• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Aici corect, la orice exista alternative. Asa si in locul sedanurilor de clasa medii poti alege un sedan compact, care in ultimii ani au ajuns sa ofere aceeasi senzatie de premium precum o limuzina medie, si evident spatiu decent spre foarte bun ( in cazul anumitor modele ) , iar pretul va fi mai low. Cu toate astea limuzinele compacte ( sedan ) nu ofera acel rafinament chiar daca se aproprie de clase mai superioare precum medie. Asa si cu clasa medie care incearca sa atace zone premium, sau de ce nu zona limuzinelor Executive, prin prisma preturilor/tehnologiilor,etc. In cazul lui Seria 3 si C class , ele ajung la suma asta dar in configuratii de performanta ridicata, iar ca performante un C 63AMG sau un M3 nu este departe de un C63AMG sau M5 la ''cifrele'' de pe hartie, asadar pretul este mai digerabil in cazul lor......... dar asa cum ai zis tu la oricare pot fi alternative . Eu nu as da 100k pe o masina sincer ( doar miliardar, asa as da ) . Atata timp cat sufera de o depreciere adanca la noi in tara, iar peste cativa ani la revanzare vei suferii foarte mult . Sunt suficienti maxim 30k pe care ii poti da pe o masina noua . Iar in acesti bani ai alternative foarte bune : Exista Volvo, exista Mazda, Exista Honda, Exista Opel, Exista Ford cu al sau Mondeo, deci mai mult decat decent.
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
  • Ei, uite aici nu iti dau dreptate. Nu vreau sa para ca pun la indoieala cultura ta automobilistica, chiar nu e cazul, fata de unii, te vad destul de abil de a formula argumente corecte si demne de un om cu cultura auto. Lexus IS ( este in aceeasi clasa cu Passat , doar ca Passat este non-premium, dar care suporta o configuratie premium, iar IS este un model gandit de la zero ca fiind unul premium ). Lexus IS300H in varianta full costa 56k euro. Iar cum majoritatea suntem obisnuiti ca japonezii sa nu aiba prea multe optiuni in gama, stiim deja ca ei le adauga din start in versiuni superioare, deci pretul nu ar mai putea creste decat cu o mie-doua daca mai adaugam niste jante sau o vopsea metalizata pe placul nostru . Asadar la 56k euro , te alegi cu o masina premium, chiar si hybrid, exclusivista, 100% premium, cu tren de rulare premium , cu sistem audio premium ( Mark Levinson ) , nu BOSE , sau alte sisteme de sunet puse de catre marci de volum ( nu ca astea nu ar fi bune ) . Asadar ? Explicatia ta nu a fost tocmai una plauzibila. In cazul lui Mercedes e posibil sa ai dreptate. Nemtii ofera doar nivele de motorizari evaluate la anumite cotatii de preturi,. iar daca incepi sa pui optiuni creste. Chiar si asa la 53k iti cumperi un BMW 3.0 335i xDrive Sport Line de 306 cp ( cu mai putine optiuni ). Sau deja in banii astia te indrepti spre segmentul E ( clasa mare ), unde intra BMW seria 5, Mercedes E class, Lexus GS , dar aici e alta poveste . Asadar concurenta exista , e bine ca ai ce alege . Toti constructorii fam masini frumoase ( unele mai frumoase ca altele ) , de aceea in ziua de azi este greu sa alegi, fiindca sunt multe care ofera cate ceva. Doar sa fii fan o anumita marca, sau sa fii fixit sa dai 60k pe un Passat :)))))
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
  • Calin, de acord cu tine . Honda Accord si Mazda 6 au un alt target fata de restul, asa este. Cele doua se axeaza pe un stil de condus sportiv spre premium, iar asta se vede. La fel si la partea de design exterior, cat si la interior. Interiorul Mazdei 6 facelift ( spre exemplu ) este unul de foarte buna calitate , poate cel mai premium interior din segmentul D de volum, si cu toate astea nu dispune de ''mahon'' precum Passat si Superb, iar aici se vede ca tinde catre un alt tip de public, un public mai tanar, caruia mahonul ii se pare ceva monoton si batranesc. Si acum o sa deviez de la subiect : Cati tineri ai vazut tu ca au optat pentru ''mahon'' in BMW seria 3 (2014-2015) ? Iti spun eu, cam nimeni. Multi, daca i-ai intreba ar opta pt pachetul M-line, cu insertii aluminiu-carbon,etc . Insignia, Passat, Avensis, Mondeo , intr-adevar sunt masini cu o alta abordare ceva mai diferita, ele tind catre un public mai linistit, care nu vor sa epateze, dar cu toate astea au o masina bine dotata ca toti ceilalti posesorii ai clasei medii. Masinilor din clasa medie nu prea le lipseste notiunea de ''confort'' , deodata ce ele sunt proiectate pt statut si au ambitia de a fi cat mai premium in configuratii superioare . Si ca tot am ajuns la ''configuratie'' , ma voi lega aici strict de noul Passat, vezi tu, pretul de 60k euro ( varianta full ) mi se pare culmea smintelii si a nesimtirii crancene. Nu o sa ma apuc acum sa dau exemple din segmentul premium ce ai putea sa-ti cumperi cu acesti bani, sunt multe. Problema cea mare este ca VW de la infiintare nu a fst infaptuit precum un brand premium, doar ca o reflexie a omului de rand '' masina poporului'' , dar cand ei sar pragul de 50k nu mai vad sensul. Chiar si pt un neamt inteligent pretul este prohibitiv deodata ce intelectul te indruma spre premium in banii astia. Acum ma voi lega si de siguranta, unde nici acolo nu prea exceleaza : la protectie pt ocupanti ofera 85% , pe cand la capitolul ''safety assist'' 76%, un procent mic pt o masina asa scumpa, cu pretentii de premium ( in teorie ). De exemplu :Toyota Avensis este cea mai buna alegere raportat la pret in acest segment ( 17.600 euro ) si la siguranta , protectia ocupantilor are 90% ( cu 5% mai mare ca Passat ) , iar la ''safety assist'' 86% ( cu 10 % mai mult ca Passat ) , asadar o alegere : sigura, fiabila, care iti va oferii liniste pe toata durata de exploatare.
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
  • E strigator la cer. Nesimtire curata sa ceara 30 de mii pe un model demoralizat total de trecerea timpului. In suma de 22.800 poti cumpara Mazda 3 Sedan in varianta diesel tot cu 150 cp , si un cuplu mult mai mare. In plus dispui si de dotari avansate precum : HUD, Lane assist, BLIS, scaune electrice fata, MZD Connect, Sistem Audio Premium BOSE cu 9 difuzoare, etc. Deci nu vad care-i faza prin care ai da 30 de mii pe o masina total demodata.
    Simplu
  • Caline, ai grait adevar aici. Dar nu ai condus si Mazda 6 , este ? Cand o vei conduce, mai ales varianta facelift ( care va aparea in curand pe piata ) iti vei schimba total opinia. Skoda Superb este buna, exact cum am precizat si eu, fiindca dealerii ofera discount substantial. Acum s-a debarasat de ideea de a fi ''umbra lui Passat'' , mai de graba acum este ''umbra Octaviei'' , fiindca arata aproape identic. Apropo, Honda Accord ai condus ? Te intreb fiindca nu o vad enumerata mai sus .
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău