• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Alexuzz, Stiu, nu vb de VAG si de monitoare. Vorbeai de ''design interior'' . Dar i-a zi matalutza, sistemul multimedia nu cumva este si el o piesa de puzzle integrata in desigul interior, sau asta nu se pune ? Stiu, stiu, sunt sarcastic, dar hai sa nu ne imbatam cu apa calda , sau ti s-a scurs ulei in ochi cand umblai pe sub Moskwicz ? Nasol, uleiul de motor cam afecteaza vedere . Pune-ti niste ochelari . ANTENTIE: nu de cal, doar de vedere . I-a o ''matrita'' si analizeaza muchiile interioare .
    Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare moderne turbo
  • Cumetre Alexuz, lasa ca are Passat- Octavia-Superb-Golf-Polo ''acelasi succes'' la interioare ''moderne si sofisticate'' cu monitoare 2DIN si grafica de aftermarket . on topic 1 : Mie mai de graba imi pare a facelift, dar amintindu-mi faptul ca noua ''generatie'' Lexus LS tinde tot catre un facelift care abordeaza noua filosofie a marcii, e posibil sa fie asa si la Avensis, doar apartin unul de celalat on topic 2 : Nu ma incanta noile trenuri de rulare ''turbo'', dar avand in vedere ca-i o Toyota ( o marca de prestigiu in lumea intreaga ) ma indoiesc ca vor face rabat la fiabilitate. Oricum era motoarelor otto sunt aproape de apus , viitorul este pe hidrogen (sau pe alt tip de propulsie alternativa ) . Asteptam preturile, iar la acest capitol Avensis nu are rival. Daca isi va mentine pretul de baza de 17.600 cu TVA , va fi perfect pt aceasta clasa.
    Noul Toyota Avensis: design 100% european şi motoare moderne turbo
  • Andy taticule, te arunci in vant fara sa ''procesezi'' macar . Pai conform gandirii tale de ''mentor'' ar iesi cam asa : Ehh da-on bascheti mai bine ca toate masinile sa aiba plastice la interior ori cauciuc in loc de ''pielea asta ecologica'' daca ea nu este naturala tot degeaba . Aveti o gandire ilogica fratilor. Piele ecologica, neecologica ( oricine stia ca nu-i naturala, nu trebuia sa zici tu ), conteaza ca acest producator nu ofera plastic ori cauciuc moale in respectivele locuri unde la altii se gaseste din abundenta. Deci asta inseamna pentru Mazda o BILA ALBA pentru straduinta de a oferii un plus de calitate la interioarele masinilor sale, aceste detalii sunt serios de luat in seama. Un adevarat cunoscator auto ar trebui sa gandeasca aceste aspecte la o masina, anume ca orice detaliu cu iz mai calitativ trebuie privit in sens pozitiv .
    Sfidare
  • Asa e tovarase Alexe, putini sunt aia care cunosc, iar multi sunt aia care ''vb prostii'' si comparam ''aiurea'' , stiu. Numai posesorii Moskwicz sunt ''meseriasi''. Si acum sa vorbim dc nu facem toti ''test drive'' ca tine, ca sa comparam comparam inainte. Pai notiunea de ''Test drive'' pentru noi oamenii simpli si nu jurnalisti, inseamna doar 10 minute de mers cu masina, din care in alea 10 min 80% il petreci pe un traseu bara la bara, care nu intelegi nimic din el, in al doilea rand cand conduci mai multe masini ( din aceeasi clasa in speta ) iti trebuie timp, ca tot in aceeasi zi sa faci diferenta intre ele, chiar si asa diferenta o vei face doar la condus. Nivelul de calitate al unei masini se poate observa si din poze, daca ai ''ochii buni'' , cusaturile din piele nu-ti spun nimic ? Evident ca nu, doar ai ochelari de cal. Iar tu poate ai vrut sa spui ca Polo statea ''inainte'' sa apara aceasta Mazda 2 ''nemaipomenit de bine la toate capitolele'' asta in pretexul in care nu ai testat Mazda 2 fiindca nu este disponibila la Test Drive inca in acest moment la show room.
    Sfidare
  • Una dintre cele mai premium aparitii din segmentul subcompact ( atentie AM, este subcompacta, nu compacta cum ati precizat voi intr-un pasaj din descriere ) . Am mai spus-o si o voi mai spune de cate ori am ocazia: Mazda sfideaza foarte mult zona premium, si o face mult mai bn decat incearca VW . Nu mai descriu faptul ca un A1 ( care-i premium ) la suma uriasa de bani pe care o cere Audi, tot nu se ridica la nivelul de calitate interioara si tehnologii precum Mazda 2, nu mai vorbesc de pret . La motoare ceva mai potente A1 bate Mazda 2, insa acum pe bune ce iti trebuie mai mult de 115 cp pt o astfel de ''jucarie citadina'' ? Pretul este unul corect, avand in vedere ca o Fabia care nu se ridica la calitatea si tehnologiile interioare din aceasta Mazda 2 costa 16-17 mii in varianta 1,2 TSI 90 cp ( deci putere asemanatoare ) .
    Sfidare
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău