• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1020 in total
  • Trompețică, tu scrii sulfuroase gen TikTok și te aștepți să te iau în serios? Ce să zic, așteaptă că nu stai în ploaie.
    Revoluția electrică
  • Și nu ai vreun site cu tematică politică pe care să-ți expui părerile suverano-cucu? E musai să te deșerți împrăștiat aici? Sau e ordin pe unitate să spurcați tot online-ul? Ca să îți și răspund la subiect, nu că ai merita un răspuns: sunt multe probleme în UE dar alternativa propusă de voi e infinit mai rea. Ce faceți voi se numește dihotomie falsă. Nu că ai știi tu ce e aia dar mai citesc și alții.
    Revoluția electrică
  • Fără doar și poate un model extrem de important care ridică ștacheta performantei. Dacă de obicei producătorii traditionali erau cu cel puțin o generație în urma Tesla dar ofereau interioare și ergonomie mai bună, acum cred ca BMW are întâietate pe partea tehnică. BMW a mers pe ideea de a oferi maximul de tehnologie. Pentru a se încadra într-o zonă de preț a făcut rabat la calitatea interiorului și a omis unele facilități obișnuite în clasa asta: suspensie activă, pneumatică, roți spate viratoare. Pe astea le găsim la noul GLC care însă e sensibil în spatele lui iX3 la autonomie. Rămâne de văzut care strategie are mai multe succes. Personal prefer iX3 mai ales că arată mai bine, după părerea mea. Sunt foarte încrezător în viitorul serie 3, care ar trebui să aibă autonomie și mai mare. Mi-ar fi plăcut ca "rinichii" să fie ceva mai luați, să nu dea impresia de castor.
    Revoluția electrică
  • Mda, mai publicați "pe surse" din disperare după vizualizări.
    Jaguar dezminte informația că l-ar fi dat afară pe șeful său de design
  • E al doilea articol "pe surse" despre subiectul ăsta, într-o săptămână. Prima oară a fost o scrisoare pierdută care înlocuia 2035 cu 2040, acum avem o declarație a unui neoficial care păstrează 2035 dar schimbă 100% cu 90%. Și nu, nu e oficial. Nici nu știu cum puteți spune că Weber a declarat ceva și apoi să ziceți că e oficial... E chiar atât de greu să păstrați un pic de integritate jurnalistică sau sunteți disperați după vizualizări? O să vină și decizia oficială, aveți puțintică răbdare, că tot publicăm clickbait bazat pe scrisori pierdute.
    Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău