• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Audi, imi inspira incredere, iar din punctul asta de vedere este singurul "produs" VAGist care nu imi pare banal si sters, iar calitatea interioara este la standarde egale cu a altor producatori premium. De asemenea, apreciez noile inovatii in domeniul auto, mai ales noul sistem "Matrix" ( matrice led ) pe care mai nou si Mazda a adoptat-o pe 6 facelift. Intr-un cuvant cei doi constructori sunt cam singurii din industrie care au adoptat asemenea tehnologie .Un mare plus la siguranta. De mentionat faptul, ca ei ar trebui sa se concentreze nu numai pe viitorul A8, dar si eventual sa vina cu un raspuns la clasa medie printr-o noua generatie A4. Pana in 2017 sa ne asteptam la lansari in linie la clasa full size, urmeaza seria 7 apoi LS.
    Audi amână lansarea noii generaţii A8 pentru anul 2017 cu scopul de a testa capacitatea limuzinei de a se conduce singură
  • Bine ai revenit posesorule de Moskwicz. Era imposibil sa nu apari, afara e cam racoare, daca stai pe sub masina mesterind la ea risti sa te traga curentul. Asa este, orice om "normal la cap" trebuie sa considere comentariile mele "o gluma" , daca nu a-ti considera anumite pasaje o gluma, ar fi chiar nasol , nu de multe ori am spus ca unii au probleme psihice, si asta fiindca umblatul la Moskwicz te oboseste nu fizic ci psihic, totul trebuie facut cu maxima dexteritate. Nu inteleg dc imi spui mie de Toyota, de parca as fi vre un fan sau posesor ceva. In fine, iti consider feedbackul negativ al designului Toyotei unul plauzibil~ mai au multe de invatat la acest capitol , la fel si VAG, pt a putea face fata cu Mazda , un brand de "super lux" pe langa astea doua mari companii .Multam !
    O nouă voce
  • O limuzina eleganta si stilata. Se vad influentele americane, cu acel interior asemanator cu Buick LaCrosse ( Daewoo Alpheon pt alte piete ) , ceea ce-i creaza modelului un iz de clasa premium, dar in acelasi timp cu un exterior conservator si la locul lui. O bila alba pt Opel la multitudinea de motorizari, imi place sa vad ca au si motorizari aspirate disponibile. Orice om cu capul pe umeri ar cumpara un aspirat fiabil care consuma mai putin si care are o compresie mai buna ( lagul fiind inexistent). Cine doreste unul dintre cele mai bune motoare turbo noi, se poate uita in "curtea" Toyota , tocmai au creat un motor turbo cu cel mai ridicat raport de compresie din industrie, iar asta elimina neajunsuri precum : fiabilitatea scazuta , consum ridicat , etc lucruri pe care le gasim la motoare turbo normale ale altor producatori.
    O nouă voce
  • Sincer sa fiu prima data cand am vazut vechiul x6, am fost putin bulversat pentru ca nu am stiut unde sa o incadrez, sa fie SAV sa fie SAC sa fie altceva, nu stiu asa ca am hotarat pe atunci sa o testez la un concesionar/dealer. Am ramas placut impresionat de spatiul din interior, destul de maricel atat in fata cat si in spate, toate comenzile erau usor accesibile, consola centrala era putin orientata spre sofer ceea ce insemna un lucru facil in schimb ceea ce nu mi-a placut sau aveam asteptari mai mari era materialul din care era confectionat bordul, era dintr-un plastic foarte tare nu prea placut la atingere. Vizibilitate condus destul de buna, motorul in varianta din test drive era 3.0d xDrive , destul de zgomotos chiar si la turatii joase, cred ca mai indicat era sa cumperi variantele pe benzina, in schimb motorul raspunde foarte bine la accelerari bruste ale ramanand placut impresionat de comportamentul in trafic, nici nu iti dai seama ca te afli intr-un SAV/SAC ci mai degraba intr-o berlina. La noile modele observ ca finisajele sunt mult mai premium si mai bune. A disparut acel plastic, iar bordul, panouri de usi, consola are acum piele cu cusatura , oferindu-i modelului/lor un plus de calitate atat timp cat varianta precedenta cam schiopata la acest capitol ( cum am si zis ) . Nu sunt fan BMW si nici nu prea ma omor dupa SAV/SAC-uri, dar sper sa imi fac timp pt a efectua si un test cu noua generatie x6 pt a-mi trage o parere mai concreta. Per ansamblu modelele superioare din gama BMW arata si emana un aer premium, insa in locul lor mi-as pune muschii la treaba pt a imbunatatii calitatea la modelele de intrare precum seria 3 fiindca aici ii cam bate pana si producatorii de volum la clasa asta la capitolul calitate interioara, producatori precum Mazda, Citroen , Kia, Hyundai, etc
    Weekend XXX la Automarket: trei personalităţi, două zile, o singură literă
  • Se pare ca ai ramas fixit blocat pe acelasi cliseu golit de continut, dar care il repeti ca pe o poezie care nu o mai intelegi demult, dar o reproduci fara sa participi afectiv . Un lucru iti mai zic si cu asta inchei ~ Dupa ce te ocupi la Moskwicz, nu ar strica ca in pauze sa mai studiezi putin in domeniul auto, nu-i o munca grea, te va obosi doar psihic nu fizic, insa cu putina ambitie vei invata si ceva date tehnice , inclusiv aerodinamica, nu numai " cat prinde maxim si cat are portbagajul" . Multam!
    Familia şoferului
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău