• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • Andytza tatucule, iar ai stat cu ochii-n NFS. Bolile copilariei asa-i ? Multam ! Alti producatori, au ajuns sa aiba motorizari turbo de atata vreme, incat nici la un upgrade nu s-au mai gandit, le-au lasat asa in plata domnului, la fel ca si cheia tip ''briceag'' , care nu s-a mai schimbat de 14 ani in coace ( stiti voi la ce Companie ma refer ) . Si acum sa vina Toyota , o marca ''asa'' slab pregatita in acest domeniu al ''motorizarilor supraalimentate'', sa le svante in fata europenilor unul dintre cele mai performante motoare turbo de pe piata cu cel mai ridicat raport de compresie si evident cu posibilitatea functionarii in doua cicluri de combustie, si care evindent sa opereze in functie de sarcina la care este supus si de gradul de solicitare al motorului, asta ce va inseamna ? Va insemna ca motorul va fi capabili sa scoata avantaje in mai multe etape : consum scazut de combustibil, performante si fiabilitate. Si acum contra : Designul exterior frontal ma duce cu gandul la Renault Megane facelift, in rest masina este OK , exact ca orice Toyota : Pret accesibil, dotari decente si robustete.
    Toyota Auris facelift primeşte un nou aspect şi o motorizare 1.2 turbo
  • V-ati trezit de sub halucinogene?
    Honda HR-V: debutul european al SUV-ului mic introduce un nou motor pe benzină
  • Amatorii astia......
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
  • Maestre ' @anonim , Toyota Avensis din 2003 de cand a aparut generatia a doua a fost una dintre cele mai sigure masini din clasa sa , si prima care implementa airbag la genunchi pe coloana de directie. Bag mana in foc ca acel model a fost gandit de la zero sa faca fata ''oricarei provocari'' EuroNCap, asa ca e foarte foarte probabil sa i-a tot 5 stele ca si atunci ( in cazul in care s-ar mai testa din nou ). Asadar, ce-ti mai face Moskwicz-ul ? Porneste la automat ?
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
  • Caline, lasa ''centrele de testare Volvo si Mercedes'', si priveste putin catre testele de peste Occean , acolo Mazda, Honda si Subaru ( acum chiar si Toyota ) puncteaza mai bine ca Mercedes, Audi, etc. Fiindca asa si Toyota-Lexus are simulatoare super sofisticate de testare. ps: Scenariile celor de la IIHS mi se par mai realiste decat la EuroNCap, de multe ori ajungi ca printr-o oarecare virare cu scopul de a ferii corpul mobil/imobil, se ajunge sa acrosezi doar 15-25% din suprafata structurii masinii. EuroNCap testeaza masinile mai mult central, adica intr-o zona unde ele sunt mai putin vulnerabile.
    EuroNCAP introduce reguli de testare draconice: Audi TT primeşte doar patru stele
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău