• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 996 in total
  • Vai tu, mulțumesc mult pentru grija pe care mi-o porți, vorba proverbului: prostul moare de grija altuia. Free speach, baby: te deranjez și eu cu opiniile mele diferite de ale tale.
    Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie
  • La modelele de dimensiuni mici variantele termice sunt ok, motorul 1.2l e suficient. Dar cele electrice sunt clar în urma concurenței pentru ca platforma nu are loc decât pentru baterie de 50kWh. La modelele mai mari e invers: la termice nu au loc de mai mult mult de 1.6l, iar electricele, deși pot fi echipate cu baterie mare, platforma e prea grea pentru ca trebuie sa susțină și baterii amplasate pe tot ampatamentul, dar și motor în față, cutie, evacuare, etc. Și sunt ineficiente din cauza greutății. O platforma termică pentru clasa medie și în sus are suficient spațiu în față pentru un motor de 2l minim, și intre roți nu trebuie să susțină 500kg baterie. Invers, o platforma electrică are ampatamentul mai mare și greutatea e distribuita mai bine, și în față nu trebuie să suporte un motor de până la 200kg. Din punct de vedere fizic: platforma trebuie sa susțină presiunea exercitată asupra sa de baterii si/sau motor. Presiunea e direct proporțională cu forța de apăsare normală și invers proporțională cu suprafața pe care apasă. Deci dacă montezi 500kg pe un ampatament mai mic, presiunea exercitată e mai mare și materialele trebuie să fie mai solide. Mai mult metal, adică.
    FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație electrică Mercedes-Benz Clasa E
  • Interesant ca Mercedes merge pe aceeași strategie ca și BMW: modelul termic actual continuă sub forma unui facelift substanțial, în paralel cu modelul electric care e construit pe cu totul altă platformă. Adică două mașini complet diferite care arată similar. In felul ăsta modelul electric nu e compromis de o platformă care trebuie să permită și motoare termice, dar costurile de producție cresc. De aceea, cred, varianta termică e un facelift, nu un model nou. Din punct de vedere tehnic cred că e varianta optimă. Vedem la Stellantis, care merge pe platforme comune, că atât variantele termice cât și cele electrice sunt compromise. Primele nu au spațiu pentru motoare mari, electricele sunt mai ineficiente decât la concurență. Rămâne de văzut dacă strategia germanilor e viabilă financiar.
    FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație electrică Mercedes-Benz Clasa E
  • Eu zic că e bine dacă trompetele anti-EV au ajuns la "prea multă putere are Porsche ăsta". Stai să vezi ce cârcoteli când vine Ferrari electric.
    Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie
  • Nu, avem nevoie. Dar nici de Ferrari nu avem nevoie. Lambo, Zonda și altele. Dar unii le cumpără pentru că le vor, nu pentru că ar avea nevoie de ele. Frânele sunt PCCB, Porsche Ceramic Composite Breaks, bune și pentru circuit. https://www.porschefairfield.com/blogs/3561/porsche-ceramic-composite-brakes-pccb-benefits-and-maintenance/ Pe lângă asta Porsche se laudă că în 97% din situații nici nu folosește frânele ci regenerare.
    Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău