• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Marian.Nedelcu

  • Membru din 19.02.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 163 in total
  • DA, DA, DA, cum spuneti voi.......Nu ma pot pune eu cu niste ''soferachi'' de Moskwicz.
    Maşini de poveste: 40 de ani de Volkswagen Golf
  • @@Marian, nu ai inteles logica comentariului meu si nici nu ai sa o intelegi, daca stai numai langa Moskwicz. Sa traiesti !
    Echidistant
  • Masina asta are cel mai mare avantaj in fata concurentilor, si anume : 1. Poate fi dotata cu tractiune 4x4 ( un lucru foarte util in traficul urban pe timp de iarna ) 2. Pretul + siguranta ( 9 airbag-uri )
    Echidistant
  • Mi-am ''turuit'' si eu fundul acum 3 ani intr-un Golf 5. Era al firmei de coperativa la care lucram ( nu-i dau nume ca sa nu fac reclama ). In afara de o masina simpla cu care sa-ti faci treaba cu ea nu vedeam nimic. Scunele erau prea joase, creeandu-ti un disconfort accentuat pe timpul deplasarilor non-stop cu masina, sustinerea laterala era buna, mult prea buna decat buretele moale din care era facut sezutul. Timoneria cutiei de viteze mi se parea indezirabila, trebuia sa ''mesteci'' de 2 ori ca sa iti dai seama ca a intrat cum trebuie, insa motorul urla frumos cand sareai brusc din a cincea in a doua ( executand depasiri ). Marele minus erau tachetii, care dupa mai multi KM rulati cu masina fiabilitatea pieselor era indoielnica si nu mai marea suprafata de transmitere a fortelor de la o piesa la alta. Ca istorie, as alege Corolla ( o masina cu un trecut glorios si cu o vechime mult mai bogata de cand a fost lansata pe piata si pana azi ), ca design as alege Focus ( o masina mult mai frapanta si exotica in randul compactelor de volum ), nu m-as mai intoarce la Golf. Acum ii las pe amatorii de Moskwicz sa isi spuna offul. Salutare !
    Maşini de poveste: 40 de ani de Volkswagen Golf
  • Mai, tu chiar esti mai destept decat ''prevede legea'' , chiar ma uimesti. EXACT, masinile japoneze sunt chiar foarte fiabile, si ca sa vezi, BMW vrea sa guste din placinta de calitate a celor de la Toyota. Destepti nemtii astia ca intotdeauna, cercetare -> 0, colaborare iscusita-> 100%. Pert total faza cu ''putere, plaja de turatii si acceleratie'', ai foarte mare dreptate. Can intra ''lag-ul'' la nemtzoaice trebuie sa astepti 5 ani lumina sa faci o depasire buna. Stii tu, un motor turbo are un raport de compresie scazut , iar la LAG , se simte tare bine si intarzierea turbinei și compresia slaba. Dar nu cred ca e nevoie sa iti explic doar esti mai destept ca in codul de ''legislatie'' . PS : La Moskwicz ii poti pune stema TDI pe capacul de la ''carburator'' sa zici ca ai motor ''TURRRBO'', de la ''TURRRbat'' . Daca vrei sa compensezi cu un ''efect special de LAG'' ca la nemtzoaice da-i reaverse la 60km/h :))))))))))
    Lexus IS va primi un motor turbo de 2.0 litri pentru a se bate cu BMW 328i
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Fiat Punto
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Ford Transit, Renault Trafic, Citroen Jumper, Scania, Iveco, MAN, DAF, Volvo, Dacia ,Oltcit.
  • MASINA LA CARE VISEZ Sa fie practica
  • TOP MASINI 1. 1.Fiat
    2. 2.Mazda 6
    3. 3.Mazda MX-5
    4. 4.Mazda CX-7
    5. 5.Mazda CX-3
    6. 6.Mazda CX-5
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău