Salonul Auto de la Geneva 2015

Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină

Publicat Luni, 23.02.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 18
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 1
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină - Poza 2
Honda va expune în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul HR-V în versiunea sa europeană. Modelul este un SUV de clasă mică, gândit pentru a se bate cu Renault Captur şi Nissan Juke.

După ce a fost dezvăluit în stadiu de concept cu ocazia Salonului Auto de la Paris, în toamna anului trecut, noul Honda HR-V se pregăteşte să facă cunoştinţă cu publicul european şi în versiune de serie. Propunerea japonezilor pentru segmentul SUV-urilor de clasă mică este anunţat pentru un debut oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Cum era de aşteptat, nu există diferenţe estetice între prototipul din toamnă şi versiunea de serie. Modelul se bucură de linii dinamice şi de o siluetă elegantă, toate acestea fiind realizate prin artificii de design care nu au încărcat exteriorul şi nu au ştirbit spritul practic al interiorului. Reprezentanţii Honda vorbesc despre tuşe de design inspirate de la un model coupe.

Motor de 1.5 litri benzină

Esential 130 de cai putere oferă motorul de 1.5 litri i-VTEC al noului HR-V.
120 de cai putere livrează dieselul de 1.6 litri.
453 de litri măsoară portbagajul lui Honda HR-V.
Noutăţi importante îşi vor face însă loc sub capotă, acolo unde vom găsi două motorizări capabile să satisfacă cerinţele publicului de pe Bătrânul Continent. Este vorba despre 1.5 i-VTEC de 130 de cai putere şi despre 1.6 i-DTEC de 120 de cai, regăsit deja şi pe alte modele din gama Honda.

Şi unitatea pe benzină şi cea diesel sunt asociate unei cutii manuale cu şase trepte.

Opţional, unitatea pe benzină poate primi şi o cutie CVT.

Portbagaj de 453 de litri

Instalarea rezervorului de combustibil sub scaunele frontale le-a permis celor de la Honda să eliberez mult spaţiu în habitaclu şi să folosească iarăşi tehnologia de rabatare ingenioasă, botezată Magic Seats. Portbagajul are o capacitate de 453 de litri în condiţii normale şi de 1026 litri atunci când bancheta spate este rabatată.

Interiorul beneficiază de o aliniere la noile tendinţe în materie de tehnologie: planşa de bord primeşte un ecran color de 5 sau 7 inch, (în funcţie de nivelul de echipare) pe care poate funcţiona, printre altele o navigaţie de la Garmin. Tot aici clientul va putea interacţiona cu mai multe aplicaţii Honda. Sistemul va funcţiona cu un sistem de operare Android 4.0.4 şi va beneficia de conexiuni USB, HDMI, Bluetooth, Wi-Fi şi Mirror Link.

Noul Honda HR-V beneficiază de un ecran multimedia de 7 inch.

Siguranţă la superlativ

Urmareste Automarket
Şi lista de tehnologii de siguranţă va fi una stufoasă, cu funcţii precum Advanced Driver Assist, City Brake Active Assist (pentru evitarea coliziunilor la viteză mică în zonele urbane), Lane Departure Warning, Forward Collision Warning, faruri adaptive şi recunoaştere a semnelor rutiere.

Aşteptat la Geneva, Honda HR-V este aşteptat în showroom-urile din Europa în vara acestui an.


Comentarii (18)

  • Scrooge
    cam urata plansa de bord, in rest nimic nou sub soare, un nou mini-suv pe piata.
    10 12
  • Plansa de bord nu este urata . Este o conceptie total abstracta si deloc profesionista din partea unui ''posibil'' pasionat auto . La ei design-ul este o reprezentare a culturii si imaginatiei japonezilor pe care europenii nicidecum nu ii vor intelege, si oricum totul se rezuma la gustul clientului. Mie imi place noua abordare de design total diferita de restul, ba chiar as putea spune ca interiorul este unul foarte modern avand in vedere ca totul se comanda prin ''touch sensitive'', multitudinea de butoane a disparut ceea ce-i confera interiorului un look curant si modern. Honda HR-V nu-i doar un nou ''mini-SUV'' pe piata, este o noua interpretare cu iz premium a japonezilor. Ca si la Mazda CX-3 se pare ca HR-V nu face nici el rabat de calitate la interior ~ plansa de bord este finisata in piele alba-neagra ( la alegere ) , panourile de usi, tunelul central din zona schimbatorului la fel este imbracat in piele, detalii pe care rar le gasesti chiar si la modele ''100% premium ''( precum X3, GLK , Q5, Q3, X1, ETC ) asta ca sa nu zic de Juke , Captur , etc ( concurentii directi ai acestui Honda ). Daca va venii cu un pret maxim de 20.000 Euro va fi un concurent foarte serios pentru restul ( ceea ce ma indoiesc, Honda ofera mereu niste preturi mari pt masinile lor ), de aceea alegerea mai convenabila va fi Mazda CX-3, care cu siguranta va costa mai putin ca Honda , iar rapotul ar fi cam acelasi, cu o bila alba in favoarea Mazdei ( sistemul multimedia MZD este mult superior celui de pe HR-V ) , cel putin asa vad.
    23 19
  • Scrooge
    Mariane, daca la tine "carnatul" ala de guri de aerisire din dreapta si displayul ala descentrat apropiat mai mult de pasager ti se pare " o reprezentare a culturii si imaginatiei japonezilor " atunci esti tare de tot :)))))))))))))))))))))). Dar bine ca avem "touch" la ventilatie.

    P.S. e masina pentru casatoriti, ea in dreapta cu displayul in dreptul ei il ghideaza pe el care conduce :))
    22 14
  • Sincer, privind acest model si apoi acel Qoros de dinainte...ce ati alege?Bordul e deja de Spitalul 9 iar lampile spate imi amintesc de inceputurile (neeusite) ale coreenilor si chinezilor.
    5 15
  • Bordul mi se pare interesant, un pic avangardist. In poza in care si plansa de bord e alba se vede clar ca e acoperit cu piele. Probabil ca e vorba de varianta full (Exec), varianta care o sa ajunga sau chiar va sari de 30.000 de euro (tinand cont ca va avea si 4x4).

    Fata de Captur si Juke aduce in plus finisarile Honda (cam cele mai bune dintre producatorii japonezi) si 4x4. Doar Mokka dispune de 4x4 dupa iesirea din scena a Trax-ului in clasa B. Plus viitorul Renegade care va fi cea mai buna optiune de pe piata pentru pasionatii 4x4 din segmentul B (in varianta de top va costa insa 35.000 de euro) dar proabil ca nu va avea finisarile si calitatea HR-V-ului. Iar ca portbagaj HR-V-ul e rege (depaseste si toate compactele HB mai putin 308), ceea ce pentru clasa mica e un mare plus.

    Sa vedem CX-3-ul ce va oferi si la ce bani. Personal cred ca segmentul respectiv e cel mai dinamic la ora actuala si-s chiar mirat cum de nu exista deja si o tripleta VW-Seat-Skoda.
    18 8
  • De ce nu am eu bani sa-mi iau o Honda cu bordul asta de "spitalul 9"....ptr o familie si ptr un sofer responsabil,mi se pare super aceasta masina
    22 9
  • mishazaitev
    @animax20000

    Daca oamenii si-ar da cu parerea exclusiv despre masinile pe care si le permit pe site-ul asta nu ar fi decat 1% din numarul de comentarii din prezent . Eu iti doresc din tot sufletul sa ai bani sa-ti cumperi ce masina-ti place!
    11 7
  • mishazaitev
    @Andy

    Foarte pertinent comentariul, insa mai sunt SUV-uri de clasa mica 4x4. ASX, SX4 (nu stiu cat se mai fabrica dupa aparitia lui S CROSS. Subaru XV. E adevarat ca poate dimensiunile nu se incadreaza perfect in clasa mica, insa nici pentru masina din articol nu avem dimensiunile exacte, asa ca trebuie sa le asteptam.
    5 6
  • @Andy taticule . Pai daca ar exista o ''tripleta'' VW-Seat-Skoda, nu ar rezulta decat Polo-Ibiza-Fabia putin marite de sol si cu bumpere de culoare negru mat pt ''offroad'' . Ei nu prea se pricep la notiunea de ''Suv-mic'', calitatea interioarelor lor oricum este jalnica ( in spetza in care vor sa ceara preturi apropiate de zona premium ). Nici macar Touareg facelift nu am vazut ca ar fi crescut in calitatea interioara , la showroom pana sa cer un test drive cu noul Passat, m-am urcat din curiozitate si intr-un Touareg expus acolo. Calitatea interioara este la fel ca in Polo, Golf, Tiguan etc . Daca compar acest HR-V cu Touareg , la materiale interioare, pai il bate cu usurinta pe ''masivul SUV'' VW . Si totusi sa nu uitam ca Touareg ar trebui ( in teorie ) sa fie mult superior lui HR-V fiindca apartine unui segment mult mai mare ( mai superior ) . In rest , banuiesc ca tu ''mi-ai atras atentia'' la o stire cu CX-3 despre acest HR-V , se pare ca ai avut dreptatea in privinta lui , e un concurent foarte serios pt CX-3 .


    @Scrooge, las' ca are VAG displayul ala ''2DIN'' de 10 ani in coace pozitionat in jos, probabil cand scuturi tigara in scrumiera in acelasi timp lasi si privirea in jos sa ''navighezi'' pe o grafica ''minunata'' cu iz aftermarket . Dar pentru un fost posesor de Moscwicz, este ceva de lux poate. Multam !
    6 18
  • @Marian Ti-am mai zis sa-i zic tatic lu' tac-tu! Comentariile tale expirate si mirositoare pastreaza-le pentru tine! Oricum esti un frustrat care nici nu se pricepe la piata auto. Esti doar unul care se uita la poze si emite axiome. Halal!
    5 9
  • Urmaresc de mult automarket si obsev ca sunt unii precum Ghionea si Marian.Nedelcu care nu au ce face toata ziua (probabil ca sunt liber-profesionisti ca sa o zic frumos) si comenteaza aiurea, efectiv aiurea la aproape orice articol, in special la cele care au tangente cu masinile japoneze si germane.

    Mai oameni buni, voi produceti ceva? Va permiteti o masina noua? Impresia e ca faceti degeaba umbra pamantului. Sunteti insa fericiti pentru ca va credeti destepti iar restul par prosti prin ochii vostri mijiti de atata praf pe care-l aruncati in aer.
    7 5
  • Andytza nepoate, te crezi prea important nenicule' , iar asta joaca un rol negativ in cooperarea ta cu ceilalti interlocutori, te face sa te manifesti chiar animalic. Dar nu-i problema, orele de stat in fata calculatorului la NFS creaza dependenta. Mai bine i-a o gura de aer si exerseaza-ti talentele de ''mecanic subaltern'' pe Moskwicz caci aici pe site filosofia nu te prea prinde bine. Nu mai incerca sa fi cocalar ca nu iti iese . Fi tu insuti . Multam !


    PS : imi place multitudinea de nick-uri pe care o folosesti, dar intre comentariul tau si cel de jos e diferenta de cam o ora . Fi cu bagare de seama data viitoare inainte sa te manifesti prin ''mai multe fete'' .
    4 8
  • Scrooge
    esti atat de lipsit de neuroni incat mintea ta automat cred ca daca obiectezi asupra unor modele Japoneze atunci esti fan VAG. Pe unii pote ii nimeresti, dar cu mine nu ti-a iesit caci desi apreciez concernul, tristetea modelelor VAG nu mi-a placut niciodata. Ma bucur insa sa vad ca ai reintrodus cuvantul care te defineste - "Moskiwcz", caci fara acest cuvant comentariile tale sunt relevante ca scrisul de pe spatele ambalajelor de biscuiti.
    4 7
  • interesant ca aceasta masina a fost lansata la japi acum 2 ani sub denumirea de vezel, ma intreb de ce a intarziat atat sa fie lansata si-n eu
    1 4
  • mishazaitev
    Lasati-i fratilor pe Ghionea si pe Nedelcu in pace. Oamenii sunt cazuri de targa si astora degeaba le spui ca nu e bine sa pescuiasca in vasul de WC pentru ca ei chiar sunt convinsi ca vor prinde peste. Daca mergeti linistiti pe jos, prin parc, ori va plimbati cu bicicleta si va opreste un diliu sa va spuna cat de proaste sunt masinile nemtesti inseamna ca a-ti avut sansa unica in viata sa-i intalniti pe Ghionea sau pe Nedelcu. Daca va veti duce la spalatorie si va veni un ciudat care, fara sa-i fi adresat un cuvintel macar, va va intreba de ce v-ati luat masina nemteasca ca e foarte proasta, ori, daca aveti masina japoneza, o sa va umple de laude scarboase din senin, acel ticnit poate fi Nedelcu, ori poate fi Ghionea. Nu le mai replicati pentru ca nu aveti ce le face! Ei nu pot accepta ca un om poate avea si o Seria 5 xd pentru deplasari lungi si concedii citadine si un Land Crusier sau Hilux pentru alt gen de deplasari sau ca, in masura in care tu ai un Passat iar nevasta-ta vrea sa-si cumpere un Nissan Juke, normal este sa nu-i rupi capul asa cum ar face ei. Uitati-va la mecla pe care Nedelcu o afiseaza la avatar. Ce va spune? Un soarece de birou gusat, cu pretentii de intelectual, frustrat ca in viata de zi cu zi nu este bagat in seama, a carui unica satisfactie personala este aceea de a ponegri masinile germane si de a-i jigni pe posesorii lor. Prin urmare, dragi colegi, desi stiu ca sunt printre voi oameni cu care eu insumi am avut divergente, apelez la inteligenta voastra si va rog dati-le cu ignor unor asemenea specimene si lasat-i in mila Domnului si a medicilor, prada propriilor lor obsesii si propriei lor demente!
    6 7
  • saraca gramatica
    Chiar daca nu e despre articol, dar m-am saturat sa citesc comentariile unor agramati care n-au habar sa foloseasca o cratima ("...a-ti avut sansa unica...","...mai bine i-a o gura de aer...", etc ) sau nu stiu ca unele adjective nu au grad de comparatie ("...mai superior...").
    Decat sa salivati toata ziua in fata unui monitor ce reda imagini cu masini sau femei, mai bine va apucati de studiat un pic de gramatica.
    9 2
  • V-ati trezit de sub halucinogene?
    0 8
  • @Marian
    Esti semidoct Mariane! Semidoct de tara. Bagi mana inauntru la vaca si in timpul liber comentezi pe aici.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru