• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Ducadame tata, te-ai trezit si tu acum? A fost grea munca sub E39? L-ai lasat pe butuci ! Sa compari Mazda 6 facelift cu un model iesit "la pensionare" de cativa ani , e ca si cum ai compara Logan generatia a doua cu Dacia Nova ( ca-i tot din aceeasi clasa ) . Nu contesta nimeni atuurile atat stilistice cat si tehnice ale Alfei 159, insa urmele trecerii timpului isi spune cuvantul cand vine vb de acest model. E drept ca la 5-6 mii SH nu prea mai gasesti o alta masina atat de frumoasa precum Alfa 159 . Dar sa o compari cu Mazda 6 facelift e putin cam deplasat , chiar daca sunt din aceeasi clasa ~ transmisiile noi, motorizarile noi atat diesel cat si benzina , platforma noua, dotari specifice anului 2015 , calitatea asamblarii superioara fac din Mazda 6 un fel de '' S class '' in segmentul D , adica peste 159 la mare distanta. Dar cine stie poate va aparea noua generatie 159 , insa e destul de tarziu, masina asta trebuia sa apara "ieri" ca sa tina pasul cu noile tendinte. Ps: Nu am comparat niciodata Mazda cu Lexus , esti in eroare , dar daca as compara-o as face-o cu IS ( ca e din aceeasi clasa ), il va bate cu brio Mazda 6 la finisaje, punem pariu ?
    Familia şoferului
  • Andytza titicule, iar te joci pe sestache noaptea la pc? Stii ce inseamna "expert" ? Vine de la " experienta " . Eu nu pot fi mai expert decat voi meseriasii VAG pe bune. Totalitatea cunostiintelor pe care le-ai dobandit in mod nemijlocit despre realitatea inconjuratoare in procesul practicii de zi cu zi sub capota la Moskwicz , pe bune te face mai expert decat mine , nu contest treaba asta . Asta ca sa nu mai zic de cunostintele detinute prin cai sau prin metode practice "culese" prin procesul de " meanic in fata blocului" cu Moskwiczul ridicat pe caramizi . Deci nu se poate vb de experienta , esti mai bun decat mine , esti Guru pe pamant . Ps: Nu trebuie sa-mi spui ce ai condus, nu ma intereseaza pur si simplu viata ta privata . Degeaba conduci zeci de masini daca nu ai harul si cultura dobandita de a le intelege pe fiecare in parte. E ca si cum ai spune ca unul cu permis de 30 de ani e mai "expert" decat unul cu permis de 3 ani . Dar te-ai gandit ca ala cu permis de 3 ani poate a mers sute de mii de km in timp ce ala cu permis de 30 ani nu a circulat decat 100 km pe an cu masini ori de la prieteni , ori inchiriata pt un weekend ? Iar tu vii sa-mi scoti amie ochii cate masini am condus eu? taticule recunosc, eu conduc categorie grea spre deosebire de tine, iar cu toate astea pot spune fara cumpatare ca ma consider destul de abil pt a trage o concluzie pertinenta, spre deosebire de unul ca tine . Fi inteligent si da un raspuns pe masura asteptarii . Multam !
    Familia şoferului
  • PS: Legat de portbagaj: pai daca tu iti cumperi o masina noua doar sa cari cu ea lemne si porcul de craciun, e ca si cum ai concepe ca acei degradati si complet paraleli in domeniul auto acea fraza lipsita de orice fel de gandire ''cat are pe bord'' si cat prinde maxim ( ca doar ai zis ). Asta denota multa impertinenta si ma face sa gandesc pozitiv ca tot ce scoti pe gura sunt doar aberatii .
    Familia şoferului
  • Se pare ca nu stai prost doar cu cultura , stai prost si cu vederea~ varianta de echipare Attraction este de 26k euro , dar unui fan VAG care ar da pe Passat si 40 de mii in varianta de mijloc tot cu motor diesel de 150 cp nu am ce-i reprosa. Nu-i vina mea ca nu vezi padurea din cauza copacilor. Stai linistit, nu te-ai urcat in Mazda 6 facelift , dar iti spun eu un secret o poti face marti, atunci apare in showroom-urile din RO, eu am programat deja si un test drive pe care il voi efectua marti la momentul aparitiei la dealerii din RO. ''Imitatia aia de piele'' este de 10 ori mai calitativa decat cauciucul de la concurenta directa , chiar premium. Plasticele "alea dure" le gasesti si in S class pe la zone inferioare , e ceva normal . Calitatea o adaugi in zonele unde ai contact cel mai des, acum daca tu in timp ce conduci te apleci sa cauti plasticul de la picioare, pai il gasesti logic in orice masina . E ca si cum te-ai plange ca " chederele sunt din cauciuc" pai e ceva logic , doar nu o sa ai contact tactil cu chederele. @Mowgli , BMW si Mercedes in anii aia aveau cel mai ridicat raport de compresie din lume ? E clar ca numai geniile stiu .
    Familia şoferului
  • Mai "mecanic" de Moskwicz, tabelul pe care l-am postat eu rezulta ca nu ai dreptate, daca ai fi fst atent ai fi vazut ca nu am ti-am atras atentia ca varianta de top nu ar costa peste 30, ci la faptul ca versiunea inferioara nu costa 30k cum zici tu, ci 22k , iar cu o reducere Mazda sau cu un program rabla va ajunge la 18-19 mii. Insa faptul ca opui un feedback negativ unui model care vine cu un pret/raport/calitate/dotari imbatabile fata de ce ofera VAG cu Passat pune la indoieala cultura ta auto. Apropo , varianta de top este cea pe benzina , nu diesel , asadar ea costa 31k nu 35k precum un diesel pe care multi il vor refuza in favoarea unitatii pe benzina mai potenta si mai ieftina. De restul nu m-am legat in comentariul tau . Si acum legat de comparatia mea cu masini premium~ pai am comparat eu varianta pre-facelift cu masini premium ? Vad ca esti si orb ! Am comparat doar faceliftul cu masini premium, si da fiindca se ridica la nivelul lor si chiar le bate la calitate. Daca tu crezi ca m-am referit la cateva butoane cromate atunci din nou cultura ta automobilistica e pusa la indoiala ~ casca bine ochii si ai sa vezi ca acele finisaje din piele sunt omniprezente in locurile unde la modele chiar premium precum Seria 3 si C class ( care sunt din aceeasi clasa ) vin cu cauciuc moale sau chiar plastic/spuma poliuretanica in acele zone in care Mazda 6 vine cu piele cu cusatura . Iar la faza cu consumul esti putin cam optimist , un TSI de 1.4 consuma ca la balamuc mai mult decat 2,5 de la Mazda , dar se pare ca nici la tehnica nu te pricepi si citesti doar ce scrie pe hartie. Multam! PS: Dar butonul rotativ de la BMW ce cauta si pe Mercedes si Audi? Nu cumva l-au copiat de la BMW ? Bai imi place "mentalitatea" voastra desarta cu comentarii gen : dar dc roata e rotunda, dar dc volanul seamana ca la marca "x" , dar dc farul arata exact ca la "y" . Dar tu dc nu gandesti ca un adevarat pasionat auto ? Crezi ca te-ar mai fi contrazis cv daca postarea ta era una demna de una cu multe idei si cunostinte in acest domeniu? Andytza taticule , te vad tare transpirat ! Ai lasat treaba la Vartburg si ai zis sa dai fuga la Pc sa mai pompezi niste aberatii? Vrei sa-ti spun dc am comparat Mazda 6 cu seria 3 si c class ? Spre cultura ta auto , afla ca sunt din aceeasi clasa "medie" ( cu toate ca au alt target de piata ) . Basculeaza putina informatie de pe net acum si invata clasele auto . Multam!
    Familia şoferului
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău