• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Adeptii ''teoriei conspiratiei'' (oricare ar fi ei ) ar trebui sa gandeasca ca modelele germane stateau/stau tare prost la siguranta, asadar nu ar fi avut ce sa favorizeze aceasta organizatie . Noul Passat sta mai prost la siguranta decat Avensis ( o masina de 5 ori mai ieftina) decat un suma de 60k pe care o poti plati pt un Passat o masina , iata cam nesigura. Conform cifrelor Ford Mondeo,Peugeot 508, Mazda 6 si Honda Accord stau cel mai bine la capitolul siguranta. De fapt mai bine ca Toyota Avensis, care la randul sau , sta mai bine decat Passat B8 . In concluzie VAG mai are de muncit la aceste capitole .
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
  • Andytza nepoate, te crezi prea important nenicule' , iar asta joaca un rol negativ in cooperarea ta cu ceilalti interlocutori, te face sa te manifesti chiar animalic. Dar nu-i problema, orele de stat in fata calculatorului la NFS creaza dependenta. Mai bine i-a o gura de aer si exerseaza-ti talentele de ''mecanic subaltern'' pe Moskwicz caci aici pe site filosofia nu te prea prinde bine. Nu mai incerca sa fi cocalar ca nu iti iese . Fi tu insuti . Multam ! PS : imi place multitudinea de nick-uri pe care o folosesti, dar intre comentariul tau si cel de jos e diferenta de cam o ora . Fi cu bagare de seama data viitoare inainte sa te manifesti prin ''mai multe fete'' .
    Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină
  • @Andy taticule . Pai daca ar exista o ''tripleta'' VW-Seat-Skoda, nu ar rezulta decat Polo-Ibiza-Fabia putin marite de sol si cu bumpere de culoare negru mat pt ''offroad'' . Ei nu prea se pricep la notiunea de ''Suv-mic'', calitatea interioarelor lor oricum este jalnica ( in spetza in care vor sa ceara preturi apropiate de zona premium ). Nici macar Touareg facelift nu am vazut ca ar fi crescut in calitatea interioara , la showroom pana sa cer un test drive cu noul Passat, m-am urcat din curiozitate si intr-un Touareg expus acolo. Calitatea interioara este la fel ca in Polo, Golf, Tiguan etc . Daca compar acest HR-V cu Touareg , la materiale interioare, pai il bate cu usurinta pe ''masivul SUV'' VW . Si totusi sa nu uitam ca Touareg ar trebui ( in teorie ) sa fie mult superior lui HR-V fiindca apartine unui segment mult mai mare ( mai superior ) . In rest , banuiesc ca tu ''mi-ai atras atentia'' la o stire cu CX-3 despre acest HR-V , se pare ca ai avut dreptatea in privinta lui , e un concurent foarte serios pt CX-3 . @Scrooge, las' ca are VAG displayul ala ''2DIN'' de 10 ani in coace pozitionat in jos, probabil cand scuturi tigara in scrumiera in acelasi timp lasi si privirea in jos sa ''navighezi'' pe o grafica ''minunata'' cu iz aftermarket . Dar pentru un fost posesor de Moscwicz, este ceva de lux poate. Multam !
    Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină
  • Plansa de bord nu este urata . Este o conceptie total abstracta si deloc profesionista din partea unui ''posibil'' pasionat auto . La ei design-ul este o reprezentare a culturii si imaginatiei japonezilor pe care europenii nicidecum nu ii vor intelege, si oricum totul se rezuma la gustul clientului. Mie imi place noua abordare de design total diferita de restul, ba chiar as putea spune ca interiorul este unul foarte modern avand in vedere ca totul se comanda prin ''touch sensitive'', multitudinea de butoane a disparut ceea ce-i confera interiorului un look curant si modern. Honda HR-V nu-i doar un nou ''mini-SUV'' pe piata, este o noua interpretare cu iz premium a japonezilor. Ca si la Mazda CX-3 se pare ca HR-V nu face nici el rabat de calitate la interior ~ plansa de bord este finisata in piele alba-neagra ( la alegere ) , panourile de usi, tunelul central din zona schimbatorului la fel este imbracat in piele, detalii pe care rar le gasesti chiar si la modele ''100% premium ''( precum X3, GLK , Q5, Q3, X1, ETC ) asta ca sa nu zic de Juke , Captur , etc ( concurentii directi ai acestui Honda ). Daca va venii cu un pret maxim de 20.000 Euro va fi un concurent foarte serios pentru restul ( ceea ce ma indoiesc, Honda ofera mereu niste preturi mari pt masinile lor ), de aceea alegerea mai convenabila va fi Mazda CX-3, care cu siguranta va costa mai putin ca Honda , iar rapotul ar fi cam acelasi, cu o bila alba in favoarea Mazdei ( sistemul multimedia MZD este mult superior celui de pe HR-V ) , cel putin asa vad.
    Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină
  • Nu prea ma pasioneaza Toyotele noi ( cu exeptie LC Prado 150, LC 200 v8 , Avalon, Royal Crown, Camry, Tundra/Sequoia si FJ Cruiser ) , insa e remarcabil progresul lui Auris, se observa ca doreste sa tinteasca zona premium precum o face Mazda. Nivelul de calitate al interiorului a crescut . Acum zona inferioara a bordului de la climatizare in sus este tesuta in piele cu cusatura alba in varianta hybrid , iar in varianta clasica cu textura rosie pt a accentua sportivitatea . Zonele nichelate sunt tot mai multe acum, ceea ce-i creste senzatia de premium. Imi place ca au renuntat la acel plastic mat, in locul unuia glossy , arata mult mai bine acum , exact ca la Mazda CX-7 vechea generatie. La exterior schimbarile stilistice sunt minime. Asteptam gama de motorizari si preturi.
    Toyota Auris facelift: modificări cosmetice şi motorizări îmbunătăţite
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău