Și nu ai vreun site cu tematică politică pe care să-ți expui părerile suverano-cucu? E musai să te deșerți împrăștiat aici? Sau e ordin pe unitate să spurcați tot online-ul?
Ca să îți și răspund la subiect, nu că ai merita un răspuns: sunt multe probleme în UE dar alternativa propusă de voi e infinit mai rea. Ce faceți voi se numește dihotomie falsă. Nu că ai știi tu ce e aia dar mai citesc și alții.
Fără doar și poate un model extrem de important care ridică ștacheta performantei. Dacă de obicei producătorii traditionali erau cu cel puțin o generație în urma Tesla dar ofereau interioare și ergonomie mai bună, acum cred ca BMW are întâietate pe partea tehnică.
BMW a mers pe ideea de a oferi maximul de tehnologie. Pentru a se încadra într-o zonă de preț a făcut rabat la calitatea interiorului și a omis unele facilități obișnuite în clasa asta: suspensie activă, pneumatică, roți spate viratoare. Pe astea le găsim la noul GLC care însă e sensibil în spatele lui iX3 la autonomie.
Rămâne de văzut care strategie are mai multe succes. Personal prefer iX3 mai ales că arată mai bine, după părerea mea.
Sunt foarte încrezător în viitorul serie 3, care ar trebui să aibă autonomie și mai mare.
Mi-ar fi plăcut ca "rinichii" să fie ceva mai luați, să nu dea impresia de castor.
E al doilea articol "pe surse" despre subiectul ăsta, într-o săptămână. Prima oară a fost o scrisoare pierdută care înlocuia 2035 cu 2040, acum avem o declarație a unui neoficial care păstrează 2035 dar schimbă 100% cu 90%.
Și nu, nu e oficial. Nici nu știu cum puteți spune că Weber a declarat ceva și apoi să ziceți că e oficial...
E chiar atât de greu să păstrați un pic de integritate jurnalistică sau sunteți disperați după vizualizări?
O să vină și decizia oficială, aveți puțintică răbdare, că tot publicăm clickbait bazat pe scrisori pierdute.
Ultimele comentarii
1020 in total