• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Alexuz, las' ca Moskwicz are personalitate mai ceva ca Madonna . Bafta ! Asadar , daca nu-i VW nu-i ''za best of za best'' asta-i clar pt gamerii de NFS .
    Hyundai Tucson revine după 6 ani de pauză. Adio, ix35!
  • @Vianu, total de acord .
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
  • Inainte sa citesc titlul era sa cred ca este vorba de Octavia facelift, diferentele sunt foarte minime, posibil dimensiunile sunt ceva mai mari ca Octavia, iar asta le va face sa se diferentieze in realitate, fiindca in rest exact cum zicea un user la stirea cu ''Avensis'' , multi producatori se axeaza pe aceasta stratagema de a da copy-paste intre propriile modele ale gamei , posibil asta reduce din costuri la fel ca si platforma comuna ( MQB in cazul de fata ) , altfel nu vad faza . Cu toate astea, este si un lucru bun in aceasta strategie: cine nu are bani de Superb isi poate cumpara Octavia, fiindca din punct de vedere design-eleganta-spatiu e cam la fel. Per total, nu te frapeaza , are tot ce ar putea avea o limuzina din aceasta clasa : statut, calitate a asamblarii, confort, insonorizare decenta spre ft buna, spatiu interior, etc. Destinata de obicei pt seniori tineri/ corporatisti care abia au intrat intr-o companie multi-nationala, si pana sa avanseze in functie, aceasta sa fie prima lui masina care sa-l serveasca . Nu ma pot impaca cu ideea ''cea moderna'' de a ascunde CD-Changerul in torpedou, trebuie sa-ti iei privirea de la condus sau sa opresti cateva minute pe dreapta. In rest masina are tot ce ti-ai putea dorii din bara in bara .Nu se ridica la nivelul Hi-tech , interiorul calitativ sau designul tineresc ca Mazda 6 facelift, dar avand in vedere ca Skoda ofera discount-uri de pana la 5-6 mii negociabil, e un argument bun de luat in seama. Macar , poate in acest an cu acest model , vor mai resuscita din vanzari, grupul VAG se cam clatina la acest capitol la momentul de fata.
    Primele imagini cu noua generaţie Skoda Superb: linii agresive amestecate cu tradiţia
  • Am si eu o intrebare. Cu toate astea sa nu te superi ''pi mini'' ''Ii, is, io-i, mi-i, samd'' esti ardelean ? Oltean imi pare bine ! Ce lagatura au italienii, cand baietii de mai sus vb despre japoneze vs germane ? De Wartburg ai auzit ? E sinonim cu Mercedes. Bafta ! Eu ma dau batut, nu am chef sa vorbesc in zadar.
    Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare moderne turbo
  • @ceao amore , cu totii stim de aceasta inovatie de la Toyota care a revolutionat intreaga industrie auto, si au creat pareri obiective in randul jurnalistilor de peste ocean. Ma rog , ''meseriasii'' care au stat 50% din viata in fata calculatorului la '' Need For Speed'' jucandu-se cu BMW-uri tunate , nu au de unde sa stie asta. VVT-I pe langa V-TEC , si mai nou SkyActive, a fost si este o tehnologie ingenioasa si longeviva in lumea aspiratelor. Cu totii stim ca japonezii au facut si fac in continuare cele mai performante motoare aspirate la ora actuala, care pot bate cu brio chiar motorizari pipetare de aspirator casnic ( a se vedea Mazda care prevede un raport de compresie si mai ridicat in viitor ). E ca si cum unul al lua steroizi sa para cu mai multi muschi asa si la motoarele Turbo . Si acum sa revin : Predecesorul VVT care aparuse in 1991, avea un sistem de control al supapelor hidraulic nu computerizat ca noua generatie. Cel de acum variaza momentul deschiderii supapelor de admisie ( amestecul aer/benzina ) . Cum ? Presiunea uleiului este aplicata unui actuator care ajusteaza pozitia axei cu came. Practic cu cat motorul creste in turatie, presiunea uleiului creste, actionandu-se acel actuator care misca axa cu came, ridicand supapele, oferindu-le o deschidere mai mare -->> amestec mai mult, crestere de putere a motorului. De aceea acel 1.4 ofera 97 CP spre deosebire de alte surate la aceeasi cilindree, lasand la o parte Turbo. Si de asemenea dual-VVT-i de 1.6 are 124 CP, putere apropiata a altor motoare de 1.8. O varianta mai evoluata este VVTi-E, with electronic actuator, care se gaseste pe motoare mai mari la Lexus ! Am dreptate Mouwgly ? Ti-ai pus soc automat pe Moskwicz ?
    Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare moderne turbo
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău