De fapt, din experiența proprie: autonomia indicată de actuala mașină electrică e mai precisă decât era la ultima termică (VAG). Și la precedenta era destul de imprecisă, mai ales în oraș (3.0 HDI).
Primele generații de electrice erau imprecise, ceea ce adauga la range anxiety. Acum sunt chiar foarte precise.
Și la electrice se poate testa la fel de ușor.
Repet: la viitoarea clasă C vorbim de autonomia oficială. Asta e autonomie testată pe drumuri publice. Plus 137km in "rezervor".
Vai ce atenți suntem la detalii :)))
Așa faceți și când zice că diesel-ul consumă 4l/100km? Pe ce rută, climatizare sau nu, ce viteza, ce greutate are șoferul, a avut sau nu bagaje?
Și eu indemn pe oricine sa își ia un EQS cu bateria asta. Ca să facă "experimentul", nu de altceva.
Ăștia au mers foarte multe ore în trafic real. Aia nu e autonomie de laborator. Ok, traseul a fost optimizat, dar totuși e real. La destinație computerul indica încă 137km autonomie.
Viteza medie a fost de 85km/h. Nu știu dacă asta include pauzele pentru toalete și rotația șoferilor. Google maps dă o viteza medie de 100km/h pe ruta asta, fără nicio oprire și un sfert pe timp de noapte.
In general, asta cu 120-130km/h e o utopie. Nu ai cum să menții viteza medie la limita de viteza decât dacă mergi doar când ești singur pe autostradă. La un drum de 12h e exclus. Sau dacă mergi considerabil peste viteza legala atunci când poți, ceea ce ei sigur nu au făcut. Plus că în multe locuri sunt restricții de viteză.
Eu te indemn să faci tu traseul asta cu o viteza medie de 120-130, vezi dacă reușești.
Nicio surpriză. Trompetele anti-EV sunt georgiști/simioniști. Lumina vine de la poporul rus care libertate ne-a adus și trebuie să vândă petrol și gaz sclavilor din Europa.
Ultimele comentarii
866 in total