• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1016 in total
  • E al doilea articol "pe surse" despre subiectul ăsta, într-o săptămână. Prima oară a fost o scrisoare pierdută care înlocuia 2035 cu 2040, acum avem o declarație a unui neoficial care păstrează 2035 dar schimbă 100% cu 90%. Și nu, nu e oficial. Nici nu știu cum puteți spune că Weber a declarat ceva și apoi să ziceți că e oficial... E chiar atât de greu să păstrați un pic de integritate jurnalistică sau sunteți disperați după vizualizări? O să vină și decizia oficială, aveți puțintică răbdare, că tot publicăm clickbait bazat pe scrisori pierdute.
    Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035
  • Și cu toate astea se vinde foarte bine și niciun model chinezesc nu intră în top 25. De ce oare?
    Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro
  • Dacă avem Smart de 5m cred că așteptăm și Mini de 5m lungime.
    Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii
  • De ani de zile Mercedes o scaldă cu un design neatragător spre respingător. Când zici că își revin, după prezentarea vreunui concept, cum o plesnesc iar. Toată gama EQ arată foarte nasol, conceptul CLA era atât de promițător dar produsul final e dezamăgitor și aduce cu o broască. GLC are o grilă oribilă și nepotrivită cu restul caroseriei, ăsta e ceva între CLA și GLC. Grila e mare și inutilă și pare să împingă în faruri și în bara luminoasă orizontală, inutilă și ea. Nu mai zic de steluțe peste tot. Mai rău e că acum regresează accelerat și la interior. Dacă acum câțiva ani am înțeles ca A Klasse să aibă interior de discotecă, se adresau unei clientele tinere și zbuciumate, acum până și clasa C arată kitsch-os, numai bună pentru noua clasă de îmbogățiți din China. Cu bani dar fără gusturi. Ma gândesc cu teamă la ce vor face cu E Klasse, cândva un bastion al eleganței. Referitor la GLB vs GLC - poți alege GLB pentru spațiul interior mai util și posibilitatea de a avea 7 locuri. Am văzut poze spion cu o versiune GLC cu 7 locuri, înțeleg că vine în 2027, dar e mai mare decât GLC normal, și sigur va fi mai scumpă.
    Noul Mercedes-Benz GLB. Urmașul electric al lui EQB are o autonomie de 630 kilometri
  • Vestul Europei a picat într-o capcană: au mers pe ideea de unanimitate pentru ca statele membre să își păstreze suveranitatea - nu se poate lua o decizie fără acordul fiecărui stat. Dar tocmai asta îngreunează lucrurile și dă apă la moară suveraniștilor.
    Șeful BMW: interzicerea mașinilor cu motoare termice din 2035 „ar putea avea consecințe grave”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău