu numai Lexus are o mare problema. Dar sa vedem cu ce vine viitoarea Honda Accord care se vinte deja in state sub sigla Acura TLX si care arata chiar ft premium.
    Familia şoferului
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău