• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 984 in total
  • Nu știu ce sa zic, sincer. În vest, unde cred ca Renault se așteaptă sa vândă mai bine modelele astea, nu e nevoie de garda la sol înaltă. Legat de alegere, perfect de acord. Dacă nu ai nevoie de spațiu Zoe 52kWh e o mașină mai utila decât Megane 40kWh, aproape de varianta 60kWh. Și dacă ai, Scenic e o mașină mai utila decât Megane, cu o diferență mica de preț. Megane arata bine, totuși, după mine. Trec în mers aproape zilnic pe lângă unul parcat intre mine și centrul sportiv. Sare în ochi designul, mai ales că în jurul lui sunt parcare mereu un X3, un GLC și o Alfa Stelvio. Nu ca astea ar fi urate dar Megane e diferit.
    Renault: viitoarele generații Megane și Scenic vor primi motoare pe benzină
  • Aștept duba Iveco roz.
    Marca Iveco, preluată condiționat de către indienii de la Tata Motors
  • Renault Scenic e destul de prezent pe străzi în Anglia, cu toate că e un model nou. Megane nu prea, e dezavantajat de faptul ca are o autonomie doar puțin peste Zoe R135, și asta în varianta long range. Zoe are o baterie de 52kWh, iar Megane are 40 și 60, fiind și o mașină mai grea. Fiind construit pe aceeași platforma cu Scenic ma așteptam ca Renault să ofere baterii mai mari la facelift dar...
    Renault: viitoarele generații Megane și Scenic vor primi motoare pe benzină
  • Nu mă bucur deloc ca vin chinezii. Ma întristez că în loc sa concurăm cu ei oferind un raport calitate/preț mai bun, încercăm să blocam artificial concurența, protejând o industrie care nu mai e competitivă. Aș prefera ca în loc sa îi blocam pe chinezi să investim în industrie ca să oferim produse mai competitive. Asta înseamnă inclusiv mai ieftine. O să ajungă producătorii europeni ca Dacia și alte branduri central și est europene înainte de 1989: complet depășite tehnologic și ținute în viață artificial.
    Comisar european: "UE trebuie să își protejeze industria auto de rivalii chinezi"
  • Lol, acum și uzinele construite de chinezi în Europa sunt o problema. De fapt e musai sa protejam niște coloși industriali care nu mai pot face față concurenței. Comuniștii protejau fabrici, uzine și mine către mergeau in pierdere, ca sa aibă boborul unde sa lucreze, sa nu se revolte. A mers, o perioadă. In timpul asta vesticii prosperau prin concurență și inovație. Asta merge și mai departe: protejează doar uzinele neperformante cu acționari europeni. Întreb și eu așa, într-o doară: cât o fi luat pentru lobby?
    Comisar european: "UE trebuie să își protejeze industria auto de rivalii chinezi"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău